Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ocena mapki + ustawienia P11 SR20DEH + barakuda


Niedzial_

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, jestem po wymianie wtryskiwaczy z hanna czarnych ( :gun:gazownika) na barracudy w moim DEHu. Wtryskiwacze podłączone na 4cm wężykach do wkrętek.

Z ciśnieniem zjechałem praktycznie na min (Zavoli S), żeby jak to w instrukcji mój mnożnik zaczynał się jakoś z sensem.

Zresztą załączam mapkę + screen z ustawień:

Sondy niestety nie zdążyłem w sobotę podłączyć - brakło czasu.

Teraz moje pytania do znających się na temacie:

1. Raz podczas jazdy i regulacji mapy pojawił mi się błąd wtryskiwacza, a mianowicie - cały czas otwarty. Rozumiem ,że zapętla i teraz zastanawiam się co z tym fantem zrobić? (podnieść ciśnienie ?)

2. Zauważyłem ,że po zakończeniu regulacji przy przełączaniu się wolnych bez/gaz zmieniają mi się czasy benzyny w programie. Co z tym fantem (do tego służą korekty np. temperaturowa?). Na początku po auto kalibracji nic się nie działo (znaczy obroty podczas przełączania były praktycznie równe), być może auto nie było dogrzane, tak jak po paru rundkach do ponad 200 km/h :devil:

3. Jak wyglądają moje ustawienia? (za błędy i nie dociągnięcia przepraszam, ale robiłem to pierwszy raz, moja wiedza to instrukcja i trochę poczytałem w necie co z czym)

 

Aha bym zapomniał, z góry dziękuje za pomoc.

post-24220-0-36547700-1392670828_thumb.jpg

post-24220-0-64039100-1392670843_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temperatura przełączania to troszke hard core ? 15 st

 

daj ze 25

 

reszta wygląda poprawnie

 

natomiast początek mnożnika przesadziłeś daj do 1x bo tam i tak występują czasy po 0.5 ms czyli nie ma paliwa


Rozumiem że ustawiłeś mapę mnożnika dosyć dobrze bo jest ładnie warto sobie nagrać osc

 

z jazdy i zobaczyć czemu przypętliło tylko jeden wtrysk ? czy wszystkie może jakiś błąd

 

dalłeś bez dysz te baraki ? tak to wygląda i ciśnienie 1,2 dla mnie przy tych nastawach całkiem prawidłowe .

 

Ogólnie to podnieś sobie temp przełączania i wywal laptopa z kablem ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak dałem bez dysz, zgodnie z poradą DINO

Początek dałem taki bo wyczytałem, że w taki sposób wycina się te czasy (czyli na hamowaniu biegami).

Spoko temp. podniosę .

Spróbuje w weekend podłączyć lambde i nagrać .OSC

Zastanawia mnie jeszcze zmiana tych czasów, bo czytając LPG forum (strojąc na czasy wtrysku) to dokońca u mnie nie jest tak (bynajmniej na wolnych, się skracają o 2-ie ms). Przejmować się tym ?

Niestety laptop stary, i zostaje mi tylko zasilanie z zapalniczki, bo bym nie poregulował dłużej niż 10min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sonda nie podłączona a wskazania w AC Gas Synchro są?

bo nie są dane do masy, normalny objaw

 

temperaturę można zostawić, wcześniej przejdzie na gaz, tylko trzeba o tym pamiętać i nie katować auta do czasu aż sie nie nagrzeje.

 

wtrysk zapętliło pewnie przez ciśnienie, reduktor nie jest nowy i może być przybrudzony, 

 

czasy jak Ci skróciło to masz przelane na gazie, zrób korektę po obrotach i wtedy zobacz co i jak,

 

i tak jak pisał @Tofu, niepotrzebnie odciąłeś tak wtryski w programie, 

aaa, temperaturę gazu daj na - ile się da i minimalne obroty na gazie daj 550, przełączanie cylindra na 200, minimalne ciśnienie gazu na 0.5 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ten wtrysk był całkowicie otwarty przez brak podłączonej lambady?
U mnie przed wymiana sondy przy dużych obciążeniach też wywalało taki błąd.

Możliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...