gienek32 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Mam taki problem. Po wymianie wału korboweg (obrócenie panewki) i wymianie turbiny odebrałem samochód od mechanika. Jeździłem kilka dni bez problemui nagle problemy z odpaleniem. Przejechałem może 2km w tym kilka razy zgasł wczasie jazdy zaświeciły się wszystkie kontrolki, a kontrolka od świec nie gasła.Wreszcie nie zapalił już wcale i wóz wrócił do mechanika.Po odpięciu klemy i resecie włącza się wetylator tak z niczego albo znowu wszystkie kontrolki. Mechanik nie może się połączyć z komputerem przez łącze diagnostyczne. Sprawdzono wszystkie połączenia, bezpieczniki i łącza masowe. Psikając samostartem silnik pali, ale nie podaje paliwa. Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem.Jestem bezradny czy padł komputer? Remont trochę kosztował ile jeszcze? Miał ktoś podobne objawy?Napiszcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Sprawdz, czujnik polozenia walu , jest przy skrzyni biegow patrzac od strony otwartej maski po jej prawej stronie za wezami wodnymi , moze przewod sie zerwal ( u mnie we wiazce w peszlu przewod sie przerwal , samochod zgasl i nie odpalil, na samostarcie odpalal , po znalezieniu przerwy na przewodzie- szarpnal mechanik te dwa przewody wychodzace z peszla w dol i zostaly one do konca przerwane i juz bylo wiadomo, ze przerwa na przewodzie od czujnika polozenia walu byla przyczyna zgasniecia silnika i niemozliwosci ponownego odpalenia -podejrzewam , ze u Ciebie kolego jest to samo. Dodaje czesc druga - w yarisie z silnikiem 14 d4d w czasie jazdy zgasl silnik i objawy mial te same co twoja primka , na samostarcie palil , okazalo sie ze regulator cisnienia w pompie paliwowej padl , po jego wymianie i odpowietrzeniu ukladu silnik odpalil bez problemu i ma sie dobrze, tutaj szukalbym przyczyny, z tym ze komputer laczyl sie z komputerem diagnostycznym, trzecie podejrzenie , ze padl komputer ale to juz wersja najbardziej pesymistyczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gienek32 Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Mechanik sprawdził wszystkie połączenia jeszcze raz i poprawił połączenie na przekaźniku od świec żarowych.Po tym wszystkim wróciło wszystko do normy narazie śmigam.Po połączeniu z komputerem diagnostycznym mechanik skasował dwa błędy: egr i świeca żarowa ( przypadek?). Dzięki voyager1956 za wskazówki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Dzieki za info, takiej usterki bym sie nie spodziewal, przyda sie na przyszlosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.