Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P12 1.9DCI 2005 brak połączenia z komputerem nie pali


gienek32

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem. Po wymianie wału korboweg (obrócenie panewki) i wymianie turbiny  odebrałem samochód od mechanika. Jeździłem kilka dni bez problemui nagle problemy z odpaleniem. Przejechałem może 2km w tym kilka razy zgasł wczasie jazdy zaświeciły się wszystkie kontrolki, a kontrolka od świec nie gasła.Wreszcie nie zapalił już wcale i wóz wrócił do mechanika.Po odpięciu klemy i resecie włącza się wetylator tak z niczego albo znowu wszystkie kontrolki. Mechanik nie może się połączyć z komputerem przez łącze diagnostyczne. Sprawdzono wszystkie połączenia, bezpieczniki i łącza masowe. Psikając samostartem silnik pali, ale nie podaje paliwa. Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem.Jestem bezradny czy padł komputer? Remont trochę kosztował ile jeszcze? Miał ktoś podobne objawy?Napiszcie :thumbsdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz, czujnik polozenia walu , jest przy skrzyni biegow patrzac od strony otwartej maski po jej prawej stronie za wezami wodnymi , moze przewod sie zerwal ( u mnie we wiazce w peszlu przewod sie przerwal , samochod zgasl i nie odpalil, na samostarcie odpalal , po znalezieniu przerwy na przewodzie- szarpnal mechanik te dwa przewody wychodzace z peszla w dol i zostaly one do konca przerwane i juz bylo wiadomo, ze przerwa na przewodzie od czujnika polozenia walu byla przyczyna zgasniecia silnika i niemozliwosci ponownego odpalenia -podejrzewam , ze u Ciebie kolego jest to samo. Dodaje czesc druga - w yarisie z silnikiem 14 d4d w czasie jazdy zgasl silnik i objawy mial te same co twoja primka , na samostarcie palil , okazalo sie ze regulator cisnienia w pompie paliwowej padl , po jego wymianie i odpowietrzeniu ukladu silnik odpalil bez problemu i ma sie dobrze, tutaj szukalbym przyczyny, z tym ze komputer laczyl sie z komputerem diagnostycznym, trzecie podejrzenie , ze padl komputer ale to juz wersja najbardziej pesymistyczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik sprawdził wszystkie połączenia jeszcze raz i poprawił połączenie na przekaźniku od świec żarowych.Po tym wszystkim wróciło wszystko do normy narazie śmigam.Po połączeniu z komputerem diagnostycznym mechanik skasował dwa błędy: egr i świeca żarowa ( przypadek?). Dzięki voyager1956 za wskazówki  :)  :)  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...