MIRAS_85 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Witam. jak juz pisałem w poprzednich postach mam probelm z moim p12 który ewidentne sie nasila. Jest to bardzo uporczywe i denerwujące. Mianowicie mam stuki w silniku okolice rozrządu Byłem z tym u róznych mechaników i niestety nie mam dalszej odpowiedzi....u ostatniego u którego byłem stwierdził ze na 99% to wariator , koło zmniennych faz rorządu. mimo ze tego nie otwierał i nie widział środka. powiedział ze robił to juz wiele razy ale w innych modelach aut min BMW. czy to moze byc faktycznie to??? dodam ze taki dzwiek mam na zimnym silniku przy zapaniu przez ok 3 s. potem jest ok i jak sie zagrzeje i pojezdze na wyzzszych obrotach to objawy wracają ale jesli chodzi o ten wariator to jest problem. BO TA CZESC JEST NIEDOSTEPNA jako zamiennik, wystepuje najprawdopodobniej tylko w NISSANIE ale tam koszt tego wynosi 2300zł!!!! kolosalna kwota!!!!!! czy kupic uzywke i czy w ogóle jest ona dostepna????? mam pytanie czy ktos miał juz takie obajwy i jak sobie z nimi radzic??? olej jest ok wlany schell 10W40. Prosze o pomoc!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 nieźle stuka, ja przede wszystkim bym rozebrał i zobaczył co i jak a może to pierdoła jakaś ? jeśli już to wolałbym uzywkę kupić, taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nc86 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Nie chcę Kolegi straszyć ale przy moim 2.0 skończyło się na kapitalnym remoncie silnika ( tylko tyle że ja jestem pedantyczny więc jak silnik był wyciągnięty to wymieniałem wszystko co się dało ) a główną przyczyną takiej pracy u mnie było " przekręcenie " się panewek koszt to 220 zł korbowe + główne no i oczywiście robocizna , i tak jak przedmówca napisał rozebrać i obadać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIRAS_85 Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 dałem auto do mechanika.... ma rozebrac i zobaczyc co w trawie piszczy.... takze jak cos to bede pisał... byłem u mechanika, rozebrał dekiel od rozrządu i zobaczył ze sa juz w kiepskim stanie 3 uszczelki które wchodza do wariatora!!!! one wygladaja tak http://www.nitomainc.com/npsp3.php?masterno=13042-3HD0A numer katalogowy w nissanie 130423hd0a cena 66zł za sztuke!!! MASAKRA!!!! ktos juz przerabiał ten temat??? idzie je dorobic ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 dałem auto do mechanika.... ma rozebrac i zobaczyc co w trawie piszczy.... takze jak cos to bede pisał... byłem u mechanika, rozebrał dekiel od rozrządu i zobaczył ze sa juz w kiepskim stanie 3 uszczelki które wchodza do wariatora!!!! one wygladaja tak http://www.nitomainc.com/npsp3.php?masterno=13042-3HD0A numer katalogowy w nissanie 130423hd0a cena 66zł za sztuke!!! MASAKRA!!!! ktos juz przerabiał ten temat??? idzie je dorobic ????? Miras i co z ta diagnoza czy udalo sie usunac usterke ;napisz cos na ten temat dla nastepnych pokolen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.