Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] dizel głowica zawory


kopcio555

Rekomendowane odpowiedzi

witam jestem nowy na forum .

od nie dawna posiadam nissana almere 96r. 2.0d 75km

moj problem polega na tym ze auto dostałem w rozliczeniu  z rozebraną głowica ( padła uszczelka)

ktos miał zamiar zmienic uszczelniacze zaworowe i zdją sprezyny z zaworów

a teraz do sedna "talezyki" które trzymają sprezyny sa rózne 4 są tak jak by pojedyncze a 4 podwójne

i chciałbym sie dowiedziec od kogos z forum które są na zawory ssące a które na wydechowe 

pytałem poprzedniego własciciela na co on odpowiedział ze nie pamieta  a  nie chce złozyc na odwrut bo to są koszty uszczelki pod głowicą i mojej pracy . z góry dziękuje i pozdrawiam ( moge dodac zdjecia )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę cie zmartwić że rozebrany taki silnik może nie działać poprawnie tz

 

odpali i będzie śmigać ale problem z uszczelką i głowicą może powrócić szybko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę cie zmartwić że rozebrany taki silnik może nie działać poprawnie tz

 

odpali i będzie śmigać ale problem z uszczelką i głowicą może powrócić szybko

dlaczego tak uważasz .. ? jak wszystko jest złożone poprawnie i na odpowiednich częściach  to dlaczego problem ma powracać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo ten model tak ma

 

Bo oficjalnie Aso miało nie dotykać tych silników

 

bo Kuzyn miał takiego i problem wystąpił z głowicą dał jednemu kolesiowi do roboty udało się 4 tys zrobić

 

to samo potem poszło do fachowca znanego na forum i polecanego poległ na tym zrobił po swojemu za 1700 zł i dał rok gwarancji -I to był jego błąd bo przez kolejny rok

 

robił uszczelki ponad 6 razy jak pamiętam po wymianie pomp wodnych i chłodnicy termostatów i innych .

 

Temat powracał na końcu wiem że auto zostało bez termostatu i jeździ ....

 

zobacz na schematy ze strony www.nissan4u.com może coś dojdziesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo ten model tak ma

 

Bo oficjalnie Aso miało nie dotykać tych silników

 

bo Kuzyn miał takiego i problem wystąpił z głowicą dał jednemu kolesiowi do roboty udało się 4 tys zrobić

 

to samo potem poszło do fachowca znanego na forum i polecanego poległ na tym zrobił po swojemu za 1700 zł i dał rok gwarancji -I to był jego błąd bo przez kolejny rok

 

robił uszczelki ponad 6 razy jak pamiętam po wymianie pomp wodnych i chłodnicy termostatów i innych .

 

Temat powracał na końcu wiem że auto zostało bez termostatu i jeździ ....

 

zobacz na schematy ze strony www.nissan4u.com może coś dojdziesz

jazda na dużym obiegu jest jakaś alternatywą ale w samochodzie wszystko ma być dobre  , już wiem jak złożyć sam do tego doszedłem i zabieram się za wrzucenie głowicy do auta myślę ze jakoś to będzie chodzić bo planuje dać ten samochód na sprzedaż i nie chce żeby ktoś potem chciał mnie zabić ze mu sprzedałem taki samochód . mam jeszcze jedno pytanie gdzie dostane najtańsze końcówki wtrysku do niego bo w inter cars  jest trochę za duża jak na samochód do sprzedania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbym zalecić ustawienie pompy u kumatego pompiarza sprawdzenie chłodnicy i termostatu


i zobacz na allegro bo to przecież stary jak świat silnik z lat 70 tych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...