Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

pytanie o felgi


borys10101
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dzieki za szybką odpowiedz jutro zmierzę otwór i bede wiedział a poza otworem to oki?tzn czy nie beda obcierały przednie zaciski hamulcowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będzie ok , jak będzie otwór 110 a ty 100 to można kupić pierścienie dystansowe

 

jesli to faktycznie od froty to frota ma akurat 100

 

najlepiej zmierzyc piaste i spytac o srednice otworu w feldze

Edytowane przez rs77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OPIS dotyczy BFG KM2 30/9.5/15

 

Są  nieznacznie wieksze od  235/75/15. Włażą plug and play. Nic nie ociera.

 

 

Halas do wytrzymania, ale przy 90 pojawia się taki" wyjący zaśpiew" i na dłużśzą metę to może być męczące. Na mokrym asfalcie - hamowanie tragedia. Naprawdę słabo - trzeba planować wcześniej co sie zrobi.

 

Teren - pod górę na mokrej ziemi, tak samo jak na at - może metr dalej.

 

Piach - trzeba non stop sie napędzać - pod górę na piachu słabo. Na płaskim idą

 

Błoto - ok. Znacznie lepiej niż at, ale skręcanie na błocie gorsze :| . Taki któtki OS w bocie pokazał, że one chca jechać na wprost.

 

NA trawersach w miarę trzymają

 

Nie jest to odkrywcze - w teren fajniejsze. Dają poczucie kierowania terenowcem. Na codzień jednak, na asfalt  - AT.

 

Jak zobaczysz nowe felgi, to Ci szczęka odpadnie od czaszki. +  1000 do lansu murowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 +  1000 do lansu murowane

 

chromik? :)

 

ATek w porządnej ciaplycie też nie skręca... znam kilka takich miejscówek na Śląsku gdzie niby nie ma kolein ale błoto jest takie że auto idzie jak po szynach niezależnie od skrętu kół w prawo czy w lewo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hugh_h + 12 napisałeś "nominał" nie wiedziałem czy to oryginał. Troche siara ale dzięki hehe  :punk:  :ball:


Mam jeszcze jedno pytanie sory, ale nie wiem na prawde. Co to są te trawersy?

 

Aha to ET +12 to się tyczy i stalówek i alusów?

Edytowane przez Orzeszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serdecznie witam szacowne grono tego forum :wave: .mam pytanko czy felgi z linku poniżej będa pasowały to terrana 2ki długasa 95 rok z góry dziękuje za odpowiedz.http://tablica.pl/oferta/felgi-alu-opel-frontera-15-1x139-4szt-krk-CID5-ID4IZYr.html#7b43b5c984

 

ja mam takie w T1 i z przodu troche wystają, opony to chyba 235? szumeksy

post-64503-0-69334100-1393444936_thumb.jpg

Edytowane przez Markiej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój miał właśnie 12 się doczytałem i przy 12 i 235/75/15 dawali małe nakładki na błotniki w T1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te moje "nowe alusy" maja ET 0 i nie wystają , są nawet odrobinę schowane. Można brać -5 smiało.

 

 

Thespian:  żeby tylko chromik... te felasszzki zamiemniają każda terenowke w =SUVA.  No, ale sa i już. Na zdjeciach inaczej to wygladalo... ale bedziecie ze mnie łacha darli :rolleyes2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wituś FOOOOOTTTYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!! ale to gazem dawaj!!! Całe forum ciekawe jest!

 

A właśnie Panowie, posiada ktoś zdjęcia T1 na -25? 

Edytowane przez clinic112
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekaj, czekaj, teraz zderzak z tektury robie, Klej, nożyczki, plaster, linijka, ołówek... kurde ZPT mi sie przypomnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. obecnie mam typowe felgi  alusy od maverika na MT 31"10,5r15 Chce dać stalowe z takim ET by poszerzyć ale by nie obcierały ile moge dać na minus? ponoć -10 wchodza czy maktos coś jeszcze na zewnątrz? moze jakieś fotki i sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

było milion razy, nawet z fotkami...

 

ja wrzucałem foto -25... wystają...i to z dobre 2-3 cm na stronę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swoim zarzuciłem 235/85/16 BfG MT czyli przeliczeniowo 32" 
Zawias seria felgi seria i nic nie obciera, tzn. wyrzuciłem chlapacze z przodu, ale poza tym gitara autko wreszcie zaczeło wyglądać jak AUTO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drążki zapewniają taki stan "na styk"

 

po wywaleniu chlapaczy....

 

mnie to irytowało i mocno zaingerowałem fleksem

 

mowa o -25

Edytowane przez Thespian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem,

na zdjęciach moje Terrano. Opony to 31x10,50x15 Nexen, felgi ET -12. Koła wystają poza blachy jakiś 1cm. Z tyłu założyłem dodatkowe gumy na chlapacze. Z przodu bez zmian.

 

Po założeniu - tylko jazda na wprost. Przy skręcie darło bieżnik. Chlapacze zdjąłem od razu, później poszła plazma w ruch i wyciąłem błotnik przy progu. Wycięty dosyć mocno. Podkręcony na drążkach na maksa - chyba przestawie jeszcze z przodu na wieloklinie o 3,5 zębów i dołożę podkładki pod górne wahacze. W planie również podniesienie go na mocowaniach budy do ramy. Tylko nie wiem czy dam radę odkręcić tylne śruby.

 

Wcześniej jeździłem na 235/75/R15 i felgach standardowych. Zmiana wyszła na dobre - bez porównania w terenie i na drodze. Poza tym auto w końcu wygląda jak terenówka.

pozdrawiam

post-69498-0-41856400-1394638882_thumb.jpg

post-69498-0-25807400-1394638884_thumb.jpg

post-69498-0-39056600-1394638886_thumb.jpg

post-69498-0-80332700-1394638890_thumb.jpg

Edytowane przez tsimon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...