kazik-1982 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Witam,potrzebuje pomocy. Posiadam Primere 1.8 benzyna 2002.Po odpaleniu dobroty spadają prawie do "0" i zaraz wracają do normy , czasami zgaśnie i po ponownym odpaleniu muszę dodać gazu bo znowu zgaśnie. Ostatnio prawie zgasł ale go przygazowałem i czuć było jagby zwiększone drgania silnika i po przejechaniu kilkuset metrów zaczeła migać kontrolka silnika na żółto i pokilku metrach zgasła a pod maską tak jakby coś zaskoczyło i silnik zaczą pracować równo i obroty się wyrównały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wedrowiec Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 mi to wyglada ze na ktoryms z cylindrow wypadaja zaplony, trzeba sprawdzic stan swiec i ewentualnie wymienic najlpiej wszystkie, sprawdzic jak pali, jesli dalej to samo to sprawdzic cewke zaplonowa na zalanej/zakopconej swiecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Nie słuchaj kolegi wyżej. Każdy mechanik czy jakis "niby" zmachor Ci napisze że kable i świece wym. Stara śpiewka i niekiedy nie potrzebne wydatki. Ja proponuje podłaczyć się pod kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Miałem takią przypadłość i już kiedyś ją opisywałem!!! Po odpaleniu trzeba było dodawać gazu by nie gasł. Rozwiązanie jest banalne i tanie w naprawie. Odkręcić i wymyj benzyną ekstrakcyjną przepustnicę!!! Masz ją mega zawaloną i mało dopuszcza powietrza do silnika. Zdemontuj i delikatnie odchylaj w środku krążek przepustowy, wymyj dokładnie i będzie git. U mnie obroty silnika zostały niezmienione, bez potrzeby regulacji i już od ponad 4 lat jest OK, silnik pali od kopa. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Witam,potrzebuje pomocy. Posiadam Primere 1.8 benzyna 2002.Po odpaleniu dobroty spadają prawie do "0" i zaraz wracają do normy , czasami zgaśnie i po ponownym odpaleniu muszę dodać gazu bo znowu zgaśnie. Ostatnio prawie zgasł ale go przygazowałem i czuć było jagby zwiększone drgania silnika i po przejechaniu kilkuset metrów zaczeła migać kontrolka silnika na żółto i pokilku metrach zgasła a pod maską tak jakby coś zaskoczyło i silnik zaczą pracować równo i obroty się wyrównały Witam nowego kolegę. Najpierw uzupełnij profil zgodnie z wymogami i regulaminem Jeśli już kontrolka Ci się zapalała, to jakieś ślady niedomagań są zapisane w ECU. Więc proponuję najpierw podłączyć się pod kompa, gdyż usterka-usterce nie jest równa. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik-1982 Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Jeżeli chodzi o falowanie obrotów to wyczyszczenie przepustnicy pomogło, a druga sprawa tej kontrolki silnika to po podłączeniu pod komputer wykazało że łańcuch rozrządu jest do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurelius Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Miałem podobnie. Jak odpalałem na zimnym silniku, to było OK, tzn. nie dławiło go nie gasł. Ale jak silnik był rozgrzany, to jeśli zaraz po odpaleniu nie dodałem gazu, to odrazu obroty spadały i silnik gasł. Wyczyszczenie przepustnicy w moim przypadku też pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 (edytowane) Zapominacie koledzy że takie objawy w.w.(gaśnięcie, falowanie, wypadanie zapłonu, nierówna praca w zakresie wolnych obrotów, i.t.d) występują też w przypadku braku kompresji chodzby tylko na 1cylindrze(dlaczego może wystąpić brak-wymieniać chyba nie trzeba!) Poza tym też nieszczelny układ dolotowy/sący oraz układ wydechowy na odcinku kolektor-2sonda. ;-) Edytowane 19 Marca 2014 przez NEO NFS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz_1234 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Ja miałem tak samo. I też zacząłem od czyszczenia przepustnicy. Pomogło na 2 tygodnie. Potem problem wrócił. Musiałem wymienić przepływomierz i problemy ustały a co ciekawe zaczął mniej palić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Ja miałem tak samo. I też zacząłem od czyszczenia przepustnicy. Pomogło na 2 tygodnie. Potem problem wrócił. Musiałem wymienić przepływomierz i problemy ustały a co ciekawe zaczął mniej palić. Mi obecnie pali w przedziale 7,6 - 8,1. Mam jedną stację paliw na której stale tankuję i takie mam wyniki. Gdy tylko zatankuję na którejkolwiek innej spalanie wzrasta średnio o 0,5L/100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Mi obecnie pali w przedziale 7,6 - 8,1. Mam jedną stację paliw na której stale tankuję i takie mam wyniki. Gdy tylko zatankuję na którejkolwiek innej spalanie wzrasta średnio o 0,5L/100km. To są wyniki spalania trybu miasto, poza miastem czy mieszanego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 (edytowane) To są wyniki spalania trybu miasto, poza miastem czy mieszanego? Można powiedzieć miasto / mieszane. Bo jeżdżę w mieście i dojeżdżam do innych. W trasie nad morze spalenie miałem 6,7, a auto całe zapakowane. Edytowane 25 Marca 2014 przez dziki-toy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.