muchamati2 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Wiatm, mam problem z moim tino. problem polega na tym iz kiedy wciskam pedał hamulca odczuwam drżenie kierownicy, myślałem ze to tarcze lecz po wymianie jest to samo. gdy jade tak 120km/h kierownica tez lekko drży lecz najbardziej jest to odczuwalne podczas hamowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 wyważenie kół? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Mam załozone zimówki, wczesniej było ok, ale teraz cos sie tak zrobiło :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 -Myślę że piasty /powierzchnie stykające się z tarczą/ czyszczone przed założeniem nowych tarcz; -Możesz zmienić na koła letnie i sprawdzić czy występuje ta usterka nadal; -Możliwość iż wjechałeś w dziurę i koło jest podbite; -Wyważenie kół; -Sprawdzić luz na tulejach gumowych przy wahaczach;;; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Jeśli wibracje występują tylko podczas hamowania to obstawiam połączenie piasta-tarcza lub krzywą piastę muchamati2 Czy wibracje pojawiły się od razu po wymianie tarcz? Czy powierzchnia styku tarcza-piasta została dokładnie oczyszczona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcingiz1 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 (edytowane) Wiatm, mam problem z moim tino. problem polega na tym iz kiedy wciskam pedał hamulca odczuwam drżenie kierownicy, myślałem ze to tarcze lecz po wymianie jest to samo. gdy jade tak 120km/h kierownica tez lekko drży lecz najbardziej jest to odczuwalne podczas hamowania. Ja tez mam ten problem, odnośnie drżenia kierownicy przy chamowaniu to stawiał bym na tarcze, ponieważ w moim samochodzie, dałem przetoczyc tarcze ( chwilowy brak kasy ) i drzenie przy chamowaniu ustapiło, i problem znikł na jakieś 2 miesiace.. wiadomo tarcz sie nie przetacza tylko wymienia. a co do drżenia kierownicy przy 120kh/h mam to samo kierownica zaczyna drżeć ok 115 i kończy drżeć ok 130 powyzej 130 już nie drży, z tym nie wiem co mam zrobić, dodam że koła mialem wyważane i letnie i zimowe. Ma ktoś jakieś pomysły ? Edytowane 5 Marca 2014 przez marcingiz1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Koła mogą być wyważane, ale zostaje aspekt felg. Felga może być krzywa, może mieć bicie w pionie lub w poziomie, a wyważenie koła krzywizny felgi nie zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcingiz1 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 (edytowane) Koła mogą być wyważane, ale zostaje aspekt felg. Felga może być krzywa, może mieć bicie w pionie lub w poziomie, a wyważenie koła krzywizny felgi nie zmieni. Tak , ale letnie mam alu, a zimowe stalowe. to raczej nie jest wina felg bo drżenie występuje i na tych i na tych. Edytowane 5 Marca 2014 przez marcingiz1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Czyli gdzieś jakiś luzik w zawieszeniu musi występować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcingiz1 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Czyli gdzie? łożyska? Wcześniej napisałeś Sprawdzić luz na tulejach gumowych przy wahaczach - a dokładnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Wahacz ma trzy punkty mocowania; 1 - to sworzeń wahacza, następne dwa to właśnie te tuleje. Teraz sobie gdzieś np. na Alle... zobacz jak wygląda wahacz i popatrz na te tuleje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcingiz1 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 (edytowane) Byłem na stacji diagnostycznej, sprawdził układ, potrząsną samochodem trochę i stwierdził że wahacze, układ kierowniczy ok. Przypuszcza że być może któraś półośka jest minimalnie krzywa i stad te drgania. Jest to możliwe? i jak sie mogła skrzywić? Kosztowna jest wymiana? znalazłem na allegro komplet za 100zł Edytowane 10 Marca 2014 przez marcingiz1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Też mi drży przy hamowaniu a koła wyważone,w dwóch stacjach sprawdzali zawieszenie , tarcze nowe-Sakura, piasta wyczyszczona Stare tarcze wywalone to i nie ma co na reklamacj czas założyć. .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 U mnie drżenie ustało po (jednocześnie, więc ciężko stwierdzić co było przyczyną) wymianie tarcz i klocków z tyłu, opon na zimowe (wraz z wyważaniem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 To Ci się udało namierzyć a przedemną jeszcze poszukiwania-dzięki za podpowiedź! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.