Gość bartek9108 Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Witam! Mam problem ze srebrną. Zawiesił mi się w trasie popychacz (i tak, jestem pewien że to to). Auto miało wymieniany olej w sierpniu (10w40 tak jak było tak zalane) i od tego czasu zrobiło około 8kkm. Teraz mam pytanko: 1. Wymienić olej, zalać pełen syntetyk (na pewno coś wypłucze jak tyle czasu chodził na 10w40), liczyć że załapie dobre ciśnienie i będzie git, albo dać ewentualnie później jeszcze nową, niższą uszczelkę pod głowicę żeby złapać większego ciśnienia? 2. Od razu rozbierać klawiaturę? Jak to jest w 2.2Di? Rozwiązywał ktoś tak problem? Przebieg auta 120kkm (oryginał). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 oleje 0w40 5w40 10w40 15w40 maja taka sama gestosc po rozgrzaniu inaczej w niskich temperaturach oczywiscie najplynniejszy jest 0w40 olej 5w30 jest rzadkim olejem oszczedza paliwo ale w nie wolno na nim szalec i moze silnik rozszczelnic 10w50 jest olejem do aut ktore sa katowane dzieki temu ze w wyzszych tem nie robi sie jak woda gdzies to jest ladniej opisane w googlach na forum znajdziesz ladnie opisane o plukance silnika bez negatywnych skotkow sam bede przechodzil z oleju 10w40 na 5w40 ale czy to cos pomoze z tym popychaczem to nie wiem powodzenia w naprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 czy 2,2di nie ma przypadkiem "mechanicznych" popychaczy, skoro są płytki regulacyjne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.