Gość Piotrek1682 Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Jak przerobić silnik GA16I na GA16DE w Primera P10 ? Czym one się różnią i jak trudne było by osiągnięcie 100KM w GA16I? Podejrzewam, że różnią się ECU, ale czy różnią się czymś jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Siema nie bardzo kumam twojego pierwszego oznaczenia tzn ga16l.Pewnie chodzi ci o ga16ds gaznik. wyglada on sobie tak:A ty chcesz zamontowac wtrysk. No to sprawa ma sie tak lepiej juz bawic sie w Sr20de masz duzo wiecej koni itp a robota podobna. W prawdzie koszt wiekszy bo Ga16de kupisz za max 500zl zdrowizne + reszta badziewia to cie kolo tysia wyjdzie. A za swapa kompletnego jakbys dobrze pogadal i 1500 zamkniesz sie ze wszsytkim. Nieliczac mechanika oczywisice rozumiem ze sam chciales to montowac.Zmienic musisz wiele. Pompe paliwa do baku zamontowac, popodpinac to wszystko. Wiazke kompa zmienic, samego kompa, wiadomo silnik wsadzic ga16de i pewnie pare innych dupereli po drodze. Ta sama robota co przy swapie sr20de. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.