Krojo Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Dzień dobry, od miesiąca mam problem z moim autem pisałem wcześniej ale nikt nie odpowiadał. Poroszę o pomoc , może jest jakiś życzliwy użytkonik forum i poleci mi mechanika lub sam zaglądnie co nie jest tak z tym autem bo ja już mam go powoli dość .... pilne ! +wczoraj dodatkowo wymieniłem kawał rury wydechowej + elastozłącze bo było walniętę a rura za mała średnica. Pozdrawiam Przepraszam chyba nie ten dział , proszę o przerzucenie do odpowiedniego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Daj na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Troll40 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Witam wszystkich (pierwszy post więc czuję potrzebę powitania ;-) ) Mam podobne pytanie jak autor wątku, mianowicie sam nie jestem raczej biegły w tematach motoryzacyjnych i chcąc nie chcąc raczej staram się polegać na zdaniach mechaników i wyszukać sobie w miarę możliwości zaufanego stałego (jak dotąd jeszcze nie zdecydowałem się ufać w pełni żadnemu z odwiedzonych wrocławskich speców...). Ostatnio mam problem z niedawno zakupioną Primerą (P11.144) która zaczęła trochę zjeżdżać w prawo. Na pewno wiem że nie jest to związane z hamulcami, nie jest także spowodowane przez problem z oponami. W okresie świątecznym zamieniałem opony przód-tył o wulkanizatora w rodzinnym mieście, właśnie po to by sprawdzić czy to pomoże. Gość zawsze wydawał się sprawdzony i orzekł że końcówki drążka są do wymiany a po tym zbieżność do zrobienia. Ewidentnie przednie prawo koło było inaczej ustawione jak się patrzyło (auto było podniesione). Wyszukałem więc dobrze oceniany przez internautów warsztat robiacy zbieżność i tam dzisiaj podjechałem. Gość zerknął i orzekł z kolei ze końcówki raczej dobre są, natomiast jego zdaniem sporo problemów z zawieszeniem jest, listę zobaczę dziś popołudniu. Na tym etapie już po prostu nie wiem w co wierzyć i czy inwestować. Nie jest to pewnie jakiś koszt rzucający na kolana i powodujący płacz, ale głpio też topić pieniądze nieefektywnie. Zastanawiam się czy znalazłby sie jakiś uczynny doświadczony użytkownik primery, który spróbuje z doświadczenia powiedziec który mechanik wydaje sie mieć rację. Mechanicy zawsze mają interes w tym co mówią. Wychodzę z założenia że któryś z tutejszych klubowiczów byłby bardziej obiektywny. Nie chodzi mi tu też o to by żerować na kimś, chętnię wynagrodzę trud np. flaszeczką dobrego trunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Zawieszenie do przejrzenia - stawiam na górne albo dolne wahacze :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 A czy podczas jazdy słyszysz jakieś stuki lub skrzypienie? Czy tylko ściąga w prawo? Podczas jazdy czy hamowania? Nie wiem jak to prawe koło jest " inaczej ustawione jak się patrzyło".....może to być drobnostka(zbieżność) lub faktycznie grubsza robota. Przyczyn może być kilka... Wystarczy wejść w dział Primera , potem "od p10 do p11.144"...wpisać w okienko u góry (tzw. szukajkę) frazę - "ściąga w prawo" i oczom Twym ukaże się lista tematów, gdzie ten problem był już poruszany...Sam zobaczysz ile może być możliwości... Ja podjechałabym na stację diagnostyczną aby "poszarpali" i obmacali z łomem w dłoni to zawieszenie... skoro nie masz jeszcze zaufanego mechanika - od tego bym zaczęła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Trollu40 jak kolega znajdzie czas i będzie miał wolny garaż to mogę Ci przejrzeć z grubsza zawieszenie. A pytanie jeszcze - na letnich oponach dzieje się to samo czy spokój? Jak wahacz będzie wybity to niekoniecznie musi skrzypieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K.S. Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Oczywiście ciśnienie identyczne. Może układ hamulcowy kół przednich ma jakieś różnice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.