bombastik Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Witam wszystkich mam pytanie odnośnie malowania tylnej klapy w n16 czy ktoś z was wie ile kosztuje takie działanie i czy zna ktoś może dobrych lakierników w regionie zagłebia-dąbrowskiego ? klapa ma purchle w górnej lewej części wielkości ok 3,5cm szerokości ok 2,5 wchodzą pod szybę niestety : ( w dolnej częsci też purchelek ale już mniejszy z 1 cm , odprysk rdzawy i niestety w miejscu klamki otwierania klapy pod plastikiem też już wyłażą rdzawe pebiśniegi . Jak sądzicie lepiej całą malować czy punktowo to zrobią ? ale wydaje mi się że za dużo punktów czyli lepiej całą malować? chyba że kupić całą klapę od innej almery ale jak oglądałem to te w dobrym stanie ( czyli już chyba malowane ) są dość drogie a te tańsze to albo wgniecenia albo też już z bliznami . Zależy mi na tym żeby mnie nie skasowali nie wiadomo ile bo to już niestety 12 latek i nie mam zamiaru ładować nie wiadomo ile kasy Z góry dzięki za porady Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Koszt lakierowania elementu od 250-350 zł i tak jest praktycznie wszędzie.Taniej na lewo, lakiernicy-firmy drożej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SSparrow Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Tak... kumpel miał w swoim Roverze 200 (lub jakiś pokrewny model) lakierowane u "kumpla" kumpla za rogiem za flaszkę i materiały tylnego prawego błotnika, teraz owy "lakier" odchodzi płatami i wygląda jak glina podczas suszy Tak więc... lepiej oddać do sprawdzonego lakiernika zapłacić ile trzeba i mieć święty spokój. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek9108 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 klapa ma purchle w górnej lewej części wielkości ok 3,5cm szerokości ok 2,5 wchodzą pod szybę niestety : ( w dolnej częsci też purchelek ale już mniejszy z 1 cm , odprysk rdzawy i niestety w miejscu klamki otwierania klapy pod plastikiem też już wyłażą rdzawe pebiśniegi Jak już są takie duże purchle i wchodzą po szybę to już Ci ramka gnije, żaden rozsądny lakiernik Ci tego nie zrobi, od razu Ci powie, żebyś albo kupił klapę pod kolor, albo jakąś zdrową i prysnął pod kolor. Jak już ramka gnije to nie ma szansy tego uratować. A w Almerach właśnie od ramki idzie rdza. Psiknij Karcherem blisko, a potem otwórz bagażnik. Założę się, że po drugiej stronie będą krople wody, ramka już przepuszcza przy tak dużej rdzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombastik Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Jak już są takie duże purchle i wchodzą po szybę to już Ci ramka gnije, żaden rozsądny lakiernik Ci tego nie zrobi, od razu Ci powie, żebyś albo kupił klapę pod kolor, albo jakąś zdrową i prysnął pod kolor. Jak już ramka gnije to nie ma szansy tego uratować. A w Almerach właśnie od ramki idzie rdza. Psiknij Karcherem blisko, a potem otwórz bagażnik. Założę się, że po drugiej stronie będą krople wody, ramka już przepuszcza przy tak dużej rdzy. No aż tak źle nie jest przynajmniej tak mi się wydaje żadnej wody i wilgoci nie widziałem nigdy od środka bagażnika , dlatego właśnie drgneło mnie w kierunku robienia tego bo wydaje mi się że to już ostatnia chwila może ja też za bardzo to wyolbrzymiam wielkość tych purchli bardziej idą ku górze nie pod szybę ale tego nie mogę być pewny pewnie zobaczy się po zdjęciu szyby generalnie chodzi o to że nie bardzo widzi mi się ładowanie kasiory na malowanie dość już starego auta a klapa aż tak źle nie wygląda a tu niestety usłyszałem dość niepokojące porady no cóż jakoś dam radę dzięki za odpowiedzi Można zamykać temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Wszystkiego się dokładnie dowiesz, jak będzie czyszczone do gołej i zdrowej blachy. To już nie będzie 3,5 cm !!! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek9108 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Ja bym zostawił jak nie ma za dużo. Tak samo z belką pod chłodnicą. Dłużej wytrzyma tak niż później po ewentualnym malowaniu jak coś wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabi Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Podejrzewam, że jak oczyści dokładnie te purchle to będzie już perforacja. Trzeba leczyć jak najszybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rooddah Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 bombastik Jak już znajdziesz jakąś fajną osobę godną polecenia w obrębie lub okolicach DG daj znać. Ja też mam podobny problem, ale też kilka dość widocznych rysek. Nie są na zderzakach, a na boku więc zależy mi, żeby się ich jakoś pozbyć. Nie chcę malować całego elementu i się zastanawiam czy da się półśrodkami jakoś pozbyć. Co myślicie o rdzy? Jest taka struga rdzy na tylnej klapie i zastanawiam się czy nie dałoby się tego pozbyć pastą ścierającą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 O ile jeszcze jest co ratować :-/ almery mają z tą klapą spory problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.