prof7 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Witajcie, Mam problem z odpaleniem mojej Primery (1,8 benz). Ok 3 tygodnie temu się zaczęło. Silnik kręcił lecz nie odpalał. Parenaście razy próbowałem i nic z tego. Dzisiaj dopiero postanowiłem ( brak czasu ) zerknąć do samochodu raz jeszcze. Pod przekręceniu kluczyka w stacyjce silnik nie kręcił tylko momentalnie się wyłączał i słyszalny był dźwięk podobny do zamknięcia samochodu po wciśnięciu guzika w pilocie. Podczas tego pierwszego odpalania próbowałem troszkę podładować akumulator z innego samochodu zakładając, że w nim tkwił problem. Załóżmy, że z tym problemem będę musiał Primerkę dostarczyć do serwisu. Czy prawda to, że model ten jest zabezpieczony w taki sposób, że nie można go holować w sposób tradycyjny ? Dziękuję za pomoc ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 To że masz primere 1.8 to jeszcze jaki model P11 czy P12 dalej automat czy manual. Uzupełnij profil bo ułatwia to każdemu odpowiedzieć! Jeżeli manual to tyle że brak wspomagania przy tradycji ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prof7 Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Jest to dział ogólny forum P12. Tak więc P12. Manual. P.S. Nie bić jestem nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Pod przekręceniu kluczyka w stacyjce silnik nie kręcił tylko momentalnie się wyłączał możesz trochę jaśniej skoro się nie kręcił to jak mógł się wyłączyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.