brandziol Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 witam wszystkich 2 tygodnie temu kupiłem swego x-a 2005 grudzień 2.2 dci 136KM i jak to nowy właściciel chciałem zabrać się za wymianę filtrów i oleju silnika. wszystko było ok do czasu kiedy zabrałem się do wymiany filtra paliwa. wszystkie filtry znalazłem na stronie MANN i zamówiłem w znajomym sklepie. według katalogu mann do mojego x-a do paliwa idzie 940/6 i taki też starałem się założyć niestety po wymontowaniu starego filtra JC (chyba oryginał bo czarny) zauważyłem ze korek odwadniania w moim starym filtrze ma za małą średnicę gwintu a żeby zamontować go w nowym filtrze bo około 3-4 mm (nie mierzyłem) a otwór w nowym filtrze to 36mm niestety do nowego filtra załączona była jedynie uszczelka pod korek ,sam korek już nie. proszę podpowiedzcie mi czy wy też nie mieliście korka odwadniania w zestawie z filtrem? nie mam pojęcia co mam zrobić, gdzie mogę kupić taki korek ? proszę o podpowiedż. może już komuś przytrafiła się taka niespodzianka. link z nowym filtrem mann. otwór do którego potrzebuje korek oznaczony jako "F" https://www.mann-hum...&gobackToPage=1 pozdrawiam brandziol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 (edytowane) Ja zawsze używałem Knechta i tam nie ma nowego korka odwadniania, jest tylko nowa uszczelka, a korek przekładam stary. Filtr Knecht wygląda tak: http://217.6.60.45/m...de=filterDetail Edytowane 19 Października 2011 przez Sebastian179r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brandziol Opublikowano 19 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Ja zawsze używałem Knechta i tam nie ma nowego korka odwadniania, jest tylko nowa uszczelka, a korek przekładam stary. Filtr Knecht wygląda tak: http://217.6.60.45/m...de=filterDetail chodzi o to ze w starym filtrze jest korek o średnicy gwintu 4mm a w nowym otwór na 36mm więc nie mogę przełożyć od starego. jutro dzwonie do serwisu nissana zobaczymy czy jest możliwość kupienia u nich tego nieszczęsnego korka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 chodzi o to ze w starym filtrze jest korek o średnicy gwintu 4mm a w nowym otwór na 36mm więc nie mogę przełożyć od starego. jutro dzwonie do serwisu nissana zobaczymy czy jest możliwość kupienia u nich tego nieszczęsnego korka Powiem Ci szczerze, że osobiście z taką średnicą się nie spotkałem. W ostateczności możesz kupić knechta (40 PLN) i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brandziol Opublikowano 21 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 (edytowane) Powiem Ci szczerze, że osobiście z taką średnicą się nie spotkałem. W ostateczności możesz kupić knechta (40 PLN) i po sprawie a powiedz mi czy w tym knecht jest w komplecie korek bo jeśli nie to żadnej sprawy nie rozwiąże. ja po prostu mam tylko korek 4mm od starego filtra no chyba że w tym knechtcie średnica otwru na korek też jest 4mm. dzwoniłem do serwisu i panowie powiedzieli mi że korków w ofercie nie mają ale mają za to korki z czujnikiem wody jedyne 280 zł Edytowane 21 Października 2011 przez brandziol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 a powiedz mi czy w tym knecht jest w komplecie korek bo jeśli nie to żadnej sprawy nie rozwiąże. ja po prostu mam tylko korek 4mm od starego filtra no chyba że w tym knechtcie średnica otwru na korek też jest 4mm. dzwoniłem do serwisu i panowie powiedzieli mi że korków w ofercie nie mają ale mają za to korki z czujnikiem wody jedyne 280 zł W knechcie nie ma przy zakupie filtra nowego korka, ja mam korek 36mm. Skoro stary filtr ma korek 4mm to kup taki sam filtr i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brandziol Opublikowano 22 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 W knechcie nie ma przy zakupie filtra nowego korka, ja mam korek 36mm. Skoro stary filtr ma korek 4mm to kup taki sam filtr i po sprawie niestety nigdzie nie mogę namierzyć filtra który był w aucie to jets JC B31034 może ktoś z was coś podpowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark_75 Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Ja kupiłem Mann i o ile sobie przypominam był kompletny i nie przekładałem żadnych korków. Poza tym filtr wyglądał niemal identycznie jak oryginalny, który wywaliłem. Btw. Kto widział filtry za 40zł? Do tego modelu kosztuje 180zł+, niezależnie czy to Mann, czy Knecht, czy oryginał z salonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
estel Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Ja kupiłem Mann i o ile sobie przypominam był kompletny i nie przekładałem żadnych korków. Poza tym filtr wyglądał niemal identycznie jak oryginalny, który wywaliłem. Btw. Kto widział filtry za 40zł? Do tego modelu kosztuje 180zł+, niezależnie czy to Mann, czy Knecht, czy oryginał z salonu. A czy poratujecie dokładną nazwą filtra który by pasował do omawianego tu modelu. Ostatnio przy zakupie w całkiem sporym sklepie z częściami niby sprawdzili jaki to powinien być, ale wizualnie wyglądał trochę inaczej więc narazie odłożyłem tę wymianę. A pozatym to kosztował coś koło 50pln a nie 180+ czy ta cena 180 i w górę to nie jest wzięta z powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark_75 Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 (edytowane) A czy poratujecie dokładną nazwą filtra który by pasował do omawianego tu modelu. Ostatnio przy zakupie w całkiem sporym sklepie z częściami niby sprawdzili jaki to powinien być, ale wizualnie wyglądał trochę inaczej więc narazie odłożyłem tę wymianę. A pozatym to kosztował coś koło 50pln a nie 180+ czy ta cena 180 i w górę to nie jest wzięta z powietrza? Ta cena nie jest wzięta z powietrza. Filtr do Nissana X-Traila T30, 2.2 dm3 wyprodukowanego pod koniec 2005 roku lub później, tyle kosztuje, jeśli jest dobrej jakości i jest wyprodukowany przez renomowanego producenta. Jeśli się nie mylę, do modelu T30 z silnikami diesla 2.2 litra istnieją jedynie 2 rodzaje filtrów paliwa - tańszy, przypominający budową, wyglądem i ceną filtr oleju (koszt około 40-50 zł) oraz droższy, o bardziej złożonej budowie, z 4 króćcami przyłączeniowymi (paliwo oraz obieg chłodzenia silnika) oraz małym korkiem spustowym, w cenie około 180zł (czasem nawet do 250zł u niektórych dostawców). Bardzo podobny do tego drugiego jest również filtr w modelu T31 2.0DCi, ale bywa nieznacznie tańszy. Filtr paliwa został zmieniony w czasie ostatniej ze zmian produkcyjnych modelu T30, związanych z zastosowaniem turbiny o zmiennej geometrii przepływu oraz DPF. Można przyjąć, że droższy i bardziej złożony filtr występuje w samochodach wyprodukowanych po październiku 2005. Być może drobna zmiana rodzaju filtra nastąpiła również we wrześniu 2003 roku - wtedy zmienione zostały niektóre części współpracujące z silnikiem, dotyczy to również systemu dostarczania paliwa i okolic filtra. Piszę, że zmiana nastąpiła "być może" gdyż z rysunków katalogowych zmiany tej nie widać - na rysunku filtr wygląda identycznie przed i po zmianach (ale inna jest przykład część zamykająca filtr od góry). Edytowane 29 Października 2011 przez Mark_75 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Dokładnie tak jak pisze Mark_75 zmiana konstrukcyjna filtra paliwa nastąpiła w okolicach października 2005. Ten nowszy jest średnio o około 100zł droższy. Dobrze to widać w tym katalogu: http://nissan4u.com/...engine_control/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek01 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 (edytowane) Do tego modelu montuje się filtr MANN FILTER WK939/15 , jest kompletny , w dobrej cenie tu: http://e-autoparts.p...9d8940b0a7e4aa3 Edytowane 30 Października 2011 przez witek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 (edytowane) Ta cena nie jest wzięta z powietrza. Filtr do Nissana X-Traila T30, 2.2 dm3 wyprodukowanego pod koniec 2005 roku lub później, tyle kosztuje, jeśli jest dobrej jakości i jest wyprodukowany przez renomowanego producenta. Jeśli się nie mylę, do modelu T30 z silnikami diesla 2.2 litra istnieją jedynie 2 rodzaje filtrów paliwa - tańszy, przypominający budową, wyglądem i ceną filtr oleju (koszt około 40-50 zł) oraz droższy, o bardziej złożonej budowie, z 4 króćcami przyłączeniowymi (paliwo oraz obieg chłodzenia silnika) oraz małym korkiem spustowym, w cenie około 180zł (czasem nawet do 250zł u niektórych dostawców). Bardzo podobny do tego drugiego jest również filtr w modelu T31 2.0DCi, ale bywa nieznacznie tańszy. Filtr paliwa został zmieniony w czasie ostatniej ze zmian produkcyjnych modelu T30, związanych z zastosowaniem turbiny o zmiennej geometrii przepływu oraz DPF. Można przyjąć, że droższy i bardziej złożony filtr występuje w samochodach wyprodukowanych po październiku 2005. Być może drobna zmiana rodzaju filtra nastąpiła również we wrześniu 2003 roku - wtedy zmienione zostały niektóre części współpracujące z silnikiem, dotyczy to również systemu dostarczania paliwa i okolic filtra. Piszę, że zmiana nastąpiła "być może" gdyż z rysunków katalogowych zmiany tej nie widać - na rysunku filtr wygląda identycznie przed i po zmianach (ale inna jest przykład część zamykająca filtr od góry). Kolego po 2003 zmiana nie była drobna, była bardzo istotna.: nowy silnik wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa typu Common-Rail o mocy 100 kW (136 KM), wysokociśnieniowe wtryskiwacze oraz turbosprężarka o zmiennej geometrii turbiny i powiększona chłodnica powietrza doładowującego. Ja kupiłem Mann i o ile sobie przypominam był kompletny i nie przekładałem żadnych korków. Poza tym filtr wyglądał niemal identycznie jak oryginalny, który wywaliłem. Btw. Kto widział filtry za 40zł? Do tego modelu kosztuje 180zł+, niezależnie czy to Mann, czy Knecht, czy oryginał z salonu. Wejdź sobie kolego na intercars i tam masz do X T30 po liftingu Knechty (oleju, powietrza, paliwa, etc.) w okolicy 40 PLN. Mój kumpel ma X- a nowszego z DPF i też kupuje filtr paliwa z Knechta w podobnej cenie. Według katalogów filtrona, manna i knechta nowe filtry paliwa dla T30 są dla modeli z okresu 06/2006 do 06/2007. Mann, knecht i flitron pokazują dla tego modelu taką samą średnicę korka spustowego, w intercarsie (przy okazji zamawiania filtra paliwa do mojego X-a) zapytałem z ciekawości i powiedzieli, że nie spotkali się z innym filtrem dla tych roczników. Może Ryba382 pomoże i nas naprostuje Do tego modelu montuje się filtr MANN FILTER WK939/15 , jest kompletny , w dobrej cenie tu: http://e-autoparts.p...9d8940b0a7e4aa3 Ten filtr jest do modeli od 06/2006 do 06/2007 Edytowane 2 Listopada 2011 przez Sebastian179r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark_75 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 (edytowane) Kolego Sebastianie179r może naucz się czytać ze zrozumieniem i nie czepiaj się bez powodu. Napisałem o drobnych zmianach dotyczących okolicy filtra paliwa, a nie całego silnika to raz (zmiany w tym miejscu były na tyle niewielkie, że filtr pozostał bez zmian), a dwa - nowy model filtra tak jak napisałem obowiązuje dla wersji wyprodukowanych po październiku 2005, a nie (tak jak podaje wielu producentów filtrów) od 2006 roku (były tylko 2 modyfikacje wersji produkcyjnych T30). Jeśli mi nie wierzysz, to polecam katalogi nissan4u.com. Wg oficjalnych danych nie ma wersji X-Traila z DPF i ze starym filtrem paliwa jednocześnie. Gkowal wkleił dobry link, który obrazuje to o czym napisałem. Edytowane 2 Listopada 2011 przez Mark_75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brandziol Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Do tego modelu montuje się filtr MANN FILTER WK939/15 , jest kompletny , w dobrej cenie tu: http://e-autoparts.p...9d8940b0a7e4aa3 witam panów co do filtra który wrzucił witek01. mój x jest z 2005 grudzień (data produkcji a nie rejestracji) filtr podany przez kolegę nie pasuje do mojego x-sa byłem nawet w serwisie nissana i to samo usłyszałem. Do mojego 2.2dci 136KM idzie ten filtr https://www.mann-hum...&gobackToPage=1 tylko facet nie był w stanie mi powiedzieć dlaczego w oryginalnym filtrze jest inna średnica korka co do samego korka to dowiedziałem się że takowych nie mają w sprzedaży ale za to mają z tą średnicą czujnik wody w filtrze za 280 zł którego bym nawet nie mógł podłączyć bo w moim x-sie takiego nigdy nie było i nie ma instalacji do podłączenia tego oto czujnika. jak dla mnie to jakaś paranoja. w najbliższym czasie spróbuję poszukać coś w rozbitkach na alledrogo jeśli nic nie znajdę to poszukam jakiejś plastikowej śruby z takimi samymi wymiarami w jakimś sklepie z pneumatyką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej1970 Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 witam panów co do filtra który wrzucił witek01. mój x jest z 2005 grudzień (data produkcji a nie rejestracji) filtr podany przez kolegę nie pasuje do mojego x-sa byłem nawet w serwisie nissana i to samo usłyszałem. Do mojego 2.2dci 136KM idzie ten filtr https://www.mann-hum...&gobackToPage=1 tylko facet nie był w stanie mi powiedzieć dlaczego w oryginalnym filtrze jest inna średnica korka co do samego korka to dowiedziałem się że takowych nie mają w sprzedaży ale za to mają z tą średnicą czujnik wody w filtrze za 280 zł którego bym nawet nie mógł podłączyć bo w moim x-sie takiego nigdy nie było i nie ma instalacji do podłączenia tego oto czujnika. jak dla mnie to jakaś paranoja. w najbliższym czasie spróbuję poszukać coś w rozbitkach na alledrogo jeśli nic nie znajdę to poszukam jakiejś plastikowej śruby z takimi samymi wymiarami w jakimś sklepie z pneumatyką Kupiłeś X-a i chcesz coś zrobić, a wygląda na to że szukasz wiatru w polu z tym korkiem, albo cię niestać na korek. Napewno Ryba382 by coś poradził, ale wstyd nawet do niego dzwonić z taką bzdurą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brandziol Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 (edytowane) Kupiłeś X-a i chcesz coś zrobić, a wygląda na to że szukasz wiatru w polu z tym korkiem, albo cię niestać na korek. Napewno Ryba382 by coś poradził, ale wstyd nawet do niego dzwonić z taką bzdurą. nie nie szukam "wiatru ":tylko korka a co do kupna to podejrzewam że mnie stać tylko jak już powinieneś zauważyć kupić takowego nie mogę. no chyba że według ciebie kupno czujnika którego nie mogę nawet podłączyć jest tu wyjściem Edytowane 5 Listopada 2011 przez brandziol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark_75 Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 nie nie szukam "wiatru ":tylko korka a co do kupna to podejrzewam że mnie stać tylko jak już powinieneś zauważyć kupić takowego nie mogę. no chyba że według ciebie kupno czujnika którego nie mogę nawet podłączyć jest tu wyjściem A jesteś pewien, że ten kawałek Twojego auta to oryginalny kawałek X-Traila? Widziałem już kilka "przeróbek dostosowawczych", gdzie sprytni mechanicy naprawiający powypadkowe (zwykle sprowadzane z zachodu) auto wsadzali części na przykład z poloneza po "niewielkich" modyfikacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brandziol Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 (edytowane) A jesteś pewien, że ten kawałek Twojego auta to oryginalny kawałek X-Traila? Widziałem już kilka "przeróbek dostosowawczych", gdzie sprytni mechanicy naprawiający powypadkowe (zwykle sprowadzane z zachodu) auto wsadzali części na przykład z poloneza po "niewielkich" modyfikacjach. auto było kupione przez koleżankę u dilera w krk tam też było serwisowane tak więc jeśli ktoś coś kombinował to tylko w serwisie nissana. problem rozwiązany kolega który mieszka w GB przeszedł się na szrot i znalazł dla mnie korek w tym tygodniu wymiana filtra Edytowane 6 Listopada 2011 przez brandziol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark_75 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 auto było kupione przez koleżankę u dilera w krk tam też było serwisowane tak więc jeśli ktoś coś kombinował to tylko w serwisie nissana. problem rozwiązany kolega który mieszka w GB przeszedł się na szrot i znalazł dla mnie korek w tym tygodniu wymiana filtra To tylko kolejny fakt potwierdzający ogólnie znaną tezę, że w Anglii jest wszystko inne. Nawet korki do X-Traili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brandziol Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 (edytowane) wszystko jest tak jak kolega mówi. tylko. kupiłem mann z otworem na M36x1,5 a ten założony w aucie ma 4mm to był filtr z JC. obdzwoniłem kilka firm łącznie z filtronem i w każdej z nich usłyszałem że korków w zestawie jak i oddzielnie nie sprzedają. aż sobie zadzwonię do filtrona z pozdrowieniami. dzięki za link A jesteś pewien, że ten kawałek Twojego auta to oryginalny kawałek X-Traila? Widziałem już kilka "przeróbek dostosowawczych", gdzie sprytni mechanicy naprawiający powypadkowe (zwykle sprowadzane z zachodu) auto wsadzali części na przykład z poloneza po "niewielkich" modyfikacjach. sprawa z filtrem już jakiś czas temu się wyjaśniła. kolega znalazł dla mnie używany korek M 36x 1,5 taki jak mają wszyscy. na zdięciach widać dobrze różnicę w średnicach otworów na korki spustowe. a oto zdjęcia filtrów. 1. po lewej nowy mann który próbowałem złożyć, po prawej JC który już był założony. 2. pokazane otwory na korki odwadniania Edytowane 6 Lutego 2012 przez brandziol 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark_75 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Chciałem oficjalnie podziękować firmie Shell Polska, za sprzedaż paliwa zimowego, bezpiecznego do -30oC wg zapewnień sprzedawcy, które zaczyna krzepnąć w temperaturze -20 do -15 oC, mimo zastosowania depresatora (!). Przy okazji problemów z silnikiem krztuszącym się z braku paliwa przez kilkadziesiąt kilometrów odkryłem, że pojawił się pewien problem. Czy ktoś ma jakiś pomysł jak go rozwiązać? Mam X-Traila T30, z filtrem paliwa nowszego typu (ma 4 króćce przyłączeniowe). Filtr teoretycznie posiada wymiennik ciepła i powinien ogrzewać się płynem z obiegu chłodzenia silnika. Niestety mój filtr i przewody doprowadzające płyn nagrzany w bloku silnika są zimne. Podejrzewam, że być może się coś zapowietrzyło i dlatego nie ma przepływu. Czy ktoś wie jak to odpowietrzyć i/lub ewentualnie co jeszcze może być do naprawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JBCool Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Chciałem oficjalnie podziękować firmie Shell Polska, za sprzedaż paliwa zimowego, bezpiecznego do -30oC wg zapewnień sprzedawcy, które zaczyna krzepnąć w temperaturze -20 do -15 oC, mimo zastosowania depresatora (!). Shell kupuje paliwa od Lotosu, a u nich metnienie zaczyna sie od -20st, co moze oslabic przeplyw paliwa przez filtr. http://www.lotos.pl/...iadomosci/28987 A tak przy okazji, to od nas na wschod diesle w osobowkach stanowia maly procent, pewnie teraz juz wiecie dlaczego a jesli juz czegos dolewaja do diesla to benzyny luf nafty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 (edytowane) To ja bym chyba nie kupił samochodu z Waszych stron, a w szczególności z Common Rail. Edytowane 6 Lutego 2012 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Witam wszystkich Przeglądam z zaciekawieniam wątek, który trochę już przygasł niestety. Niedawno stałem się posiadaczem X traila 2,2 z końca 2005r, Przy próbie wymiany filtra paliwa okazało się, że mam ten sam problem z małym korkiem odwodnienia co kolega brandziol. Patrząc na zdjęcia jakie zamieścił w poście śmiem twierdzić, że mam ten sam typ filtra paliwa. Wrodzona ciekawość nie daje mi spokoju i zacząłem szukać w sieci rozwiązania. Wpadłem na taki trop: http://www.partsbase.../part/kne-kc189 Zdaje się to rozwiązywać zagadkę z filtrami. Znalazłem wątek na forum Almery N16 z podobnymi problemami. Forum Almery podpowiedziało mi że nasze standardowe filtry z dużym otworem na korek, to filtry przygotowane pod wersje z czujnikiem wody jakie posiadają silniki 2,2 Di http://forum.nissank...liwa-n16-22-di/ W najbliższym czasie zamierzam kupić i przymierzyć się do wymiany nieszczęsnego filtra na KNECHTA kc 189. Nie wiem czym spowodowane jest to małe zamieszanie z filtrami. Być może po drodze poprzedni właściciel założył inny typ wychodząc z założenia, że Nissan to Nissan i musi to działać prawidłowo. Pozdrawiam serdecznie wszystkich i ciekaw jestem Waszych opinii na ten temat, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.