KromaXXL Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Witam, dzisiaj jadąc pod górkę auto zaczęło mi szarpać na trzecim biegu i ślizgać sprzegło. Po chwili chciałem wytestować sprzegło i na prostej drodze przy prędkości około 40-50km/h wrzuciłem bieg 5 i wcisnąłem gaz do dechy. Przez pierwsze 3 sekundy obroty były niskie i ledwo auto jechało ale po chwili jakby coś puściło i mogłem dowolnie zmieniać obroty gazem jakby auto było na sprzegle. Nie jestem mechanikiem ale wydaje mi się, że sprzegło do wymiany i tu pojawia się problem. Szukałem w internecie sprzęgła i ceny wahają się za komplet od 400zł na allegro po 1000zł w sklepie za tę samą firmę. Jakiej firmy sprzegło powinienem kupić i w jakim sklepie aby nie była to żadna podróba ? Dzieki wielkie za każdą opinię. Auto ma przejechane pewne 156 tyś km i sprzegło nie byo wcześniej wymieniane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemektom1992 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 luk, sachs, aisin, valeo szukaj po kimś kto ma duże zniżki w sklepie lub hurtowniach motoryzacyjnych, http://allegro.pl/sprzeglo-kpl-aisin-nissan-almera-1-5-n16-qg15de-i3955267073.html np Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KromaXXL Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Takie samo sprzęgło jest do silnika 90km i 98km? Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dolar100 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Polecam sprzęgło AISIN KN-179, nie będziesz miał problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...