13E7 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Lepeij kupic lsd niz bawic sie w druciarstwo typu zaspawany most. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Spaw mi da 100% a lsd ile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Da sie nawet do 100% scisnac ale po co.przy seryjnym juz jest ok do jazdy i slizgania a spaw to tylko do jazdy bokiem i to auto na lawecie musi dojechac bo skrecanie na sklejonym moscie to katorga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżon Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Widzę właśnie, że ceny gratów do Z nie zabijają, jak wcześniej podejrzewałem LSD serja podają coś 20%... zaspawać most to można w e30, ale Nysy szkoda...a jak fura jest używana na co dzień to poważnie będzie to przeszkadzało no i oczywiście serię można operacyjnie 'docisnąć'...ale szczerze to mało komu będzie to naprawde potrzebne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Wiem ze w jezdzie na codzien to uciazliwe dlatego chce kupic drugi dyfer na podmianke. Ja nie jezdzie Z'tka codziennie wiec dla mnie to nie problem. Dżon to moze jak znajdziesz fajnego 350Z z manualem to zrobimy podmianke - ja Ci dam swoja AT a Ty mi MT :PPP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 jak by co też mam AT na zbyciu - przebieg 54 tyś mil. Z redukcją na niższy bieg nie zawsze komp pozwala, ale tak jak Dzon pisze nie odcina zasilania na hamulcu i można było robić stójkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Też mam Z taką jak cie interesuje tyle że nie Biede a praktycznie najbogatsza wersja USA AT ( Automat ) + DE + Skóry, TCS, Bosse, full ekektryke siedzeń itd. Pomimo że posiadam wersje Touring to wydaje mi sie że nie ma ona LSD chyba że się mylę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szejn Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Ja mam oryginalny otwarty dyfer wyciągniety z mojej Zety ori przebieg 65 tys km na sprzedaż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżon Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Bydle, juz sie nawet powoli zaczalem zastanawiac nad sztuka z MT i pozniejsza zmiana...bo w manualach to mozna przebierac...porownujac do ofertami AT... Utaszo, duzo zabawy z konwersja? Moze masz caly zestaw jaki potzrzeba(?) Co tam moze byc potrzebne...Skrzynka, padaly, dzwignia z calym plastikiem od nawiewu(?), sterownik, licznik(czy tylko czesc?) Co jeszcze, moglbys cos wiecej napisac na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 pedaly wnetrze czyli galka, plastik itp. wiazka silnikowa - manual ma inna niz automat w wale korbowy potrzebna stalowa tuleja pod hydrokinetyczne licznik nie wiem jak ecu i nie wiem jak wal napedowy i pewnie cos jeszcze o czego nie wymienilem Tak wiec najlepsza to podmianka jak stawiasz dwa auta i mozesz grzebac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżon Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 (edytowane) To by bylo dobre wstawic dwie fury do warsztatu i sie zamienic skrzyniami i WSZYSTKIM co potrzeba... widze to oczyma wyobrazni Lub mozna jeszcze latwiej, ja wezme od Ciebie Z, a Ty poszukasz dla siebie nowego egzemplarza z MT ;> Edytowane 13 Marca 2014 przez Dżon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 (edytowane) Lub mozna jeszcze latwiej, ja wezme od Ciebie Z, a Ty poszukasz dla siebie nowego egzemplarza z MT ;> Teoretycznie mozna i tak jak na powaznie to PW choc niechetnie bym go zmienial - wolal bym zmiane skrzyni. Edytowane 13 Marca 2014 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamur Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Odgrzewam temat... Czy szpera w dyfrze może się zużyć lub zepsuć/uszkodzić ? Jakie jest oryginalne spięcie 20% 30% ? Jaka jest wizualnie z zewnątrz różnica między dyfrem ze szperą a bez ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 no podnieś tył auta i zakręć kołem to będziesz wiedział czy masz czy nie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Wiskotyczna jest bezobslugowa i bardzo trwala, mocne przegrzanie dyfra moze ja jedynie spsuć... Słabiej spinać będzie ale coś tam będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misio_de Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 A jaki olej do szpery lać? Czy Motul 75W90 LS starczy, czy może lepiej 75W140? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamur Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Jak coś to szukam dobrego dyfru że szperą... ... i już nie szukam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 (edytowane) Jak podróżujesz z prędkościami 330km/h to ten gęściejszy 75w90 się gotuje i wypływa odpowietrznikiem - sprawdzone na niemieckiej autostradzie A Oleje LS się stosuje tylko jak mamy doczynienia ze szpera płytkowa... a nie viskotyczną czy helicalną... Edytowane 1 Lipca 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 A czy da się zacieśnić seryjna szpere? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misio_de Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 (edytowane) Jak podróżujesz z prędkościami 330km/h to ten gęściejszy 75w90 się gotuje i wypływa odpowietrznikiem - sprawdzone na niemieckiej autostradzie A Oleje LS się stosuje tylko jak mamy doczynienia ze szpera płytkowa... a nie viskotyczną czy helicalną... Czyli powinienem wymienić na zwykły 75W90?Bo wlałem niedawno LS... Ten gęstszy chyba nie dla mnie, bo ja bardziej w zakręty niż w szybkość... Max jechałem 250 km/h i starcza mi. Edytowane 1 Lipca 2015 przez misio_de Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.