Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350Z] Szpera


Dżon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Da sie nawet do 100% scisnac ale po co.przy seryjnym juz jest ok do jazdy i slizgania a spaw to tylko do jazdy bokiem i to auto na lawecie musi dojechac bo skrecanie na sklejonym moscie to katorga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę właśnie, że ceny gratów do Z nie zabijają, jak wcześniej podejrzewałem

LSD serja podają coś 20%... zaspawać most to można w e30, ale Nysy szkoda...a jak fura jest używana na co dzień to poważnie  będzie to przeszkadzało

no i oczywiście serię można operacyjnie 'docisnąć'...ale szczerze to mało komu będzie to naprawde potrzebne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze w jezdzie na codzien to uciazliwe dlatego chce kupic drugi dyfer na podmianke. Ja nie jezdzie Z'tka codziennie wiec dla mnie to nie problem. Dżon to moze jak znajdziesz fajnego 350Z z manualem to zrobimy podmianke - ja Ci dam swoja AT a Ty mi MT :PPP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak by co też mam AT na zbyciu - przebieg 54 tyś mil. Z redukcją na niższy bieg nie zawsze komp pozwala, ale tak jak Dzon pisze nie odcina zasilania na hamulcu i można było robić stójkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam Z taką jak cie interesuje tyle że nie Biede a praktycznie najbogatsza wersja USA AT ( Automat ) + DE + Skóry, TCS, Bosse, full ekektryke siedzeń itd. Pomimo że posiadam wersje Touring to wydaje mi sie że nie ma ona LSD chyba że się mylę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bydle, juz sie nawet powoli zaczalem zastanawiac nad sztuka z MT i pozniejsza zmiana...bo w manualach to mozna przebierac...porownujac do ofertami AT...

 

Utaszo, duzo zabawy z konwersja?

Moze masz caly zestaw jaki potzrzeba(?)

Co tam moze byc potrzebne...Skrzynka, padaly, dzwignia z calym plastikiem od nawiewu(?), sterownik, licznik(czy tylko czesc?)

Co jeszcze, moglbys cos wiecej napisac na ten temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pedaly

wnetrze czyli galka, plastik itp.

wiazka silnikowa - manual ma inna niz automat

w wale korbowy potrzebna stalowa tuleja pod hydrokinetyczne

licznik

nie wiem jak ecu

i nie wiem jak wal napedowy

i pewnie cos jeszcze o czego nie wymienilem

 

Tak wiec najlepsza to podmianka jak stawiasz dwa auta i mozesz grzebac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To by bylo dobre wstawic dwie fury do warsztatu i sie zamienic skrzyniami i WSZYSTKIM co potrzeba... ;) widze to oczyma wyobrazni

 

Lub mozna jeszcze latwiej, ja wezme od Ciebie Z, a Ty poszukasz dla siebie nowego egzemplarza z MT ;>

Edytowane przez Dżon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lub mozna jeszcze latwiej, ja wezme od Ciebie Z, a Ty poszukasz dla siebie nowego egzemplarza z MT ;>

 

Teoretycznie mozna i tak :) jak na powaznie to PW choc niechetnie bym go zmienial - wolal bym zmiane skrzyni.

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odgrzewam temat...

 

Czy szpera w dyfrze może się zużyć lub zepsuć/uszkodzić ?

Jakie jest oryginalne spięcie 20%  30% ?

Jaka jest wizualnie z zewnątrz różnica między dyfrem ze szperą a bez ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiskotyczna jest bezobslugowa i bardzo trwala, mocne przegrzanie dyfra moze ja jedynie spsuć... Słabiej spinać będzie ale coś tam będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak podróżujesz z prędkościami 330km/h to ten gęściejszy :D

75w90 się gotuje i wypływa odpowietrznikiem - sprawdzone na niemieckiej autostradzie ;)


A Oleje LS się stosuje tylko jak mamy doczynienia ze szpera płytkowa... a nie viskotyczną czy helicalną...

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak podróżujesz z prędkościami 330km/h to ten gęściejszy :D

75w90 się gotuje i wypływa odpowietrznikiem - sprawdzone na niemieckiej autostradzie ;)

 

A Oleje LS się stosuje tylko jak mamy doczynienia ze szpera płytkowa... a nie viskotyczną czy helicalną...

Czyli powinienem wymienić na zwykły 75W90?

Bo wlałem niedawno LS...

 

Ten gęstszy chyba nie dla mnie, bo ja bardziej w zakręty niż w szybkość... Max jechałem 250 km/h i starcza mi.

Edytowane przez misio_de
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...