DABEKNH Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Witam, wszystkich po długim pobycie na warsztacie odebrałem moją p12 2.2 di 126 po czipie na 156 km. Problemem jest diagnoza słabej mocy w samochodzie do momentu uruchomienia się turbiny samochód jest strasznym mułem lewie co jedzie, przy czym spalania pokazuje na ok 10 l cykl mieszany. Wymienione w ostatnim czasie były chyba już wszystkie podzespoły : - sprzęgło wraz zkołem dwumasowym - sprawdzono wtryski ok - pompa ok - wymieniono głowice oraz 10 z 16 zaworów - cały rozrząd łańcuch Nie wiem co dalej, komputer nie pokazuje błedu, parametry ogólne w normie już nie mam sił proszę o pomoc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Kolego jakie parametry ma turbo kiedy sie włancza i czy czasem nie słychać syczenia jak wciśniesz gaz mocniej?? Jakie masz ciśnienia paliwa? czy przepływomierz liczy dobrze powietrze?? I tak moge dalej nie wiemy co zrobiłeś prócz tego co wypisałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Moja rada jest tylko jedna. Wymontować czipa, doprowadzić auto do stanu używalności, po tym ewentualnie czipować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DABEKNH Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Kolego jakie parametry ma turbo kiedy sie włancza i czy czasem nie słychać syczenia jak wciśniesz gaz mocniej?? Jakie masz ciśnienia paliwa? czy przepływomierz liczy dobrze powietrze?? I tak moge dalej nie wiemy co zrobiłeś prócz tego co wypisałeś Syczenie słychać i słychać jak by gdzieś powietrze uciekało ale sprawdzałem intercooler i rury wskazują na to że jest ok. Co do tych parametrów o które pytasz to nie jestem w stanie odpowiedzieć komputera nie widziałem tylko mechanik który się podpinał twierdzi że wszystko w normie i nie wie jak mi pomóc. Twoje pytanie pewnie było o turbine, jest nowa może ma z 4 miesiące a przez 2 nie jeździła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 sprawdz dokładnie rure aluminiową od inercolera pod wężem była zakamieniona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Jeśli auto było profesjonalnie czipowane to polecałbym pojechać na chamownię może mapoa się sfastrygowała. Być może rozjechały sie wtryski, dotryski, zatryski i przedtryski. Dziwne bo w mojej 1,9 ze 120KM po czipowaniu zrobili 150KM. A chyba 2,2 miała na starcie 140KM. Może masz boxa nie chip. Jeśli motor jest zaczipowany to powinien ciągnąc od dołu do odcinki bez turbo dziury. A ty podajesz takie objawy jagby coś się z zasilaniem popsuło. Skoro piszesz że pompa jest ok - to grzebałbym w elektronice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DABEKNH Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Kolega zatkał wydech z tyłu i co i zgasło Już wiem EGR sie zawiesza strasznie bo jak go zdusilo to odzyskał moc na chwile. Teraz pytanie zaślepić czy wymienić na używke ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Przeczyścić wszystko, gdyż na używkę szkoda kaski . Używka nie wiadomo czy sprawna, a jak sprawna to również oczyszczona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.