olokogz Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 witam, dzisiaj jak sie zaczalem rozpedzac na autostradzie wyskoczyl mi blad p0171"system too lean (bank 1)", napiecie na sondzie na wolnych wacha sie miedzy 0.1-0.2 a co jakis czas wskakuje na chwile na wyzsze 0.6-0.8. Przejechalem z tym kolo 50km i nie zauwazylem wzrostu spalania. Co to moze byc ? Silnik 1.8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 może zatankowałeś jakieś dziadostwo, auto zagazowane??, jak sonda pracuje podczas jazdy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 (edytowane) zawsze tankuje na tym samym shellu, wiec raczej nie, auto bez gazu, podczas jazdy przy przyspieszaniu dochodzi do 0.4-0.8 ogolnie faluje czasem nawet 0.1, przy hamowaniu silnikiem jest nawet 0,0 edit: dodam ze przy tankowaniu dzisiaj uslyszalem przy odkrecaniu korka jak ulatuje powietrze, tj bylo tam duze cisnienie i pod odkreceniu sie wyrownalo, nigdy tak nie mialem. Dodam jeszcze ze auto nie muli, jezdzi tak jak wczesniej. Edytowane 14 Marca 2014 przez olokogz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 zmierz przepływomierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 (edytowane) jak to zmierzyc i przedewszystkim gdzie sie znajduje ? edit: czy to nie jest ten przewod za oslona filtrem powietrza ? Edytowane 14 Marca 2014 przez olokogz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 przy filtrze wchodzi wtyczka, to jest własnie przepływomierz, a jak zmierzyć to jest na forum, poszukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 z tego co mi powiedzial moj miernik jest na bialym przewodzie 0.12V, przy dodaniu gazu sie nic nie zmienia, chyba ze zle mierze, nie jestem pewny czy dobrze wlozylem bo jest tam takie cos zabezpieczajacego w gniezdzie przewodu.. http://zapodaj.net/d513b4330c6fe.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 a nie możesz wbić szpilki a przewód?? zazwyczaj tak to się robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 wbilem szpilke i dalej takie samo, ale tam sie pomylilem bo jest mniejsze 0,012v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 odpaliłes auto??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 oczywiscie ze odpalilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 to widocznie nie w ten przewód się wbiłeś, albo przepływka padaczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 (edytowane) jakie sa objawy padnietego przepływomierza ? do rade moze jakos go sprawdzic monitorujac parametry pracy silnika ? Blad sie usunal, skasowalem z kompa lampke i narazie nie wrocilo.. dziwne Zeby nie zakladac kolejnego tematu mam jeszcze 2 problemy z moja primerka: 1. Po odstaniu auta np calego dnia po odpaleniu lampka cisnienia oleju pali sie troche dluzej, moze sekunde, w tym czasie przygasajac zapalajac sie, od czego to moze byc ? olej z filtrami wymieniany pod koniec sierpnia 7kkm temu. 2. Na zimnym silniku po odpuszczeniu gazu szarpie i odrazu po odpaleniu takze jak silnik jest zimny cos piszczy, rolki byly sprawdzane, po dodaniu gazu 'piszczenie' przyspiesza, wiec to musi byc jakas czesc ruchoma.. EDIT: dodam ze przed kupnem auta przezemnie (sierpien 2013) dosyc sporo czasu stalo nieruszane zeby nie zakladac nowego tematu: wspomniany wczesniej check (P0171) dalej zapala sie i gasnie, auto stracilo troche na mocy, ale tragedii jeszcze nie ma. Spalanie nie wzroslo, moge nawet powiedziec ze pali zaskakujaco malo. Jedno co mnie niepokoi to odczyty z OBD dla MAF, na jalowym jest 1.6gm/s a przy 2,5krpm jest 4,2gm/s(w serwisowce wyczytalem ze wartosci to jalowy:1.0-4.0, 2,5krpm 5.0-10.0. Przy wyzszych obrotach jak rozpedzam auto mozna wyczuc czasem delikatne dlawienie sie. Myslicie ze przeplywomierz do wymiany ? Jezeli tak to co myslicie o tym zamienniku: http://allegro.pl/przeplywomierz-powietrza-nissan-primera-p11-1-8-i4227093193.html Edytowane 20 Marca 2014 przez olokogz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.