Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Juke - pytania przed zakupem auta.


skaktus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja posiadam białą Tekkne 1.6 manual nikomu nie polecę żadnej pierdziolki 1.2 czy 1.0 w turbo co do koloru to mam zwykły biały w salonie obok białej perły stał i właśnie ta białą perłą wydawała się jakaś taka wpadajaca w wanilię co do rabatu to spróbuj poszukać takiego auta jak chcesz mniej więcej żeby stało gdzieś na salonie ja tak zrobiłem i udało się wynegocjować w cenie podłokietnik dywaniki i coś tam jeszcze oraz duży upust cenowy oraz gratis dostałem od Nissan Polska 5 lat gwarancji jedyne co dokupilem to ramki halogenowe salon zawsze będzie chciał się pozbyć auta które u nich stoi już jakiś czas tak jak mój chyba 4 miesiące stał na salonie jako pokazowa i najlepiej parę razy pojechać zobatrzyc auto a nie od razu rezerwować bo wtedy licho z rabatami życzę udanych łowów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że moja żona się w tym kolorze zakochała i nie wiem czy się da przekonać.

 

 

"Zwykły" biały nie wygląda źle - szczególnie na czarnych felgach prezentuje się całkiem OK. 

 

fa9920ef5316a555a67759e0a1b9e6c0.jpg

 

Ciekawie też wygląda żółty.  :rolleyes: Byle nie przesadzić z tymi pakietami personalizacji zewnętrznej, bo niektóre dodatki w kontrastowym kolorze mogą więcej popsuć niż poprawić. 

co do rabatu to spróbuj poszukać takiego auta jak chcesz mniej więcej żeby stało gdzieś na salonie ja tak zrobiłem i udało się wynegocjować w cenie podłokietnik dywaniki i coś tam jeszcze oraz duży upust cenowy

 

To prawda, że najłatwiej powalczyć o cenę w przypadku auta, które dealer już ma :spoko:  - ale jeśli zakładamy, że ma być Tekna ze szklanych dachem, a być może jeszcze CVT i ksenonami, to raczej małe są szanse, że którykolwiek dealer będzie takie auto miał na placu  :), nawet jeśli nie upieramy się co do koloru. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba stanie na czarnym z żółtą personalizacją. Szklany dach i bezstopniowa skrzynia to priorytety. Resztę możemy negocjować. Dzięki za rady, będziemy próbować coś ugrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mogę coś poradzić, to koniecznie przejedź się cvt - i nie innym samochodem z cvt a dokładnie takim jaki chcesz mieć - nie spiesz się - to zły doradca. później będzie cię coś irytowało zawsze jak wsiądziesz do samochodu na który wydałeś sporo kaski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację, tylko nie mają Juka CVT, więc nie bardzo mam jak to zrobić. Nie spieszę się. Wyznaczyłem sobie horyzont czasowy do kwietnia, chyba że zaproponują coś w dobrej cenie teraz.

 

Czy może mi ktoś powiedzieć czym się różni N-CONNECTA od TEKNY?

W cenniku udało mi się znaleźć tylko:

- felgi Shiro (nie ma znaczenia, bo i tak chcę 18"),

- system kamer 360* + Safety Shield (można to dokupić za 1 800,-),

- skórzane, podgrzewane fotele (na tym mi nie zależy).

Może jeszcze coś jest, czego nie znalazłem? Jeśli to tylko te 3 pozycje, to w moim przypadku taniej wyjdzie wziąć N-CONNECTĘ i ew. dokupić kamery 360*.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- felgi Shiro (nie ma znaczenia, bo i tak chcę 18"),

- system kamer 360* + Safety Shield (można to dokupić za 1 800,-),

- skórzane, podgrzewane fotele (na tym mi nie zależy).

 

Szczerze mówiąc to system kamer 360 stopni jest strasznie lipny - kamery mają małą rozdzielczość, szczególnie przy krawędziach, co daje strasznie rozmyty obraz, na to nakłada się mała rozdzielczość ekranu i efekt końcowy jest słaby. Osobiście bardziej bym docenił podgrzewanie foteli niż ten wynalazek, bo to przynajmniej jest użyteczne w zimie.  :D

 

Jeśli zależy Ci na sensownych kamerach 360, to i tak warto pomyśleć o jakimś radiu aftermarketowym - Nissan Connect to nie jest szczyt techniki, nie ma ani Android Auto ani Apple Car Play, nawigacja też swoje mankamenty ma (choćby to, że nawet kupując najświeższą aktualizację możesz kupić mapy ze stanem dróg z przed dwóch lat na przykład). Mam porównanie z radiem Alpine z systemem kamer multi-view i tu w zasadzie nie ma czego porównywać: fabryczne radio jest jakie jest, można z nim żyć, ale dopłacać za cokolwiek nie ma sensu, bo dziadostwo i tak pozostanie dziadostwem.  :thumbsdown:

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej chodzi o system Safety Shield, a samo 360* przy parkowaniu się przydaje, nawet jak jakość nie jest idealna.

 

Podgrzewanych foteli nie potrzebuję, bo jeżdżę głównie po mieście, auto stoi w garażu pod blokiem, więc "przemarznięte" nie jest. Oczywiście, że pewnie czasem się przydaje.

 

Wymiana radia, pewnie dopiero po gwarancji, a i tak nie wiem czy mi się będzie chciało. Pewnie się przyzwyczaję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana radia, pewnie dopiero po gwarancji, a i tak nie wiem czy mi się będzie chciało. Pewnie się przyzwyczaję.

 

Gdyby się uprzeć i montować w ASO, to pewnie nawet gwarancja nie jest problemem. Z chęciami chyba główny problem - mnie też się nie chce, chociaż i tak w charakterze nawigacji używam telefonu.  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wczoraj zamówiliśmy naszego Żuczka.  :thumbsup:  Termin odbioru za 6 tygodni, w umowie wpisany koniec października.

 

Stanęło na wersji N-CONETCA, 1,2 Xtronic, czarny metalik z czerwoną (w zasadzie to jest bordo) personalizacją wew/zew, dach panoramiczny, kamery 360*, ksenony, spoiler dachowy, chlapacze i dywaniki. Chyba nic nie pominąłem.

 

Teraz pozostało już tylko cierpliwie czekać. :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wczoraj zamówiliśmy naszego Żuczka.  :thumbsup:  Termin odbioru za 6 tygodni, w umowie wpisany koniec października.

 

Stanęło na wersji N-CONETCA, 1,2 Xtronic, czarny metalik z czerwoną (w zasadzie to jest bordo) personalizacją wew/zew, dach panoramiczny, kamery 360*, ksenony, spoiler dachowy, chlapacze i dywaniki. Chyba nic nie pominąłem.

 

Teraz pozostało już tylko cierpliwie czekać. :banan:

Witam .Ja  bym się bał wziąć  silnik 1.2t,  przeczytaj co dziś napisał Dubliner 1975 w temacie usterki-po 11.500 km łańcuch rozrządu do wymiany.Osobiście mam juka z silnikiem 1,6t zaczypowany na 234km i też czytam w postach ,że 120000 to max dla  łańcucha rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, nie omieszkam. ;)

 

No i jesteśmy po wizycie w salonie, długich rozmowach (aż gościowi współczuję, ale trzeba przyznać, że kompetentny i rzeczowy) i jeździe próbnej. Juke 1,2 manual, wrażenia super, świetnie przyspiesza, dobrze się prowadzi. Jedyny minus to, że jest głośny. Wszystkie wrażenia w odniesieniu do aktualnego auta. "Przymierzyłem" się też do innego auta ze skrzynią xtronic, żeby spróbować jak to działa i działa fajnie. :)

 

Teraz pozostało już tylko podjąć ostateczne decyzje i negocjować cenę. Tutaj znowu uśmiechnę się do forum. Może ktoś coś podpowie? Pomoże? Który salon? Pewnie warto podjechać "kawałek" jeżeli rabat będzie wystarczająco duży.

To może 1.6t jest cichsze, w co wątpię. Jeżdziłem Juke 1.6 n/a i w porównaniu do dig-t (co prawda w Pulsarze) to była tragedia. Absurdalnie krótka skrzynia 5b, działajaca jak to w Nissanie ostatnio (czytaj do doopy, choć lepiej niż w nowej Micrze). Efekt był taki, że silnik wył, a nie przyspieszał. Biorąc pod uwagę, że w dig-t zdarzają się wpadki typu rozrząd/zużywanie oleju i tak bym go na .6 n/a nie zamienił :)

 

A co do tego co pisze @Daniel_I o bialej perle to szczera prawda. Ja mam w swoim aucie tylny spojler, niby perła a jednak wyraźnie różni się odcieniem od reszty auta. Dodatkowo w tym lakierze się nie przejrzysz, bo ma taki matowy charakter, ale to na pewno wiesz :)

Edytowane przez polonus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed zakupem jeździłem wszystkimi modelami juka w tymi cvt i mt i jedyny słuszny wybór to 1.6dig-t mt dla facetów i ewentualnie 4x4 cvt 1.6dig-t dla Pań. Oczywiście jak portfel zasobny to nismo.

Z doświadczenia 1.6dig-t jak trzeba dać to idzie ostro już od 2500rpm z drugiej strony na 6 bieg można wsadzić już od 60km/h i spokojnie poradzi sobie z rozpędzaniem - jest naprawdę elastycznie.

Co do spalania NIE JEST OSZCZĘDNIE trzeba poprawić mapę paliwa bo przelewa średnio o 30% do 5000rpm co przekłada się na ogromne spalanie przy spokojnej jeździe - mi trasa miasta 50/50 przy eco i max 120km/h zjada 10L przy ostrzejszej do 160-180 i miasto też dynamicznie 12-14L - po zmianie mapy to samo j.w. 8L i 12L (jak się ciśnie to konie trzeba jakoś nakarmić).

1.2dig-t strasznie wyżyłowany i głośny

1.5 diesel - jest elastycznie ale brakuje do spokojnego wyprzedzania i biegi strasznie krótkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hcl skoro juz masz takie wywody co dla facetow to nie warto od razu wspomniec ze juke to nie jest auto dla facetow, testowales powinnes to wiedziec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma na mysli remap, chiptuning i podobne okreslenia, generalnie optymalizacja proporcji powietrze paliwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...