kret12vp Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Witam Mam problem z swoja primerą P11 97r 2.0 td pompa zexel,a mianowicie ostatni zauważyłem spadek mocy powyżej 3 tysięcy obrotów i wkrecała się do 3,5 maksymalnia i to było nie zawszę ale z dnia na dzień robiło się coraz gorzej potem spadło do 2,5 a teraz wkręca się maksymalnie do 1600 i kopci na niebiesko na zimnym silniku aż swiatu nie widać.Na ciepły czasmi pokazuje niebieski dymek ale delikatnie i wkreca sie do 1700 obrótów.Wymieniłem filtr paliwa i powietrza dalej to samo odkrecałem dolot powietrza do turbiny wirnik się obraca ale ma troche luzu.Odkręcałem króciec który jest na pompie ale nie mam tam żadnego sitka jest przelot nie wiem za barzo gdzie może być drugie tak ja czytałem na forum.Oczywiście mam problem z gaśnieciem jak jest zimny silnik czy może ta choroba się rozwineła.Zauważyłem że kiedyś pompka nad filtrem paliwa była twarda a teraz jest taka pomiedzy nie jest miękka ale też nie jest twarda gdy silnik trzymam na 1600 obrotach i pompuje pompką to silnik wzrasta o jakieś 200 obrotów.Gdy teraz jade samochód ciagnie do 1300 obrotów a potem nic nie przyśpiesza musze biegi zmieniać i na 5 tylko 60km wyciaga.Muszę jeszcze pojechać do jakiegoś magika bo u mnie w mieście nikt nie ma takiego wejścia 14 pinowego żeby podłaczyć komputer,planuje jeszcze ominać filtr paliwa i zbiornik i podłaczyć bezpośrednio z bańki paliwa do pompy.Wychodzi tak jak by miał zamało paliwa,check się nie zapala dziwny przypadek. Proszę o jakieś porady co to może być i co jeszcze sprawdzić a może miał już ktoś taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 zmierz przepływomierz,ale daje łeb że padł.Sprawdż kody błedów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kret12vp Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 (edytowane) Błedy 12 i 34 Przepływomierz no wolnych obrotach 1.99 -2.01 przy 1,5 obrotów 2.50 Edytowane 22 Marca 2014 przez kret12vp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Skasuj błędy,odpal przejedx sie i sprawdź ponownie.Obstawiam że 34 zniknie a zostanie 12.Jak mówiłem przepływomierz.to że ma wartości nie oznacza że jest sprawny.A Twoje problemy wskazują właśnie na niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kret12vp Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 (edytowane) Przejechałem się tak samo jak wcześniej ale nie ma żadnego błędu,tylko zauważyłem że jak ze 3-4 razy zapaliłem go i gazu do oporu trochę wiecej obrotów łapał i teraz łapie tak do 2,600 tylko nie mam mocy,znalazłem używany 25 km ode mnie tylko sie zastanawiam czy nie bedzie tak samo czy nie kupic nowego Edytowane 22 Marca 2014 przez kret12vp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Super że znalazleś. Jedź i podmieć i sprawdź. Jak bd tak samo to może być ze albo tez zepsuty albo to nie przepływomierz. A jak się poprawi to kup tyle że nowy Bo uzywka może pochodzić lata a może paśc po tygodniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 nówką koło tysiaka do zexela ;p także lepiej kupić używkę ale sprawdzić sobie czy jest sprawny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 'O ku%&aa Taka cena? hahha to nie faktycznie lepiej uzywke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kret12vp Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Tylko mam jeszcze 2 pytania,bo ten co chce kupić jest od samochodu z 98 r a mój 97 i jakies numery sie nie zgadzają a czy po odpięciu nie było by poprawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Nie ważne rocznik. Liczy się zexel i TD.Nr powinny być te same na tych przepływkach.Jak odepniesz to powinien mieć muła i zacząć palić jak smok ale nie powiedziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kret12vp Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 no a ja jak odpinam nie ma różnicy czy jest podłaczony czy odłaczony wiec byc może to on,nie wiem czy zexel czy bosch ale ma takie same numery tylko chyba numer seryjny jest u mnie 65xx a tam 67xx dzieki w poniedziałek postaram sie do niego pojechać i sprawdzić Podpiąłem i dalej to samo,rano jeszcze raz zrobiłem diagnostykę i wyszedł bład 34 wiec go próbowałem zmierzyć i nic nie daje nie wiem czy dobrze go mierzyłem czy może być to wtryskiwacz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek9108 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Przy wtrysku, pompie, usłyszysz stukanie u góry, jakby blisko zaworów. Co do przepływki, sam wkład kupisz nowy za 230zł, zamiast kupować niepewną używkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.