Suwersky Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Drodzy forumowicze, wczoraj odebrałem auto z warsztatu, gdzie wymienili mi przeguby na mojej lewej półośce. Wszystko było cacy, do czasu, gdzie po przejechaniu ok. 20 km zostawiłem auto pod domem na 2-3 godzinki, wracam a tam plama oleju - około pół litra. Wszedłem na kanał i wygląda na to, że wyciek jest od strony przegubu wewnętrznego wchodzącego od skrzyni. Pytanie co może być przyczyną? Błąd montażowy, złe uszczelnienie czy co innego? Czy ktoś z Was miał podobny problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Przy takiej robocie trzeba zmienić uszczelniacz półosi w skrzyni (koszt ok 30pln), pewnie tego nie zrobili tylko włożyli stary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suwersky Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Jak coś takiego wygląda? Bo zamawiałem przegub wewnętrzny na allegro i to chyba powinno być w zestawie? Dodam jeszcze, że po tym jak postawiłem auto w kanale wyciek ustał. To tak jakby rozgrzany, rozrzedzony olej wyciekał, a ten już w normalnej temperaturze siedział grzecznie w skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Na pewno nie ma tego w zestawie z przegubami. A wygląda to tak: http://allegro.pl/listing/listing.php?string=p11+uszczelniacz+p%C3%B3%C5%82osi&search_scope= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Pewnie rozwalili Ci uszczelniacz - jedź z reklamacją, niech naprawiają. Niestety, ale wkładając półoś do skrzyni trzeba robić to ostrożnie, żeby nie rozwalić uszczelniacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Dokładnie tak jak napisał Janusz pewnie uszkodzili jak montowali lub demontowali pólosie , do wymiany uszczelniacz . Jedź na reklamacje , sam uszkodziłem kiedyś jak wyminiałem sprzegło ten uszczelniacz. Ja kupiłem w intercarsie nowy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suwersky Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Dzisiaj jadę oddać Primke do warsztatu, niech naprawiają ten wyciek. Dzięki Panowie za pomoc, napiszę jeszcze jak sprawa będzie załatwiona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOTREBOR Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Radził bym jeszcze uzupełnić i sprawdzić stan oleju w skrzyni, żeby nie było tak że powiedzą że zrobili a w skrzyni będzie połowa potrzebnego oleju i pewnego dnia skrzynia odmówi współpracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suwersky Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Primka już odebrana, podobno jakaś blaszka przy półosi się zablokowała tam koło przegubu wewnętrznego i nie pozwoliła wsunąć całego przegubu. Jest to w sumie możliwe, bo jak byłem w kanale to widziałem, że widać było część przegubu, która powinna być schowana pod uszczelniaczem (część wałka, która jest wyfrezowana). @LOTREBOR - sprawdzę na dniach czy oleju dolali, ale myślę, że tak. Dzięki za pomoc Panowie, temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.