marcinek118 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 witam wszystkich.mam takie pytanko i licze na pomoc. otoz posiadam primere P10, mialem w nim zamontowana centralke skorpion lecz centralka sie popsula. Postanowilem kupic komplet uniwersalnej centralki c. zamka CARPROTECT BX30 i sprobowac podlaczyc to pod istniejaca juz instalacje z centralki skorpion, lecz wlasnie za cholere nie moge podlaczyc. Tyle jest tych kabelkow ze naprawde ciezko dojsc nawet wg schematu ;/ wiem ze gruby czerwony to zasilanie i czarny to masa to te dwa podlaczylem, a z reszta kombinowal;em na dziesiatki sposobow. jak cos tam popadlaczam to slychac po wciskaniu guzika w pilocie tylko pykania w dwoch przekaznikach i w centralce, lecz zamek sie nie otwiera i nie zamyka. Silownik w drzwiach kierowcy jest slave. i przewody od tego silownika tj. niebieski i zielony idzie do przekaznika, czy tak to powinno byc? Powie mi ktos dokladniej jak moge to podlaczyc? I chodzi mi tylko o zamykanie/otwieranie z pilota. Bez kierunkowskazow i innych dupereli. z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vixo Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Jak zamykasz z klucza to wszystkie się zamykają ? Wrzuc schemat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinek118 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 tak, z kluczyka wszystkie sie zamykaja i otwieraja. a schemat taki. Moze bys mi podpowiedzial bardziej jasniej jak to podlaczyc ... A teraz zauwazylem ze jak zamykam drzwi od srodka przyciskiem kolo recznego, to blokuja sie tylko troje drzwi, oprucz drzwi kierowcy. tak ma byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vixo Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Pomarańczowy i pomarańczowo\czarny zostawiasz ŻÓłty i żółto\czarny dajesz do masy biały do siłownikA otwory biało\czarny do siłownika zamknij Pomarańczowy i pomarańczowo\czarny zostawiasz ŻÓłty i żółto\czarny dajesz do masy biały do siłownikA otwory biało\czarny do siłownika zamknij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinek118 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 nic to nie dalo ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaku Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Musisz dostać sie do fabrycznej centralki zamka która jest z prawej strony pod schowkem za kompem ABSu, znajdujesz w niej pomarańczowo-czarny przewód i łączysz z białym, do pomarańczowo-niebieskiego łączysz biało-czany pomarańczowy i pomarańczowo-czarny zostaje luzem a do masy łączysz żółty i żółto-czarny. W dzwiach kierowcy masz niefabryczny siłownik bo orginalnie nie ma tam żadnego jest tylko przełącznik w zamku. Skoro nie zamykają sie te dzwi z przycisku to pewnie siłownik sie zepsuł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinek118 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 ale jak juz byla montowana centralka skorpion tzn ze juz od oryginalnej centralki przewody sa pociagniete raczej, w miejsce pod kolumna kierownicy bo tam byla ta wlasnie centralka umiejscowiona. tylko byc moze sa zlaczone innymi kolorami kabelkow bo jak piszesz nie widze w tych wszystkich kabelkach pomaranczowo-czarnego i pomaranczowo-niebieskiego... tylko teraz mousze dojsc ktore to sa te kabelki od centralki w prawym slupku. Tak w drzwiach kierowcy jest niefabryczny silownik, jest taki http://allegro.pl/silownik-do-zamka-centralnego-slave-i4036988024.html bo go wymienialem. Stary byl zajechany i ciezko chodzil ze ledwo kluczyk w drzwiach sie przekrecalo. i nie wiem czy sie popsul, bo od kupna nie byl on podlaczony. chyba ze sie popsul lub zuzyl przez otwieranie/zamykanie z kluczyka. To jak by padł jednak ten silownik w drzwiach to oznacza ze zamek nie ruszy ani nic po wcisnieciu guzika w pilocie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaku Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Jak masz miernik to z łatwością znajdziesz które przewody idą do fabrycznej centralki. Na jednym pojawi sie masa gdy zamek będzie zamknięty a jak będzie otwarty to pojawi sie na innym. Bez miernika to trzeba sie dostać do fabrycznej centralki i podejrzeć kolory. Jeśli siłownik sie popsuł to poprostu tylko te drzwi nie będą działały z przycisku i z pilota, kluczykiem będą działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinek118 Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 a jakie napiecie powinno byc na przewodach z centralki? To byc moze podlaczylem dobrze tylko pilot i zamykanie nie reaguje bo silownik jest walniety ;] zrobi sie pogoda to sie pobawie juz nie mam sil do tego.. ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.