hugh_h Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 ale to sa jakies diajłaje a nie calmini to ja wiem jak wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubuś Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 nominał zawiasu ma 30 albo 31mm od środka śruby wahacza dolnego po lini prostej do ziemi do lini-poziomu blaszki przy ograniczniku skrętu, z tego co wyczytałem. Jak dolny zawias będzie tak zrobiony to góra też powinna złapać nominał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 (edytowane) oj tam ... prysnąć na blue i "masz pan Calmini" przed chwilą zakończyłem analizę majówkowej porażki: "Specjalna Komisja Badania Wypadków Dziwnych i z Pozoru Niewytłumaczalnych powołana na okoliczność wyjaśnienia przyczyn maj(-ówko-)wej katastrofy ogłasza iż: 1. przyczyny w/w zdarzenia nie należy doszukiwać się ani w ułańskiej fantazji ani też "ciśnieniu" kierownika pojazdu 2. kierownik pojazdu w chwili zdarzenia był trzeźwy i świadomy trudności jakich może przysporzyć zdobycie szczytu wzniesienia ale jednocześnie nieświadomy faktycznego stanu technicznego pojazdu 3. źródeł niepowodzenia należy doszukiwać się dużo wcześniej, rok wstecz ... 4. za bezpośrednią przyczynę katastrofy uznaje się najechanie na zaje....ście duży głaz niewidoczny z kokpitu kierownika 5. pośrednią przyczyną wypadku był zaś tzw. lift zawiasu połączony z totalnym olaniem roli ODBOJÓW przedniego zawieszenia i w efekcie rezygnacją z ich montażu 6. winą za powstałe niedociągnięcia a w następstwie rzeczoną katastrofę należy obarczyć mechanika pojazdu będącego jednocześnie jego kierownikiem w chwili zdarzenia 7. szkody : - końcówki drążków kier. zewnętrznych L i P - przegub wewn. - szt.1 - przegub zewn. - szt.1 - humor ... bezcenny Lemmy (rzekomy ekspert) Edytowane 20 Czerwca 2014 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 niniejszym zatwierdzam powyższą ekspertyzę, staje się oficjalną wersją w chwili zatwierdzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 amen ... odboje muszą być, tym bardziej przy lifcie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Wobec powyższych faktów proponuje powołanie Komisji Nadzoru Finansowego która pozwoli wam ustalić budżet na zlot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 amen ... odboje muszą być, tym bardziej przy lifcie! w sensie przy dystansach ... napewno, jak pisałem wcześniej koncówki które mam mają mniejsza gibalność niż poprzednie wiec też róznie z tym bywa i bez liftu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodakrzyżaka Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 (edytowane) Faktycznie trzeba je skrócić? Zrobiłem błąd, bo przed podniesieniem wozu i wymianą niektórych gum i nie popatrzyłem jak wisi przednie zawieszenie i nie zmierzyłem odległości. Gdybyś mógł poratować jakąś informacją. Chcę też trochę podnieść zawieszenie na drążkach skrętnych. Dlatego pytam o ile najlepiej skrócić te gumy i czy w ogóle je skracać. Trochę to trwało ale przy okazji kulania sie pod autkiem zmierzyłem przednie odboje dolnego wahacza. Mam "zamienniki" z malucha przycięte na wzór oryginałów czyli 43 mm. Jak będzie kilka mm więcej to też nie zaszkodzi. Szczególnie przy podniesionym zawieszeniu. Edytowane 27 Lipca 2014 przez brodakrzyżaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melmack Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 (edytowane) Thespian - minimalista ... ja bez tyłu i przodu jeździłem wcale "nie są niezbędne" teraz z tyłu mam bałwanki z przodu, nawet niższe ale chyba kiedyś założę - patrolowych wykrzyży i tak nie uzyskam ... a zawsze przeguby dłużej pożyją Witam.Umnie nie ma ani z przodu ani z tyłu.Dziś zakupiłem do tyłu potrójne bałwanki z centralnie umieszczona srubą M 8.Mam pytanie jak one powinny być umieszczone z tyłu na osi czy na ramie,bo ani tu ani tu zadnego otworu nie ma.Widać że ktoś robił coż z ramą w tym miejscu więc nie wiem czy po prostu wspawał coś bez otworu. Edytowane 26 Października 2015 przez Melmack Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Przody dopasowałem z żuka a tyły ze stara Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Mam pytanie jak one powinny być umieszczone z tyłu na osi czy na ramie,bo ani tu ani tu zadnego otworu nie ma.Widać że ktoś robił coż z ramą w tym miejscu więc nie wiem czy po prostu wspawał coś bez otworu. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/94477-kielichy-spr%C4%99%C5%BCyn-renowacjaczyli-ze-spawark%C4%85-mu-do-twarzy/ Na zdjęciach widać pozostałości ugnitych śrub tam do ramy są mocowane tylne odboje ... na takich blaszanych profilach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melmack Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Dzięki za odpowiedż.Mówiąc szczerze to nie bardzo widzę.Mam zaklejone jedno oko po dzisiejszym spawaniu ramy. .Na SOR mi opiłek pól godz temu wyjęli.pozdrawiam uzupełnij profil: model + silnik - takie są zasady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Spoko, znam z autopsji ... parę razy już jeździłem zakładaj maskę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.