pinio1 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Nie chcąc wprowadzić zamieszania w temacie "kontrolka ciśnienia oleju, głośna praca silnika i moc" - w którym mowa o naprawie czy też wymianie silnika po nie pierwszej już masakrze w tym modelu, założyłem nowy temat: jak uratować sprawny jeszcze silnik w D40. Zadzwoniłem do warsztatu "klinika silnika" w Kielcach www.klinika-silnika.pl. Adres został podany przez kolegę kkn w temacie wyżej napisanym ( http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/94028-kontrolka-ci%C5%9Bnienia-oleju-g%C5%82o%C5%9Bna-praca-silnika-i-moc/page-2) Wynika, że warsztat wyspecjalizował się w naprawach naszych silników, a co ciekawe, podobno - skutecznie usuwa najczęstsze przyczyny awarii. Do nich mój rozmówca zalicza: modernizacja układu smarowania silnika (utrata ciśnienia z biegiem eksploatacji), wymiana rozrządu na wzmocniony oraz jako opcja montażu dodatkowej niezależnej olejowej pompy elektrycznej z podglądem aktualnego ciśnienia oleju w silniku. To że rozrząd jest słaby – to już wiemy. Ale, czy na pewno należy zmodernizować układ smarowania i samą pompę? Czy nasz silnik posiada taką wadę? Koledze GRATKO z tematu "kontrolka ciśnienia oleju, głośna praca silnika i moc” zabrakło ciśnienia w zasilaniu ,efekt – zamordowany silnik. Mam zamiar zmierzyć ciśnienie oleju w moim. Według danych: przy obrotach 2.000, ciepły olej – 2,94 bar-a. Co o tym myślicie? Alkaspaw, robiłeś coś z ciśnieniem w swoim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Z ciśnieniem nie sprawdzałem nawet ale pompę oleju rozbierałem i czyściłem są tam na zębatkach znaki które powinny się pokrywać u mnie się nie pokrywały obecnie kontrolka gaśnie już podczas kręcenia rozrusznikiem więc napewno jest dobrze auto po wymianie rozżądu regeneracji turbo pracuje idealnie a wręcz w trasie to istny szatan i dźwięk silnika jest zupełnie inny bardziej przypomina bęzynę a nie diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkn Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Też pompy oleju nie rozbierałem ale myślę ,że stała kontrola ciśnienia oleju powinna wystarczyć i myślałem o założeniu wskaznika ciśnienia oleju na stałe w miejsce punktu pomiaru ale nie wiem czy dać mechaniczny czy elektroniczny http://allegro.pl/wskaznik-zegar-cisnienia-oleju-bar-smoke-vat-i4069361012.html Pewnie zależy od tego ile tam miejsca będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klinika-silnika_pl Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Dostawaliśmy wiele informacji emailowych i telefonicznych że o tym co robimy i o naszej firmie jest sporo postów na forum co skłoniło nas żeby się tu zarejestrować. Postaramy się w miare możliwości pomóc w rozwiązywaniu technicznych problemów związanych ze słynnym silnikiem YD25 i jednocześnie potwierdzamy fakt że od kilku lat zajmujemy się tymi silnikami i wyspecjalizowaliśmy się w ich naprawie i remontach. Odpowiadając na poruszony temat potwierdzamy że ów silnik posiada kilka wad fabrycznych ( hybryda nissan renault ), silnik jest bardzo mocno przesilony i swój żywo zaczynał od 90 KM. Faktem jest że poprawiamy konstrukcje silnika NISSANOWSKIEGO usuwając niedociągnięcia konstrukcyjne. Faktem jest również że wyremontowaliśmy już przez ostatnie lata ponad 100 silników które jeżdżą do tej pory. A z właścicielami samochodów mamy bardzo dobre kontakty. Jeśli któryś z kolegów ma jakieś pytania dotyczące silnika YD25 postaramy się odpowiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marq4x4 Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Macie jakieś lepsze mapy, co by mniej żelazo paliło?? Pali mi średnio 14l mimo oszczędnej jazdy, G.Voyager pali mi 7l jadąc tak samo ;-( . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtreme777 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Witam! Jaki olej silnikowy polecacie? NAVARA DC SE, 2008, YD25DDTI, 4WD, manual, przebieg 275 tyś. Co z wymianą olejów w mostach, skrzyni - serwis Nissana twierdzi, że nie ruszać. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Serwis Nissana jak zwykle nie ma racji. Olej w skrzyni wymieniać bez względu na to czy manual czy automat. Jedni jeżdżą na Motulu inni na Shellu ja wlałem Eneos'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtreme777 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Serwis Nissana jak zwykle nie ma racji. Olej w skrzyni wymieniać bez względu na to czy manual czy automat. Jedni jeżdżą na Motulu inni na Shellu ja wlałem Eneos'a ile potrzeba na wymianę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/56967-jaki-olej-do-yd25ddti-i-do-automatu/?hl=%2Bwymiany+%2Bp%C5%82yn%C3%B3w&do=findComment&comment=673981 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.