driver_kaskader Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Zauważyłem że moja zetka jest bardzo wrażliwa na paliwo, czasem jest tak ze zatankuje ją na jednej stacji i chodzi tak sobie a niekiedy na innej to chce koła poukręcać. Nie wymieniałem filtra paliwa ale czasem jak tankuje na statoil to jest mułowata to samo na orlenie tankujac na prywatnej stacji lub gdzie indziej silnik chodzi jak by w niego szatan wstąpił Do wymiany mam filtr czy poprostu wasze też tak reagują na paliwo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 (edytowane) Moja primka ma tak samo .... Choć kucyków znaaaaacznie mniej pod maską Edytowane 1 Kwietnia 2014 przez Skyller Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 może ci zejść trochę przy szukaniu tego filtra paliwa a moja zeta ciągnie jak tirówka przy drodze; czyli zawsze bez względu na porę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Ale jak mam rozumieć że zejdzie mi z szukaniem filtra ? Nie ma go wcale czy ze nie znajdę w sklepie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 nie ma filtra w zecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walu Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 (edytowane) nie ma filtra w zecie ;D Swoja droga, w 350 ogolem nie za duzo jest filtrow... Pamietam swoje zdziwienie kiedy zaraz po zakupie poprosilem dumnie ASO o wymiane filtra kabinowego Edytowane 31 Marca 2014 przez walu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 (edytowane) Ja go pol godziny szukalem Edytowane 1 Kwietnia 2014 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zetki mają bardzo czułe czujniki spalanie stukowego. Zalenie paliwa PB95 zawsze owocuje mniejszą mocą, w ciepłe dni potrafi nawet uwalić 40KM i 80Nm - zresztą uszkodzenie tego czujnika powoduje taki sam radykalny spadek mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 no własnie ja sie dziwię ze jak lałem 98 to gorzej chodziła niż na 95 i do tego spalanie dużo wyższe o jakieś 3-4l na 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 zacytuję mądrzejszego od siebie - doktora habilitowanego Andrzeja Kulczyckiego, profesora ITWL:: „Skład benzyn ma wpływ na szereg ich właściwości wpływających na przebieg procesu spalania w silniku i w konsekwencji na parametry jego pracy. Liczba oktanowa jest jedną z takich właściwości, lecz nie jedyną. Stąd nie można określić prostej relacji wartości liczby oktanowej do parametrów pracy silnika. Wiadomo jedynie, że ze wzrostem prędkości obrotowej i mocy silnika, zwiększa się skłonność do spalania detonacyjnego. W silnikach, których cechy konstrukcyjne pozwalają na osiąganie dużych prędkości obrotowych i mocy, stosowane muszą być benzyny o wyższych wartościach liczby oktanowej. W przypadku stosowania benzyny o zbyt niskiej wartości liczby oktanowej dla danej konstrukcji silnika, może przy określonych obrotach wystąpić spalanie detonacyjne. Przy spalaniu detonacyjnym silnik „traci moc”, a więc stosowanie benzyn o zbyt niskiej LOB i LOM może uniemożliwić osiągnięcie parametrów pracy wynikających z konstrukcji silnika. Stosowanie benzyn o zbyt niskiej wartości liczby oktanowej dla danej konstrukcji silnika i warunków jego eksploatacji, powoduje między innymi wzrost zużycia paliwa.” Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Nigdy nie leje do Z pb95 zawsze 98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 filtr paliwa oczywiście jest ale niewymienny , znajduje sie w baku w tym białym plastiku co i pompa paliwa ciekawe czy faktycznie nie ma filtra kabinowego bo wątpie żeby nie dostawał sie proch do kabiny bez jakiegos filtrowania a nie dostaje sie ani pyłek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Mysle ze inne mapy ma wersja US i EU poniewaz w US maja inne paliwa wiec nie mozna uogolniac tego wszystkiego. A filtra kabinowego nie ma bo w tamtym roku odgrzybialem klime i sprawdzalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 W zetkach jest różnie z tymi mapami... Np. Infiniti mają bardzo za bogatą mieszankę - to właśnie ze względu na przystosowanie do kiepskiego paliwa, żeby nie było spalania stukowego to stroi się silnik na bogatszej mieszance na której auto dużo więcej pali i generuje mniejszą moc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 A jak wyglada sytuacja w 350z miedzy US a EU ? Duzo roznia sie te mapy? Bo kiedys pisales chyba cos ze roznice sa ale nie wiem jak duze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 taka roznica ze w us sa przelane auta i ciut slabiej wypadaja wzgledem eu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieto83 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 hmm. no właśnie ... u mnie podobnie ze spadkiem mocy i czasem tez wyrzuca mi błędy na kompa, leje 98 ale mam wrazenie ze stacji noname (w moim przypadku stacja auchan) bryka jak by żwawiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szejn Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Stajce noname (auchan tesco i inne prywatne) omijam szerokim łukiem same problemy z tego są Najlepiej mieć "swoją" sprawdzoną stację z tych większych (jeżeli chodzi o liczbę dystrybutorów) i markowych stacji. Oni wbrew pozorom mają kontrolę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 A ja mam wrażenie że nawet na stacji takiej jak orlen w jednym dystrybutorze jest paliwo dobre a przy innym już chrzczone. Miałem też przykład że do tego samego karnistra jednego dnia wlałem 5.35L do kosiarki a na drugi dzień ten sam karnister i weszło 5.20 l pytam sie ich jak to normalne to zaczeli mowić ze to niemożliwe itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.