omn Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 (edytowane) Przecież to tylko podkładka. Może z jakiegoś bardziej miękkiego metalu, ale to nie może kosztować 12 PLN !!! No to nie jest taka zwykła miedziana podkładka. To jest oryginalna podkładka firmy wyrabiana w kuźniach Mordoru! uszczelka Edytowane 18 Czerwca 2014 przez omn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZy Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 No to nie jest taka zwykła miedziana podkładka. To jest oryginalna podkładka firmy wyrabiana w kuźniach Mordoru! uszczelka Na pewno najpierw robią z miedzi logo a dopiero potem wycinają beleczkę żeby z tego wyszła podkładka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ort Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Wracam do głównego tematu wątku, czyli do wymiany oleju. Czy ktoś z Was wymieniał samodzielnie olej, ale bez kanału? Nie mam dostępu do takowego, a chciałbym wykonać wymiany samodzielnie. Korek spustu nie jest problemem, ale chodzi mi o dostęp do filtra oleju - z tym jest ciężko. Dostać się można chyba tylko od spodu ale trzeba się zmieścić między rurą wydechową, półosią i "metalowymi wspornikami". Pytam, ponieważ liczę na jakieś wskazówki osób które robiły to we własnym zakresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Wracam do głównego tematu wątku, czyli do wymiany oleju. Czy ktoś z Was wymieniał samodzielnie olej, ale bez kanału? Nie mam dostępu do takowego, a chciałbym wykonać wymiany samodzielnie. Korek spustu nie jest problemem, ale chodzi mi o dostęp do filtra oleju - z tym jest ciężko. Dostać się można chyba tylko od spodu ale trzeba się zmieścić między rurą wydechową, półosią i "metalowymi wspornikami". Pytam, ponieważ liczę na jakieś wskazówki osób które robiły to we własnym zakresie. Krótka piłka,jak nie masz kanału to się za to nie bierz. 20 zł u mechanika,- nie pieniądze i możesz mu patrzeć na ręce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Jak tak Baardzo chcesz sobie sam zmieniać sam olej to kup sobie to co ja super sprawa do majsterkowania przodu i tyłu . Na Alledrogo do wyboru do koloru http://allegro.pl/najazdy-najazd-podjazd-najazdy-3500kg-3-5t-i4651826114.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 On chce zaoszczędzić na wymianie oleju 20-30 zł a Ty mu proponujesz coś co kosztuje ponad 180 zł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Nie no 180zł to sztuka. Ale ja dawno temu, właśnie kupiłem je aby nie płacić mechanikom za tak prostą czynność jaką jest wymiana oleju w silniku . U mnie mechezy za wymianę oleju krzyczą 80zł A bez podniesienia przodu lub całego samochodu to nie wymieni się oleju w silniku, nie ma takiej opcji ,za mało miejsca na grzebanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Edek,zamiast najazdu za 185zł wystarczy to :http://allegro.pl/pompa-wysysarka-oleju-paliwa-ropy-pompka-zasysarka-i4622182588.html Nie trzeba podnosić i o wiele tańsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Dobra dobra ale jak odkręcić filtr oleju i dokręcić nowy jak mamy dojście ręką tylko od spodu???? Co do sposobu wole tradycyjne odkręcenie śruby spustowej i zlanie gorącego oleju jakoś wydaje mi się to nie do końca takie dobre . Ja to muszę odkręcić śrubę bo na jej końcu mam magnes neodymowy bardzo mocny trzymie 5kg i patrze czy zbierają się opiłki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Zgadzam się z Tobą,dla tego wolę zapłacić i wymienić normalną drogą.W 1.4 którego miałem,potrafiłem dojść ręką z góry.Nie mówię ,że łatwo ale da się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 (edytowane) A jak tak to- Ort powinien dać sobie rade z góry wymienić filtr i dokręcić nowy bo własnie ma jednostkę 1.4 Tylko pytanie do Orta czy jest tak manualnie uzdolniony do takiej operacji na pacjencie???? A tu instrukcja wymiany oleju bez kanału i podnosnika na Partyzanta przez duże P !! Edytowane 1 Października 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Czy takie podjazdy pod samochod nie sprawią, że olej inaczej spłynie, bo silnik będzie pod kątem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Jeszcze lepiej splynie bo bd mial przód w górze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Jeszcze lepiej splynie bo bd mial przód w górze To też dyskusyjne. Wszystkie poradniki, warsztaty i tzw. "fachowcy" zmiany oleju dokonują przy aucie ustawionym poziomo nad kanałem. Gdyby coś było na rzeczy to zapewne były by wskazania co do sposobu ustawienia auta. Ja wymianę rozpoczynam na płaskim a gdy już tylko kapie ustawiam auto pod lekkim skosem, w zależności w którą stronę jest korek usytuowany do przodu czy do tylu (trudniej z wylotem w bok) Zawsze troszkę strużką poleci ale to głównie chyba ten co w misce na dnie pozostaje. Tak, że ustawienie auta przy wymianie oleju to indywidualne podejście osoby wymieniającej uzależnione jej przekonaniami co będzie lepsze dla auta i ma się rozumieć jego właściciela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasyr Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Gdy spuszczam olej zawsze ustawiam tak, aby jak najwięcej spłynęło. Ustawienie auta poziomo jest ważne gdy dolewamy olej bo wtedy wskazania się różnią. No chyba że ktoś wlewa tyle ile zalecili fabrycznie i nie patrzy na miarkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Poziomo to tylko przy dolewaniu i sprawdzaniu . Co zauważyłem i jest nagminne to nie odkręcanie korka wlewowego i wyciągnięcia bagnetu przed wymianą!! U mnie pod kontem jak wymieniam z Almery i Tiidy więcej oleju spływa bo dłużej zlatuje, kapie do usranego czekam i czekam do braku kapania A miedzy czasie dokładnie czyszczę benzyną port filtra oleju . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Troszkę na temat uszczelki korka spustowego. Przymierzam się do wymiany oleju i filtra. Trochę przeciągnąłem mam 20 tyś. przejechane. Zakupiłem olej (Elf evolution 900 SXR 5W-30 i filtr oleju firmy kNECHT) w intercarsie. Brak mi tylko uszczelki korka. Nie mam ASO w pobliżu (ok. 40 km) więc wysłałem e'maila do ASO Japanmotors w W-wie czy przysłaliby pocztą? Odpowiedź pozytywna uszczelka 12,50 zł plus kurier za pobraniem 20 zł. Z wcześniejszych postów wynika, że w ASO uszczelka tak kosztuje. Chyba, że dokonujemy wymiany u nich to taniej. Zdecyduje się chyba ponieważ przy poprzedniej wymianie nie dawałem nowej uszczelki. Zamówię od razu 2 szt to się koszt rozłoży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 W każdym sklepie kupisz za kilka zł. Cały korek taniej wyjdzie http://www.4cars.pl/samochodowe/NISSAN,NOTE_,NOTE_E11,all,11938,Silnik,Miska_olejowa,0,0.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 W każdym sklepie kupisz za kilka zł. Cały korek taniej wyjdzie http://www.4cars.pl/samochodowe/NISSAN,NOTE_,NOTE_E11,all,11938,Silnik,Miska_olejowa,0,0.php Tak manix, rzeczywiście o połowę taniej korek i uszczelka, są to jednak zamienniki. Zastanowię się. Jakby co będę miał na zapas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) Ja kupiłem taki do nissanów z metalową uszczelką i bardzo mocnym magnesem 37zł Taki mały magnesik trzymie 5 kilowy młotek !!! Edytowane 13 Lutego 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) Sumując wasze podpowiedzi, wychodzi taniej bo z korkiem, a przesyłkę kurierską tak czy tak trzeba zapłacić. Edytowane 13 Lutego 2015 przez janio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Ale miedziana uszczelka po dokręceniu się wygina i jest do wyrzucenia przy następnej wymianie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 gdzieś widziałem te uszczelki po 5 sztuk ,coś za dychę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Ok. koledzy dzięki, trochę się pośpieszyłem nie chciało mi się szukać po necie i wysłałem e'maila do ASO żeby przysłali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Ja zrezygnowałem z tych podkładek już za pierwszą wymianą oleju w chwili kupna Tiidy Też kupiłem oryginalny filtr oleju z miedzianą podkładką ona jest jednorazowego użytku bo się odkształca ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.