graphia Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Na Transelfie mam już nalatane z 20 tys km i jest git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Ten elf o którym piszecie czyli TRANSELF NFJ 75W-80 w specyfikacji na stronce producenta reklamuje się jako GL-4+, czy to aby nie to samo co 4/5 ? Bo przez google nie idzie tego wyszukać bo ignoruje znak '+'. Jak rozumiem laliście to i nikt nie narzeka ale pro forma uznałem że się dopytam Nie , to nie to samo .Są oleje które spełniają jednocześnie obie normy gl4 i gl5 ale normalnie nie wolno wlewać gl5 tam ,powinien byc gl4. Olej TRANSELF NFJ 75W-80 , jak najbardziej wskazany do twojej skrzyni, a plus ,to niby wydłuzony okres między wymianami , o ile dobrze pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NazgulXL Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Ok dzięki manix. Jeszcze jedno pytanie, uszczelka taka sama (i korek) jak w misce silnika ? HR16DE z 2006. Edytowane 20 Grudnia 2015 przez NazgulXL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pejta Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Uszczelka korka: nr oryginalny nissana - 1102601M02 (spotkałem też 11026BX000), zamienniki to np. AJUSA 01140600, BLUE PRINT ADN10101 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NazgulXL Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 dzięki pejta. gwoli formalności, olej wymieniony, weszło 2,6 litra NFJ 75W80. uszczelki już mi się nie chciało zdobywać, zdałem się na serwis i powiedzieli że 'ok', czy partyzantkę odwalili czy faktycznie mieli takową gwintowaną - nie wiem. co ciekawe mechanik powiedział że olej nie był taki zły, ale że i owszem stary (10 lat, 135kkm) i że dobrze zrobiłem teraz najważniejsze, czy żona doceni poprawę rano jak chwyci przymrozek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 A co miał powiedzieć mechanik? Ja jak 2 miesiące temu robiłem duży OT w K12 i zazyczylem sobie wymianę, stwierdził że nie ma takiej potrzeby. I w sumie,że jestem sceptycznie nastawiony do tej czynności , w końcu nie wymieniłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NazgulXL Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 dla mnie ostatecznym impulsem do wymiany były skargi żony na ciężko chodzące biegi wczesnym rankiem jak były przymrozki, po przejechaniu kilku km problem ustępował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragooler Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 to może nie wymieniać oleju tylko sam ten Militec dodać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Wymień. Koszt niewielki a korzyść albo niewielka albo spora będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Ja wymieniałem i jest OK. Skrzynia chodzi bardzo płynnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.