tomekh2 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Po 4,5 roku odezwał się UC Paka za mała o 2,5 cm. Jakie macie sposoby na ominięcie tego idiotyzmu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajusDE Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Nie ma raczej sposobu. OK 2 lata wstecz był program o gościu który handlował takim sprzętem i za ciężarówki nie płacił akcyzy. Sprowadzał skąd się dało. Urząd naliczył akcyzę która poszła w miliony. Zniszczyli rodzinę. To sk...iele. Zapłać teraz. Im dłużej będziesz zwlekał i po adwokatach latał tym więcej oddasz i im i pijawkom adwokatom. O ile dobrze pamiętam to coś ok 10% odsetek za rok wiec juz masz do dopłaty ok 50%. Wiem co pisze bo za Jeep Grand Cherokee doliczyli mi łącznie ~25 tys zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekh2 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 No mnie po podliczeniu wyszło około 7000 do zapłaty nie dam im tego Założyłem pake od poloneza i czekam na komisje mają być za pare minut Wieczorem załącze fotke i napiszę co ustalili UC się spuźnia więc fotki podsyłam przed i po modernizacji Teraz mnie na światłach palcami pokazuja i sie napierda.....ą Paka ma być większa niz 50% rozstawu osi w orginale ma 145 cm brakuje 2.5 cm Ta ma 180 cm ps po kontroli wywalam no może tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajusDE Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 I jak tam po komisji? Tu inny dumny z naszego fiskusa http://m.youtube.com/watch?v=vszxY2glOVg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Tomekh2 . Tak trzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekh2 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Tomekh2 . Tak trzymać Prawdopodobnie przejdzie ok teraz trzeba czekać około 6 miesięcy na weryfikację i odpowiedź tak przynajmniej powiedzieli I jest stwierdzili ze jest o samochód osobowy bo ma dywaniki klime i popielniczki itp i choć mam pake na 180 cm to nikt na to nie patrzy w zasadzie nie wiem po co była ta szopka z mierzeniem byłem w UC i pani która to pisała odpowiedziała wprost że wytyczne do orzeczeń przyszły z góry i nie ważne co jest maja pisać że osobowy(pojebany kraj) Ale narazie spokojnie będziemy się odwoływać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gente Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 A wiecie może jak sprawdzić czy akcyza się im należy bo nie mam ochoty (odpukać) płacić z tymi odsetkami. I jakie rzeczy biorą pod uwagę uznając czy jest osobowy czy ciężarowy? Sprawdziłem d22 z paką 180cm i półtorej kabiny tzn 2 normalne miejscai 2 gdzie siedzi się bokiem, narazie jest zarejestrowany i ubezpieczony na 2 osoby ale zamierzam zmienić na 4 i jestem ciekaw tej akcyzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siglufjordhur Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 U mnie był ten sam problem - wyjąłem tylną kanapę, wymontowałem pasy, założyłem kratę od vw transportera i ... nie przeszło - akcyza coś około 10 tys. złotych, dokładnie nie powiem, bo zapłacił ją sprowadzający autko..., pani z UC stwierdziła,ze kratka i tak nic nie da poniewaz auto ma popielniczki w drzwiach, elektrycznie opuszczane szyby, otwory po montażu pasów... itp.duperele - słowem była niesamowicie dobrze przygotowana do tematu, stwierdziła od razu na początku cyt.: " i tak Wam to nic nie da", na moje pytanie jak to możliwe, ze auto które ma prawie tone ładowności, i pakę z tyłu jest zakwalifikowane przez nią jako osobowe skoro i diagnosta i wydział komunikacji twierdzi, ze jest to auto ciężarowe i spełnia wszystkie wymogi jako takiego, pani z UC tylko wzruszyła ramionami i stwierdziła, ze prywatnie to ona sie ze mna zgadza, ale przepisy nakazuja jej robic co innego, w ten oto sposób mamy kolejna absurdalną sytuacje w naszym kochanym kraju - dwie różne instytucje okreslaja ten sam przedmiot różnie - najciekawsze jest to, ze seicento z kratką oczywiscie jest ciezarówka... zapytałem jakie wymogi musi spełnic pickup aby był "prawdziwą" ciężarówka, usłyszałem, ze najlepiej aby to była wersja "single cab" wtedy nie maja podstaw... ehhhh, szkoda słów - nie wygrasz z pojeb...ną biurokracją - trzeba zapłacić, bo odsetki chu..e jeszcze naliczają - swoją drogą do mnie zwrócili sie dopiero po trzech latach - ciekawe dlaczego tak późno? mimo wszystko życzę Koledze, aby walczył do konca - napisz jak sprawa sia zakonczyła, w razie pytań służę pomocą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.