DINO Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 nie no fajne pędzidło, Renia podoba mi się za schowki siedzenia - konfiguracja jest ich pełno no i ten zestaw co masz pod maską ale to już kawałek nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 I jednak trochę LPG zwiewa przy FFL po wymianie :/ Wymienię zaciski z węży na cybanty. Trochę jakiś czas temu nawet jeździłem z układem foteli z tyłu 2 + 2 z czego środkowa para tyłem do kierunku jazdy - taka imprezowa konfiguracja Ale w Ody też możesz tak przestawiać różnie, co nie? A co do schowków to trochę owszem ich jest, standardowy widok: I japy otwarte (5), może na zdjęciu nie widać, ale ogólnie są dosyć duże: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Ody nei ma tyle schowków a jedyne co to można zrobić dwa z trzech w drugim ale nie przesuwać no i tylne się chowają albo jeden albo podwójny, dziwne z tymi zaciskami u mnie trzymają już 3 lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 o czym ten temat o tym że nie dali zegarów w aucie ? trzeba samemu pomontować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 o czym ten temat o tym że nie dali zegarów w aucie ? trzeba samemu pomontować ? bo to ta uboższa wersja bez zegarów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Ja kiedyś pisałem że zegary są dla kierowcy a nie dla Teściowej siedzącej z tyłu ... by patrzyła na prędkość przebieg czy ilość paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Dokładnie, bez zegarów - jedziesz na czuja A teściowa siedząca w ostatnim rzędzie milknie po przekroczeniu 200 .... i zaciski zamienione na cybanty. Teraz nic nie nawiewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Ja dziś zastosowałem coś takiego (na alledrogo jako: obejma zaciskowa gbs): wymiary 17-19mm (wąż 19) i siedzi bardzo dobrze, szerokość opaski trochę mniejsza niż długość króćca filtra fazy ciekłej, zaokrąglone krawędzie. Na zwykłych ślimakowych opaskach przecięło mi węża (ostre krawędzie), więc po wymianie węża nie chciałem ich ponownie zakładać. Test szczelności zaliczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Dobre też muszę u siebie wymienić wąż bo puszcza i od razu dam te obejmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 teraz kupiłem mocniejsze moze dlatego coś nei tak z tamtymi, choć u mnie działaja i jest OK, osobiście do niedawna używałem skręcanych ale nie ślimakowych, teraz praktycznie wszędzie sprężyste i zaciskowe nie trzeba nic kręcić tylko ściskać no i dociskają cały czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Właśnie zastanawiałem się też nad sprężystymi ale że kupowałem kilka rzeczy od jednego gościa to wziąłem, co miał. Poprzednio były takie: Te co DINO wrzuciłeś to i tak sporo solidniej wyglądają niż moje poprzednie. Zauważyłem też, że żeby przy wymianie nie uszkodzić przewodów i żeby się z nimi nie szarpać warto posmarować króćce filtra jakimś smarem/olejem (używam silikonowego). Króciec ma próg (zgrubienie) więc wąż i tak się nie zsunie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 aby zdjąć wąz z filtra, trzeba spróbować przekręcić filtr albo kombinerkami złapać i przekręcić wąż i wtedy bez problemu zdejmiemy, ważne aby "zerwać" połączenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Dokładnie czasem jest tak że odkręcimy opaskę a dalej jest szczelnie , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Tak wychodzi różnica między PB 98 a LPG: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 dramatu nie ma, może by jeszcze można było coś wydłubać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 No ja myślę, że jest spoko Ogólnie też dobrze, że na benzynie trzyma serię - moc mierzona na kołach, po stratach automatycznej skrzyni biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 a ze skrzynią już jest OK??? bo jak Renia była u mnie to coś nei tak było PS> odpaliłem CLIPA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Wg mnie a doświadczenia nie mam sporego to lipa na lpg za słabo straty powinny być mniejsze ps może było warto rolkę z AFREM zrobić było by jasne co i jak . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 hmm, taki autobus w automacie dobrze by było podpiąć i sondę i program aby zerknąc co się dzieje, choć dramatu nei ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 A to nie ma szerokopasmowca przypadkiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 ma ale z tego co kojarzę nie do końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 a coś czytałem że są takie niby szeroko ale powyżej jakiś obrotów idzie OL .... w sumie u virusa w c70 ma szerokopasmowca i od 5000rpm spada afr i przy obcince dochodzi do 12 wiec ecu sprytne (zwłaszcza jak kręciliśmy MBC) ale zeby zrobili tak że od 3 tyś idze w 11,5 to było by ekstra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 ale po co tak przelewać?? przy 3000tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 No pod Szmoc Dino masz log worksa na kompie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 eee a nei lepiej zapłonem ? bo dolanie nic nie da, mieszanka zacznie byc mniej palna Dino masz log worksa na kompie ? nie, zegar mi wystarcza ale moze załaduje i będe miał wszytko na kompie bez zegara no i może hmmm LM2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.