Sertic Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Bradzo Przepraszam ,że pytam o takie sprawy , ale jestem nowicjuszem co do tej marki i modelu auta Kupiłem Primerę P12 z 2002 roku silnik 2.2 93 KW i nie mam zielonego pojęcia jaki to motor cdi czy dti Autko zakupiłem od Kobiety który wiedziała tylko co ja , nie mam nigdzie ozanczeń jaki to Diesel ? i jeszcze takie pytanie czy olej który chce na dniach wymienić to olej specyjalny do Pompowtrysków ??? i jaki najlepszy (nie znam jaki jest obecnie olej w aucie !? i czy ten mój silnik ma turbinę ??? wiem wiem Pytania jak dziecko z przedszkola ale to mój pierwszy Diesel i nie chce coś zrobić nie tak Może mi ktoś pomóc , doradzić z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 A więc tak.Ani nie cdi,dti a A więc tak.Jeśli bym zmieniany na pełny syntetyk to tylko 5W40.Jesli nie wiesz jaki był to ja bym zastosował płukanie czyli kupujesz 10W40,zmieniasz po 2 tys zlewasz i zalewasz znów nowym 10W40 i tak już zmieniasz co 10 tys.Tak masz turbinę którą trzeba rozgrzewać i chłodzić.Nigdy nie można katowac zimnego diesela,ani gasic go zaraz po jeździe. MUSI CHWILKĘ POCHODZIC NA WOLNYCH!!! A po KW to wynika że masz 2.2 DCi Co do olejów to wszystko masz tu:http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/1778-jakie-oleje-i-p%C5%82yny-eksploatacyjne-do-primer/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Silnik 2,2 93Kw to jest Di jest to silnik nissana. Olej jak zapytasz w dobrym sklepie to sprawdzą w programach. Ja osobiście śmigam na Castrolu pół syntetyk. turbo jak napisał kolega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...