ronnie89 Opublikowano 13 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Ja tez nie zwracałem na to uwagi, nawet nie wiedziałem ze tam jest jakaś strzałka a wymieniałem 3x filtr i wszystko jest oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Jak masz książkę to tam jest nawet rysunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Zrobiłem już chyba 15 zmian oleju, dokrecam z wyczuciem tą obudowę i nie widzę problemu. Nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Ja ostatnio zalałem Mobil 5w40 3000 X1, nie ubywa, silnik odetchnął po wymianie oleju, pracuje ładnie, cichutko, mam wrażenie, że turbina zbiera się lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Ja po wymianie zrobiłem trasę Śląsk-Roztocze i faktycznie kultura pracy silnika jest wyraźnie lepsza. Z tą obudową też nie byłem nadgorliwy i odpuściłem ale myślałem,że ktoś ma jakiś sposób na właściwe umocowanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie89 Opublikowano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 (edytowane) Oki ale jaki olej zalałeś? Mobil 5w40 3000 X1 tak ja kolega wyżej? Edytowane 17 Lipca 2014 przez ronnie89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Panowie, bo nie wiem jak Was podzielić.... Temat o oleju a tu "wkradł" się filtr oleju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Nie,castrol 10W40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Japońce nie przepadają za Castrolem ponoć (konstrukcja systemu olejowego), ale kluczowe są regularne wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Wymieniam regularnie i olej i filt(man) nawet na tej flaszy napisano,że do nissana ale wiadomo marketing działa;-) Ja zazwyczaj robię krótkie trasy to też może mieć znaczenie. A jakie oleum kolega by proponował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Aktualnie jeżdżę na Mobil 5w40 3000 X1, wcześniej Total Quartz 5w40, wcześniej Mobil 5w40 3000 HC-synth. Mam wrażenie, że Mobil jest lepszy od Totala, a cenowo nie ma prawie różnicy. W przyszłości planuję sprawdzić Motul. "cywilne" Liqui Moly ponoć nie uzasadniają jakością swojej ceny. Dobry ponoć AMSoil, ale również kosztowny. Nie wiem czemu zalewasz 10w40 utrudniając rozruch zimą i pracę turbiny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki_wi Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Witam moj 2.2 Di tez smiga na mobilu 10w40 ale mam pytanie czy przy przebiegu 300 tys można zmieniać na 5w40 ? nic sie nie stanie dodam ze tego 10w40 od wymiany do wymiany czyli 10 tys no to moze wezmie ze 200 ml wiec nawet nei dolewam ani kapki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 (edytowane) ja kupiłem "Nysę" zalaną mineralnym 15w40 z przebiegiem blisko 230tys, zmieniłem bez wahania na 5w40 hydrokrak - to ważne, by pierwszy po wymianie z półsyntetyku lub mineralu był olej hydrokrakowany. Silnik łyknął po wymianie 300ml w ciągu pierwszych 300km (trasa) i od tamtej pory ani kropli - ani na hydrokraku, ani na syntetyku. Edytowane 22 Lipca 2014 przez Burning Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Prawdę mówiąc a raczej pisząc chyba te 10w40 lał poszedni właściciel... Muszę poczytać instrukcje o wolnej chwili(dzieci) ale z tego co pamiętam to o tych papierach z niemiec faktycznie był lany 5w40:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.