Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

350z Bydlak


Bydle
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

MODEL: Nissan 350z

SILNIK: V6 3,5 l VQ35DE

UKŁAD DOLOTOWY: dolot AEM ze stozkiem

UKŁAD WYDECHOWY:  seria

ELEKTRONIKA: seria

UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia automat 5-biegowa

ZAWIESZENIE/KOŁA: seria

UKŁAD HAMULCOWY: seria w wersji US

BODY-KIT: zderzak polift,  usuniecie tylego spojlera, emblematow - tylko przedni zostal i jest prysniety na czarno, lekko przyciemnione szyby, przemalowanie na nowy czarny kolor calego auta z efektem wpadajacego w sloncu w wisnie/bordo, usunieta tylna wycieraczka, czarne lampy i kierunki z tyl

ŚRODEK: wywalona okleina ala carbon srarbon...

CAR-AUDIO: seria -

MOC:  katalogowo :  287 KM 371 N·m

A teraz krotki opis historii. To nie jest pierwszy japoniec jakiego mialem - wczesniej byly 2xCivic 5 i 6 gen coupe. Ja od poczatku bylem nauczony jazdy Mercedesami i naped na tyl dlatego Civic to nie bylo to czego oczekiwalem od auta. Po roku poszukiwan i wielu wahaniach w koncu kupilem Z'tke wersja US w bardzo dobrym stanie - autko w jednej rodzinie od samego poczatku w stanach - przyjechalo do PL z lekkim przetarciem boku - nie ma wstawianej zadne cwiartki, polcwiartki czegokolwiek, lekko byl przeszpachlowany tylni blotnik i dzwi wymienione z tylnim zdrzakiem - napewno nie bylo to jedna z tych przecudownych okazji jakie to teraz sie trafiaja w u nas na allegro. Auto przyjechalo do PL w 2006r i od tego czasu u jednego wlasciciela w Polsce jako wozidlo niedzielne do jazdy rekreacyjnej.
Kupilem je uszkodzone przodem tak jak na zdjeciach - nic powaznego - ale ktorys tysiac do wlozenia jest, za to cena byla naprawde baaaardzo dobra jak za ten model, rocznik i przebieg :

ZDJĘCIA:

GALERIA W DUZEJ ROZDZIELCZOSCI

89f83fa81718d37emed.jpg

Bylo:

36a41f38e027f5c2m.jpg
c69b7a912e878fbdm.jpg
6214daa1d0cd2f97m.jpg
87e2b6689b4e3d41m.jpg
okleina niekoniecznie mi sie podoba...
edfbaf42a40526dam.jpg

Jest:

18877d864d21cf27med.jpg

89f83fa81718d37emed.jpg

dc450c1eb203ad88med.jpg

da841b33cb21d176med.jpg

f33beb3edfae97b3med.jpg

5536596c7210ff83med.jpg

c14eeca2caa92dc1med.jpg

08e500d18f7472f5med.jpg

010338801fefb815med.jpg

6169121042c598afmed.jpg

7ef7bc16deef4c08med.jpg

 

Jestem w fazie poszukiwan felg - szukam konkretnie Work Euroline DH:

 

DSC_2379-1024x678.jpg

 

_DSC0183.jpg

 

5485292258_e1382ecd9f_o.jpg

 

 

Sa dostepne jedne uzywki ale parapet jest maly wiec wymgalaly by pociecia i zbudowania nowej felgi opartej na samym rotorze wiec kopalem dalej i udalo mi sie wczoraj znalezc sklep w US z nowymi pod zamowienie :D Zapytanie wyslalem zobaczymy co mi odpisza.

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wpadniesz czasem do Warszawy to trzeba wreszcie ustalić czy w sprincie szybszy jest automat czy manual - mowa o serii, jak coś to zapraszamy na spoty :)

Hehe dobrze że moc podałeś że katalogowo ma 287KM i 371Nm ;)

W rzeczywistości trzeba sporo modów poczynić żeby tyle mieć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mysle ze z 260 - ale to tez pewnie zalezy na jakim palwie - ja leje ostatnio tylko v-power racing 100+. Coobcio jak nie przeloze manuala to mozna zrobic VS' ale gadalem juz wstepnie z Darkiem od driftu i zastanawiam sie nad taka operacja zmiany skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę że 99% szybciej przyspieszy na automacie. Sprawny kierowca lepiej poradzi są manualem bo jednak przełożenia ręczne trochę czasu zajmują. Oczywiście mowie o sprincie a nie drifcie. Do driftu tylko manual. Czekam na wyniki testu. Dajcie znać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W automacie brakuje opcji kompniaka ze sprzegla jadc na II biegu...

Do Sprintu Automat lepszy bedize zwlaszcza przy turbo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam bym chciał skrzynie z 370z ta z opcją zmiany biegów z manetek  

 czy   cuś takiego by sie dalo adaptować do 350

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sa manetki do  350z

 

 wlasnie sie czaje zeby je kupic :P niecale 400 zielony

 

 

Dołożyc trzeba chłodnicę oleju tylko :)

 

I wytrzyma 600KM ?? Nie rozpadnie sie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędzej czy później podda się...

W Nissanach Tytanach ok 700KM znosiły te skrzynie na zestawie z Turbo parę przejazdów na ćwiartkę w aucie o 1 tonę cięzszą jak nasza zetka i przeżyła więc do dobra rekomendacja.

poza tym skrzynie automatyczne do zetek są tańsze niż sprzegła do manuali :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem że Amerykanie nie są zbyt rozmowni w kwestii odpowiadania na pytania na ebayu. Mi teżczęsto nie odpisuja albo trzeba czekać długo na odp. Ale jak się zamówi i wyślę kasę to przysylaja. Myślę że mają dużo zamówień na swoim rynku a handel z Europa traktują jak zło konieczne. Szkoda ze na rynku eu jest tak mało fajnych rzeczy do tuningu. Nawet w europejskiej stolicy motoryzacji Anglii szału nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ale ja nie pisalem na ebay'u tylko do sklepu internetowego i maja mnie w d...

 

Ale mam jeszcze jedna opcje i musze do nich napisac.


Dzisiaj montaz nowych kolektorow wydechowych:

 

http://www.csr-tuning.ch/Niss/350Z%2099tuning%20&%20Autozubeh%C3%B6r%20autotuning%20autoteile09/Faecherkruemmer%20Edelstahl%20Nissan%20350Z%20FK010.html


I pod koniec tygodnia wyplywa do mnie statek z Japonii z nowymi kolkami :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO wreszcie jakiś performance :)

Kolektorki wyglądają na takie co powinny coś dodawać... Późno się schodzą 3 w 1 a nie jak chinole, będzie gicior

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przy montazu stwierdzilem ze wiazka i wezyki ida za blisko kolektorow i w obawie przed ich stopiniem/przepalniem zakupilem troche srajtasmy i polozylem na kolektory:

 

9acca66f1a5922e5gen.jpg

 

No i felunek - postawilem na jakosc i marke zamiast tanich chinoli i tajwanow ktore mnie kusily - zakupione, zaplacone, zaksiegowane i wyslane - 6 tyg beda plynac do mnie :angry: - Work Euroline DH 19" 9,5 i 10 :dribble: calosc pojdzie w kolor czarny ze zlotymi srubkami i malym akcentem - torche cyganerii musi byc  :lol: - na ten sezon bez parapetow ale za rok zmieni sie rancik na 11 i 12 - puki co wygladac to bedzie tak:

 

10909591a535d338gen.jpg

 

 

Zostala sie jeszcze kwestia zawiasu - wstepnie chyba zakupie ISC a docelowo zbuduje na jego bazie pneumatyke na podzespolach od mapeta - marzy mi sie AIR LIFT ale to za droga zabawa - zobaczymy jak air bedzie sprawdzac sie na torze :D

 

A za 2 miesiace jak dobrze pojdzie kupuje graty i zaczynam skladac turbo :)

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minty na Raceism'ie zapodal cos takiego:

 

http://www.youtube.com/watch?v=9Fl7PuPmcoA

 

i po zaglebieniu sie w temat AIR LIFT i AIR K-sport (ten co zakupil Kaniowy) bardzo fajnie sie spisuja podczas jazdy na torze sprawdzone przez hamburgerow. No ale moze masz/miales pneumatyke u siebie i jezdziles na torze wiec trudno przekonam sie na wlasnych bledach  :rofl: Poza tym tutaj nie widze zeby ten Mustang zle sobie radzil na torze wiec z caly szacunkiem Rider ale wez nie powielaj jakis opini zaczytanych jezeli sam nie miales okazji jezdzic takim autem. Zawieszenia pneumatyczne to nie sa te same co kiedys i technologia idzie do przodu a jak ja zamontuje to Ci powiem czy da sie jezdzic czy nie - ba nawet jak chcesz to bede kolga i dam Ci sie przejechac moze zmienisz zdanie ziom :)  :

 

 

A co do ISC to tutaj jest najlepszy stosunek ceny do jakosci a te zwiasy sa bardzo cenione w sporcie wiem nie wiem czego Ty chcesz od tego gwintu a jeszcze wiekszym plusem tego jest mozliwosc zakupienia kazdej czesci osobno.

Jeszcze dodam ze przy zastosowaniu rozwiazania PLS mozna spokonie popierdalac na torze wylaczajac caly uklad pneumatyczny.

 

To jeszcze jeden masz urywek z jazdy na torze na pneumatyce:

 

http://www.youtube.com/watch?v=y0xat1ziwPQ

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...