Bydle Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 (edytowane) MODEL: Nissan 350zSILNIK: V6 3,5 l VQ35DEUKŁAD DOLOTOWY: dolot AEM ze stozkiemUKŁAD WYDECHOWY: seriaELEKTRONIKA: seriaUKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia automat 5-biegowaZAWIESZENIE/KOŁA: seriaUKŁAD HAMULCOWY: seria w wersji USBODY-KIT: zderzak polift, usuniecie tylego spojlera, emblematow - tylko przedni zostal i jest prysniety na czarno, lekko przyciemnione szyby, przemalowanie na nowy czarny kolor calego auta z efektem wpadajacego w sloncu w wisnie/bordo, usunieta tylna wycieraczka, czarne lampy i kierunki z tylŚRODEK: wywalona okleina ala carbon srarbon...CAR-AUDIO: seria -MOC: katalogowo : 287 KM 371 N·mA teraz krotki opis historii. To nie jest pierwszy japoniec jakiego mialem - wczesniej byly 2xCivic 5 i 6 gen coupe. Ja od poczatku bylem nauczony jazdy Mercedesami i naped na tyl dlatego Civic to nie bylo to czego oczekiwalem od auta. Po roku poszukiwan i wielu wahaniach w koncu kupilem Z'tke wersja US w bardzo dobrym stanie - autko w jednej rodzinie od samego poczatku w stanach - przyjechalo do PL z lekkim przetarciem boku - nie ma wstawianej zadne cwiartki, polcwiartki czegokolwiek, lekko byl przeszpachlowany tylni blotnik i dzwi wymienione z tylnim zdrzakiem - napewno nie bylo to jedna z tych przecudownych okazji jakie to teraz sie trafiaja w u nas na allegro. Auto przyjechalo do PL w 2006r i od tego czasu u jednego wlasciciela w Polsce jako wozidlo niedzielne do jazdy rekreacyjnej.Kupilem je uszkodzone przodem tak jak na zdjeciach - nic powaznego - ale ktorys tysiac do wlozenia jest, za to cena byla naprawde baaaardzo dobra jak za ten model, rocznik i przebieg :ZDJĘCIA:GALERIA W DUZEJ ROZDZIELCZOSCIBylo:okleina niekoniecznie mi sie podoba...Jest: Jestem w fazie poszukiwan felg - szukam konkretnie Work Euroline DH: Sa dostepne jedne uzywki ale parapet jest maly wiec wymgalaly by pociecia i zbudowania nowej felgi opartej na samym rotorze wiec kopalem dalej i udalo mi sie wczoraj znalezc sklep w US z nowymi pod zamowienie Zapytanie wyslalem zobaczymy co mi odpisza. Edytowane 16 Kwietnia 2014 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Jak wpadniesz czasem do Warszawy to trzeba wreszcie ustalić czy w sprincie szybszy jest automat czy manual - mowa o serii, jak coś to zapraszamy na spoty Hehe dobrze że moc podałeś że katalogowo ma 287KM i 371Nm W rzeczywistości trzeba sporo modów poczynić żeby tyle mieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 no właśnie z 272hp będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Ja mysle ze z 260 - ale to tez pewnie zalezy na jakim palwie - ja leje ostatnio tylko v-power racing 100+. Coobcio jak nie przeloze manuala to mozna zrobic VS' ale gadalem juz wstepnie z Darkiem od driftu i zastanawiam sie nad taka operacja zmiany skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 jak do driftu to ręczna zmiana biegów automat zgłupieje i xuj z drifta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 W automacie moge zapiac 2 i leciec ale caly czas na niej ale to i tak nie jest to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Ja myślę że 99% szybciej przyspieszy na automacie. Sprawny kierowca lepiej poradzi są manualem bo jednak przełożenia ręczne trochę czasu zajmują. Oczywiście mowie o sprincie a nie drifcie. Do driftu tylko manual. Czekam na wyniki testu. Dajcie znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 W automacie brakuje opcji kompniaka ze sprzegla jadc na II biegu... Do Sprintu Automat lepszy bedize zwlaszcza przy turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 A co musialbym wymienic w skrzyni AT zeby przezyla 600KM?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 ja tam bym chciał skrzynie z 370z ta z opcją zmiany biegów z manetek czy cuś takiego by sie dalo adaptować do 350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 sa manetki do 350z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 A co musialbym wymienic w skrzyni AT zeby przezyla 600KM?? Dołożyc trzeba chłodnicę oleju tylko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 sa manetki do 350z wlasnie sie czaje zeby je kupic niecale 400 zielony Dołożyc trzeba chłodnicę oleju tylko I wytrzyma 600KM ?? Nie rozpadnie sie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Prędzej czy później podda się... W Nissanach Tytanach ok 700KM znosiły te skrzynie na zestawie z Turbo parę przejazdów na ćwiartkę w aucie o 1 tonę cięzszą jak nasza zetka i przeżyła więc do dobra rekomendacja. poza tym skrzynie automatyczne do zetek są tańsze niż sprzegła do manuali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewystw Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 sa manetki do 350z Macie moze link do tego ? bo nie moge znalezc tych manetek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 http://www.tunersgroup.com/Online_Store/Works_Bell_Column_Shifter.html - jest tego mnostwo - paddle shitfer 350z wpisz i szukaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 I jak? US odpisali Ci w sprawie felg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Nie, nie dostalem odpowiedzi niestety co skresla ta firme ktora ma je w ofercie. Sa do kupienia jedne Euroline'y ale brakuje im szerokosci na rantach troche :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Zauważyłem że Amerykanie nie są zbyt rozmowni w kwestii odpowiadania na pytania na ebayu. Mi teżczęsto nie odpisuja albo trzeba czekać długo na odp. Ale jak się zamówi i wyślę kasę to przysylaja. Myślę że mają dużo zamówień na swoim rynku a handel z Europa traktują jak zło konieczne. Szkoda ze na rynku eu jest tak mało fajnych rzeczy do tuningu. Nawet w europejskiej stolicy motoryzacji Anglii szału nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 6 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Ale ja nie pisalem na ebay'u tylko do sklepu internetowego i maja mnie w d... Ale mam jeszcze jedna opcje i musze do nich napisac. Dzisiaj montaz nowych kolektorow wydechowych: http://www.csr-tuning.ch/Niss/350Z%2099tuning%20&%20Autozubeh%C3%B6r%20autotuning%20autoteile09/Faecherkruemmer%20Edelstahl%20Nissan%20350Z%20FK010.html I pod koniec tygodnia wyplywa do mnie statek z Japonii z nowymi kolkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 (edytowane) NO wreszcie jakiś performance Kolektorki wyglądają na takie co powinny coś dodawać... Późno się schodzą 3 w 1 a nie jak chinole, będzie gicior Edytowane 6 Maja 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 (edytowane) Przy montazu stwierdzilem ze wiazka i wezyki ida za blisko kolektorow i w obawie przed ich stopiniem/przepalniem zakupilem troche srajtasmy i polozylem na kolektory: No i felunek - postawilem na jakosc i marke zamiast tanich chinoli i tajwanow ktore mnie kusily - zakupione, zaplacone, zaksiegowane i wyslane - 6 tyg beda plynac do mnie - Work Euroline DH 19" 9,5 i 10 calosc pojdzie w kolor czarny ze zlotymi srubkami i malym akcentem - torche cyganerii musi byc - na ten sezon bez parapetow ale za rok zmieni sie rancik na 11 i 12 - puki co wygladac to bedzie tak: Zostala sie jeszcze kwestia zawiasu - wstepnie chyba zakupie ISC a docelowo zbuduje na jego bazie pneumatyke na podzespolach od mapeta - marzy mi sie AIR LIFT ale to za droga zabawa - zobaczymy jak air bedzie sprawdzac sie na torze A za 2 miesiace jak dobrze pojdzie kupuje graty i zaczynam skladac turbo Edytowane 16 Maja 2014 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emce Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 bedzie bosko :ok: ja sie jaram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 AIR nie równa się TOR ISC szału nie robi , dolozył bym do czegos lepszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 (edytowane) Minty na Raceism'ie zapodal cos takiego: http://www.youtube.com/watch?v=9Fl7PuPmcoA i po zaglebieniu sie w temat AIR LIFT i AIR K-sport (ten co zakupil Kaniowy) bardzo fajnie sie spisuja podczas jazdy na torze sprawdzone przez hamburgerow. No ale moze masz/miales pneumatyke u siebie i jezdziles na torze wiec trudno przekonam sie na wlasnych bledach Poza tym tutaj nie widze zeby ten Mustang zle sobie radzil na torze wiec z caly szacunkiem Rider ale wez nie powielaj jakis opini zaczytanych jezeli sam nie miales okazji jezdzic takim autem. Zawieszenia pneumatyczne to nie sa te same co kiedys i technologia idzie do przodu a jak ja zamontuje to Ci powiem czy da sie jezdzic czy nie - ba nawet jak chcesz to bede kolga i dam Ci sie przejechac moze zmienisz zdanie ziom : A co do ISC to tutaj jest najlepszy stosunek ceny do jakosci a te zwiasy sa bardzo cenione w sporcie wiem nie wiem czego Ty chcesz od tego gwintu a jeszcze wiekszym plusem tego jest mozliwosc zakupienia kazdej czesci osobno. Jeszcze dodam ze przy zastosowaniu rozwiazania PLS mozna spokonie popierdalac na torze wylaczajac caly uklad pneumatyczny. To jeszcze jeden masz urywek z jazdy na torze na pneumatyce: http://www.youtube.com/watch?v=y0xat1ziwPQ Edytowane 16 Maja 2014 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.