skaktus Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Witam. Jak w temacie. Orientuje się ktośgdzie w Juke można znaleźć sygnał przekręcenia kluczyka w pozycję ACC w komorze silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 (edytowane) Sprawdź w prostokątnej skrzynce bezpieczników, tej mniejszej w komorze silnikowej ,ja mam tam dwa bezpieczniki z oznaczeniami ACC 15V. Co to za światła DRL że musisz szukać plusa po zapłonie jaka firma?? Edytowane 16 Kwietnia 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaktus Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Światła Osrama (LEDriving). Chodzi o to że nie wiem czy Juke ładuje akumulator cały czas w trakcie pracy silnika czy ładuje do pewnego momentu i przestaje (ładowanie hybrydowe). Jeśli ładuje i przestaje to należy podłączyć sygnał ACC właśnie po to, aby lampy nie wyłączały mimo pracy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 (edytowane) A masz system start&stop co gasi silnik na światłach? Juke nie jest Hybrydowy Alternator ładuje ci akumulator cały czas tak jak u mnie . Edytowane 17 Kwietnia 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaktus Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Jeśli ładuje cały czas to będzie git. Niektóre auta nie mają systemu start/stop i po pełnym naładowaniu akumulator i tak jest odłączany Jak zamontuję lampy to będę sprawdzał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 (edytowane) Dokładnie zobaczysz czy będą gasły. Widzisz ja kupiłem Philipsa DRL4 najnowsze na nowym sterowniku i mam dwa schematy do podłączenia albo standard albo podłączenie własnie pod ACC 15V. Aby własnie nie usuwać halogenów przeciwmgłowych przednich. Ale co się okazuje to aby światła DRL świeciły prawidłowo nie mogą być gdzieś upchnięte. Te światła muszą być zainstalowane razem z linią zderzaka samochodu na równi dokładnie jak lampy przednie. Edytowane 17 Kwietnia 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaktus Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Wczoraj sprawdziłem - Juke ma ładowanie hybrydowe i po odpaleniu silnika, napięcie z 12,6V skacze do modelowych 14,41. Taki stan utrzymuje się około 30 sekund po czym ładowanie zostaje odłączone i napięcie znów spada do 12,6V i akumulator już nie jest ładowany. Powoduje to że wymagany jest + po odpaleniu silnika / przekręceniu kluczyka. W małej skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika takowego plusa nie ma. Jedyne miejsce z takim plusem to bezpieczniki koło kierowcy. Niestety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 (edytowane) Widzisz wczoraj podłączyłem drl 4 bardzo jestem zadowolony dają niesamowicie. A teraz ci powiem o podłączeniu nowego sterownika Philipsa do hybryd . Najpierw podłączyłem plus i minus do klem i zostały dwa kable ,odkręcam sterownik i mam żarówkę wbudowaną w sterownik. Jesli szukam plusa to ona się zaświeci i tak się stało z znalezieniem plusa do postoju . Teraz został biały czyli ACC i jaka akcja -dotknąłem minusowej klemy i się zaświecił czyli dobrze,ale zacząłem sprawdzać w tej skrzynce bezpieczników i po zapłonie znalazłem cztery możliwości tam podłączenia bo lampka się świeciła czyli był plus po zapłonie . Nie wiem jak wygląda twój sterownik ale z Nowym sterownikiem Philipsa znalezienie plus po zapłonie w komorze silnika to pikuś. Zaoszczędziłem 200 zł na montaż świateł dziennych dzięki temu sterownikowi bo tyle mi krzyczeli fachowcy jak mówiłem jaki samochód . Edytowane 20 Kwietnia 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaktus Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Tyle krzyczeli bo większość zdziera. Philipsy 4 LED są fajne, sam posiadam w Skodzie, ale nie mają za bardzo porównania do Philipsa na 4 ledach czy Osrama LEDriving z światłami przeciwmgielnymi. Tak czy siak - należy do lamp podciągnąć + po zapłonie silnika. Takowy znajduje się w skrzynce bezpieczników w kabinie, jest tam również plus po przekręceniu kluczyków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Jak chcesz ciągnąc do kabiny to się narobisz,myślę że gdzieś musisz mieć ten plus po zapłonie w komorze. Przecież masz miernik nie znalazłeś nigdzie tego plusa w komorze?????? Nieprawdopodobne musi być i to nie w jednym miejscu! U mnie jest w czterech miejscach w komorze, sterownik sobie znalazł bo się zaświecała dioda! Masz taki sam silnik jak ja i nie wierze że jest inna instalacja elektryczna u ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clawis Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Witam . Ja mam problem z tymi Philipsami LED DayLight 4 ze sterownikiem 3 kabelkowym .Po podłączeniu zgodnie z instrukcja do akumulatora i tego trzecego do pozycyjnych owszem dioda swieci ale ledy sie nie zapalaja i nie wygaszają pozycji przy uruchomionym silniku.ŚWIECĄ tylko na wylączonych światlach i wtedy ten kabelek od sterownika staje sie zbędny.Czy jest to tylko u mnie i ten typ tak ma.Nie mam Juke z czujnikiem zmierzchu.Czy może uszkodzony jest ten sterownik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 (edytowane) To moja wina powinienem wcześniej napisać aby nie kupować Philipsa drl 4 w starym pudełku wiele ma uszkodzone sterowniki!!! Dlatego kupiłem Te najnowsze na rok 2014 pudełko zmienione i poprawiony sterownik. Masz uszkodzony sterownik teraz wyślij im sam sterownik z paragonem do Philipsa na reklamacje. Kiedy kupiłeś te drl4???? Na pewno podłączyłeś do kabla plusowego od pozycji??? Edytowane 24 Kwietnia 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clawis Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 To moja wina powinienem wcześniej napisać aby nie kupować Philipsa drl 4 w starym pudełku wiele ma uszkodzone sterowniki!!! Dlatego kupiłem Te najnowsze na rok 2014 pudełko zmienione i poprawiony sterownik. Masz uszkodzony sterownik teraz wyślij im sam sterownik z paragonem do Philipsa na reklamacje. Kiedy kupiłeś te drl4???? Na pewno podłączyłeś do kabla plusowego od pozycji??? Oczywiscie zgodnie z instrukcją .Dioda w sterowniku pali sie .Ale niestety sterownik nic nie robi tzn. nie załącza ledów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaktus Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Widzę że kolega natarczywie brnie i nie daje sobie pomóc lub celowo utrudnia sobie pomoc. Po pierwsze przewód nr 3, podłączany do postojów nie ma włączać ledów tylko je wyłączać. Po drugie przewód ma tylko wyłączać ledy a nie wyłączać świateł postojowych, co kolega sugeruje w swoich wpisach w wiadomościach na PW. Piszę po raz ostatni - po odpaleniu silnika ledy mają się włączać i świecić, po włączeniu postojowych ledy mają gasnąć a postoje świecić. Tyle, pisałem to już na PW chyba pół godziny temu ale widzę że nie dociera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Sterownik kaput..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaktus Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Nie sterownik kaput tylko użytkownik nie wie co chce - z tego co pisał ze mną, chce aby po włączeniu postojów, sterownik z ledów wyłączał światła postojowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 (edytowane) z tego co pisał ze mną, chce aby po włączeniu postojów, sterownik z ledów wyłączał światła postojowe... Nie no w piśmie napisał że podłączył- plus do plusa, minus do minusa, kabel pokojówek do plusa i mu nie świecą Ledy Ale ja się zapytuje czy szanowny kolega po podłączeniu kabli trzech odpalił silnik????? No bo jak nie włączył silnika to nie będą się świecić teraz ironizuje. Jeśli wszystko podłączył poprawnie i nie świecą po zapłonie silnika to sterownik walnięty ,dlaczego tak twierdze dlatego że jak kupowałem w hurtowni drl to powiedzieli abym nie brał starego modelu bo są sterowniki walnięte na reklamacji mieli sporo pudełek. Na swoje czekałem 4 tygodnie i przyszły nowy model . Clawis włączyłeś ten cholerny silnik czy nie????????? Edytowane 24 Kwietnia 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clawis Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Witam. Przyznaje moje rozumowanie było blednę.Ale tak działa sterownik w ledach noname podpięty pod mijania. Sprawa sie wyjaśniła .Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaktus Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Dodatkowo pragnę zauważyć że ledy mogą w trakcie jazdy lub na 100% - będą gasnąć. Juke przerywa ładowanie, kiedy uzna że akumulator jest naładowany. U mnie zazwyczaj trwało to 30 sekund i potem odcięcie ładowania, ledy gasły. Kiedy akumulator był mocno rozładowany, Juke potrafił ładować 30 minut i koniec. Wówczas sterownik wykryje to jako zgaszenie auta (spadek napięcia z 14,4 V do nominalnych ~ 12,6V) i światła wyłączą się. Sprawdzone osobiście na światłach Osrama, Philipsa oraz MyCarr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZLITEK Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Ja kupiłem Philips Day Light 9 i czasem też gasną. Co robić ? Jak je podłączyć żeby świeciły normalnie i nie gasły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clawis Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 (edytowane) Ja kupiłem Philips Day Light 9 i czasem też gasną. Co robić ? Jak je podłączyć żeby świeciły normalnie i nie gasły? Łopatologicznie przewód plusa ledów podłącz do skrzynki bezpiecznikowej ,która jest niestety w kabinie ale można przepustem dostać się od komory silnika bez problemu .Najprościej kupić takiego baypasa ( http://allegro.pl/dodatkowy-bezpiecznik-gniazdo-bypass-bajpas-uni-i4378164792.html tylko kup do JUKE z gniazdem mikro ) do bezpieczników i do niego podpiąć + leda .Sprawdzone u mnie działa. Tak jak kolega skaktus napisał w komorze silnika tego plusa nie znajdziesz. Edytowane 22 Lipca 2014 przez clawis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZLITEK Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 ja te ledy montowałem w serwisie nissana,czy oni nie wiedzą o takich baypasach, złożyłem reklamację a oni nic dziękuję za doradę Mam do Ciebie prośbę czy możesz mi wysłać fotke gdzie podłączyłeś ten baypas. mnie w tej chwili po 5 sekundach gasną,a po włączeniu i wyłączeniu postoju świecą 5 sekund co robic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaktus Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Bypass podłączyłem w skrzynce bezpieczników koło kierowcy, pod bezpiecznik od radia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZLITEK Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 czy można podłączyć do skrzynki bezpieczników + jeżeli w instrukcji montaż każą podłączyć + do akumulatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.