skaktus Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Każą do akumulatora bo tam w teorii napięcie powinno po uruchomieniu silnika wynosić około 14V a tak nie jest, wynosi około 14V po starcie po czym spada do około 12,6 co powoduje gaśnięcie lamp. Pytanie czy masz dodatkowy przewód do wzbudzania lamp podłączany do ACC bo bez tego przewodu podłączenie do skrzynki bezpieczników ci nic nie pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clawis Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Luknij na ten link i wszystko stanie się jasne trochę szkoda że w nie naszym języku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZLITEK Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 mam przewód niebieski i pomarańczowy. ale oni w serwisie podłączyli je razem do postojowych mam przewód ACC+ NIBIESKI W SERWISIE PODŁĄCZYLI GO RAZEM Z POMARAŃCZOWYM DO POSTOJU jak pisałem mam ten przewód ,i co dalej robic skaktus pytałeś o przewód ACC+ mam taki ,i co dalej czy ktoś może mi doradzić co dalej? i co nikt nic nie potrafi doradzić co robić,a tyle piszecie na forum o światłach dziennych , co jeden to mądrzejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clawis Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Odpowiem i nie jestem mądrzejszy.Ja kupiłem Philipsa DRL4 ,nie wiem jaki sterownik mają Day Light 9.(jest pewno schemat w instrukcji) Jeśli informacje z forum nie są jasne i nie wystarczające to pozostaje pomoc telefoniczna w firmie Philips.Ja tez tam się zwracałem z pomocą i wymienili elektronikę w tych światłach.Skoro film z YouTube i opis mój i kolegów z forum nic nie wnosi to albo Philips albo NISSAN niech pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZLITEK Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Dzisiaj byłem w serwisie nissana,nibieski przewód podłączyli pod ACC+ i nie gasną po spadku napięcia,po wyłączeniu się alternatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaktus Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 A gdzie u ciebie podłączyli się pod sygnał ACC ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZLITEK Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaktus Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Jejku... Ja się nie pytam "Czy podłączyli sygnał ACC" TYLKO "Gdzie podłączyli u ciebie sygnał ACC" ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZLITEK Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 w skrzynce bezpieczników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaktus Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Skrzynek bezpieczników mamy w Juke 3, zdradź w której... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZLITEK Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 chyba do tej pod kierownicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbbartek Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 witam. odświeżam trochę temat, trochę ;P Dziś szukając plusa po kluczyku zerknąłem na kable sterujące silnikiem wycieraczek. we wtyczce są 4 kabelki na brązowym jest plus po kluczyku. czy ktoś już wykorzystywał tą opcję do podłączenia zerówek led dwufunkcyjnych?? myślę o połączeniu kierunkowskazów ze światłami dziennymi. i jak się to ma do przepisów?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbbartek Opublikowano 12 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 widzę, że zajebis.e jest to forum.. ktoś tu w ogóle żyje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzuker Opublikowano 13 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 Mam zasilanie świateł DRL ze skrzynki bezpiecznikowej z kabiny. Przewód poprowadziłem poprzez drzwi do komory silnikowej. Wiem, że nie jest to najładniejsza opcja ale widząc jaki nakład pracy czekałby mnie aby poprowadzić kabelek w innych miejscach, od razu wybrałem najprostsze rozwiązanie. Najważniejsze, że działa ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbbartek Opublikowano 13 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 dzięki za odpowiedz. a z wycieraczek, tak jak pisałem nie próbowałeś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzuker Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Kupiłem na portalu Alii....ss specjalne bypassy do montowania w skrzynkach bezpiecznikowych. Stąd też kombinowanie z przewodami czy złączami nie wchodziło w rachubę. Nauczony doświadczeniem unikam ingerowania w instalację zbyt mocno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.