lp78 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Witam serdecznie. Jako nowoupieczony i szczęśliwy posiadacz xtrail 2.0dci T31 rocznik 2008 przychodzę z zapytaniem Mianowicie sterowanie radia z kierownicy działa mi troszkę dziwnie tzn np głośność mogę tylko ściszać - nie działa zgłaśnianie. Podobnie z przełączaniem trybu/stacji - działa tylko w dół. ktoś może coś poradzić w temacie ? Dodatkowo - jak włączyć wyświetlanie zegara w radiu ( to jest wersja bez nawigacji, tylko radio+cd czyli standard). Naciskanie przycisku menu powoduje wyświetlanie menu tylko odnośnie telefonu i bluetooth a nie ma nic odnośnie jakiś dodatkowych ustawień. Z góry dziękuję za wszelkie informację i pomoc. Leszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 gdzieś kabel nie styka lub jest uszkodzony... rozbierz kierownicę przeczyść, - wyciągnij i wypnij radio, przedzwoń kable... to na początek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xman70 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Podlacze sie pod temat... u mnie w tym samym roczniku nie dziala przelacznik na kierownicy gora-dol-enter. Probowalem dostac sie do kierownicy ale nie wiem jak...zeby nie zdewastowac wszystkiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Prościej pewnie zacząć od demontażu radia bo może tam jakiś kabelek niedomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erdol Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 (edytowane) Leszek, doszedłeś gdzie była usterka? U mnie pojawił się podobny problem - nie działają przyciski po lewej stronie kierownicy, ale tylko podczas jazdy na wprost. Jak przekręcę kierownicę o co najmniej 70 stopni w lewo lub prawo, to wszystko zaczyna działać. Edytowane 27 Maja 2014 przez Erdol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lp78 Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Erdol - nie rozwiązałem jeszcze tematu. Zacząłem szukać dobrego elektronika w okolicy aby to rozebrał i sprawdził, bo nie chce się sam zabierać za kierownicę, ale z braku czasu .... Z tego co znalazłem na UK xtrail forum oraz australijskim to lewa i prawa strona - moduły sterujące to osobne podłączenie, ale w kolumnie kierownicy wpinają się już w jedną taśmę i tak idą do radia. Jeżeli wszystko nie działa lub wszystko szwankuje(obie strony) to najprawdopodobniej ta taśma główna do radia padnięta jest lub ( w dobrym wypadku) wtyk do sprawdzenia. jeżeli tylko z jednej strony i nie zawsze - to sugerują wpierw rozpięcie tej wtyczki od moduły i sprawdzenie, np ewentualnie przeczyszczenie wtyków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy_lc8 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Przede wszystkim witam wszystkich. W swoim X-trailu 2008 r miałem ten sam problem z lewą stroną kierownicy wielofunkcyjnej- w ogóle nie działała. Moja recepta jest prosta- wymienić przewód spiralny. Ja tak zrobiłem i wszystko hula! W serwisie w Gdańsku powiedzieli od razu że to to, i ta taśma tak ma że się po prostu w końcu łamie w izolacji i tyle. Nie polecam szukać po serwisach bo drogo. Na allegro znalazłem u gościa który sprzedawał część z firmy AutoNissan- polecam część bez zarzutów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lp78 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 cichy_Ic8 - możesz podesłać namiary jakies na aukcje z tym przewodem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy_lc8 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Na allegro sprzedający występował pod nikiem czarus07. niestety nie mogę w tej chwili znaleźć nawet linka do historii. nie wiem o co kaman. Mogę podpowiedzieć że część wg nomenklatury serwisowej ma nr B5567JG49D a oficjalnie nazywa się PODSTAWA MOC.PRZELACZNIKOWZESPOLONYCH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lp78 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Ciężko to znaleźć. mnie wciąż zastanawia czy na pierwszy krok nie warto po prostu przeczyścić styki, ale jakoś nie mogę się sam za to zabrać z obawy - bo to poduszka w sąsiedztwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erdol Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Czy pojawiło się coś nowego w temacie? Grzebałem przy zegarach i przypadkowo udało mi się przywrócić sprawność lewego panelu przycisków, ale moja radość trwała krótko, bo tylko dzień. Teraz lewa strona nie działa w ogóle, nawet przy skręconej kierownicy. 500 zł wolałbym wydać na coś innego, szczególnie że nie mam pewności czy chodzi o zwijak czy o kierownicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aabb Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Erdol ruszyłeś coś w temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erdol Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Bez efektów - ewidentnie zwijak do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aabb Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Ktoś wie jak jest z kalibracją po wymianie, bo serwis coś tam przebąkuje a w sumie to wymiana paru kabli w plastikowym pudełku, to po kiego grzyba jakaś kalibracja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Nie ma przypadkiem w wiązce taśmy kabli od czujnika skrętu kół? Stąd może być potrzebna kalibracja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aabb Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Tylko że w instrukcji serwisowej nie ma ani słowa na temat kalibracji po wymianie zwijaka, poza tym zwijak nie jest na sztywno zamocowany ma dość duży luz. Wydaje mi się że czujnik skrętu jest zintegrowany w jednej obudowie ze wspomaganiem elektrycznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Więc trzeba kupić, wymienić i sprawdzić co będzie po instalacji. Jak serwisówka nie przewiduje takiej czynności po wymianie to oznacza że nie ma takiej potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erdol Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Orientujecie się, ile kosztuje wymiana w polskiej ASO? Wtedy jest gwarancja na część, czego nie można powiedzieć o chińszczyźnie (a nawet tego, jak długo będzie działać po wymianie), a przez zwijak jednak przechodzą istotne sygnały. Tak sobie myślę, czy nie lepiej próbować naprawić oryginalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aabb Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 U mnie na prowincji: 1360 zł za część plus 180 zł za wymianę plus 160 zł za podłączenie do komputera. Więc trzeba kupić, wymienić i sprawdzić co będzie po instalacji. Odpowiedź z gatunku "ponadczasowych" Pytałem grzecznie kto wie a nie kto zgaduje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Ja nie zgaduję, ja to wiem. Jeśli masz serwisówkę Nisana do swojego X'a a w niej nie ma słowa o kalibracji po wymianie wiązki kierownicy to oznacza że nie trzeba jej robić. Serwisówka to biblia wiele napraw można sprawdzić w niej i być pewnym że opisane kroki nie wymagają dodatkowych prac. Zresztą w ASO będą robić dokładnie tak samo jak to opisuje serwisówka. Jeśli do tego znasz angielski i rozumiesz co napisali w serwisówce a do tego lubisz grzebać w samochodzie to od mechanik w ASO różnisz się tylko tym że ona toole i narzędzia opisane w niej a ty nie. Edytowane 18 Listopada 2015 przez sq9mcs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Jest jeszcze doświadczenie mechaników. Potrafią popatrzeć na auto i wiedzą co jest ale rzadko chcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mial Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Witam panowie u mnie objawy uszkodzenia taśmy skrętu unieruchomiły tempomat. Co do adaptacja czujnika skrętu to jest nie potrzebna bo czujnik odkręcamy od taśmy i zostaje oryginał. Na razie znalazłem firmę w Morzewo koło Piły która zajmuje się profesjonalnie wymiana taśmy (150 zł x-tial) i nie tylko. Ja mam zamiar próbować u nich to załatwić bo używane zwijacze kosztują drożej a nówka 680 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erdol Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Tylko ta nówka za 680 jest od pana Chińczyka. Na Allegro masz taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jar1 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Witam panowie u mnie objawy uszkodzenia taśmy skrętu unieruchomiły tempomat. Co do adaptacja czujnika skrętu to jest nie potrzebna bo czujnik odkręcamy od taśmy i zostaje oryginał. Na razie znalazłem firmę w Morzewo koło Piły która zajmuje się profesjonalnie wymiana taśmy (150 zł x-tial) i nie tylko. Ja mam zamiar próbować u nich to załatwić bo używane zwijacze kosztują drożej a nówka 680 zł i jak ta firma może bym u nich zamówił tę taśmę bo mi trochę daleko do nich obecnie na allegro większość taśm uzywanych jest do t30 jakoś do t31 nie widac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erdol Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Na Allegro są oryginały Nissana za 470. Nie patrzcie na podróbki, bo tego elementu zależy życie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.