mariusz6793 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Witam wszystkich. Na początku napiszę o samochodzie: Nissan Primera P10 1.6 90KM sedan, na gaźniku. Kiedyś pisałem o swoim problemie z uszkodzoną mechaniczną pompą paliwa. Znalazłem niedrogą, a w miarę świeżą używaną i wymieniłem - działała przez jakieś 100-150km (odpalanie, krótkie przejażdżki). Paliwo zawsze było, przewody były zmienione, filterek również, smok wyczyszczony, no ale bywa - pech. Teraz, żeby nie kupować kolejnej używanej (a na nową mnie po prostu nie stać) wymyśliłem, że spróbuję dokonać pewnej przeróbki. Otóż mam w planie zakupić elektryczną, zewnętrzną pompę paliwa oraz "odstojnik" http://img16.allegroimg.pl/photos/oryginal/41/38/90/96/4138909680 . Gdzieś wyczytałem, że dołem wpuszcza się do tego paliwo, środkiem wypompowuje, a górnym przewodem wraca nadmiar do baku. Powrotu paliwa nie ma niestety zwykła elektryczna pompka, gaźnik z tego, co wiem też nie ma. Wyżej wspomniane dwa elementy wpiąłbym tak jak na narysowanym "schemacie" http://www.iv.pl/images/39332683254435722590.jpg Zasilanie takiej pompy wziąłbym z przekaźnika PB/LPG. Pompa działałaby tylko po przełączeniu na PB. Problem w tym, że nie wiem czy to zadziała jak myślę. Poza tym nie wiem jakie ciśnienie, ile barów ma wytwarzać taki zamiennik, ponieważ nie wiem jakie ciśnienie było przy mechanicznej. Serdeczne dzięki za pomoc. Edit: Nikt nic nie wie? Może chociaż jakie ciśnienie powinna wytwarzać pompa mechaniczna, żebym mógł dobrać elektryczną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.