maciu Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Jeżdżę nowym 1.2 DIG-T. Po zakończonej jeździe (nie ważne czy na dystansie 10 czy 100km) i wyłączeniu silnika słyszę dziwne stuki w okolicach silnika, przednich kół (trudno mi dokładnie zidentyfikować miejsce tego stuku). I tak stuka przez jakiś czas. Czy to normalne? Też tak macie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 a to nei czasem katalizator stygnie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciu Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 nie mam pojęcia, nie znam się. Można to jakoś sprawdzić, czy to akurat to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszN Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 lub typowe w "japońskich" samochodach czyli jak olej skrapla się do miski olejowej (czy jakos tak) - pamietam ,że tak też miałem w Nissan Sunny 1.6 itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 U mnie w Note po jeżdzie jak auto "stygnie", też coś jakby delikatnie stukało. Zawsze myślałem, że to wydech/katalizator stygnie i układ zmienia naprężenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 U mnie to samo w Tidzie po jeździe po mieście strzyka mniej a po zjechaniu z autostrady strzela że hejjj ale to układ wydechowy tak strzela nie silnik! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...