Gość bakin Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 witam mam pytanko do kogos kto sie orientuje w mechanice W czasie mokrego asfaltu (kaluze na drogach) bywa ze wspomaganie mi wylacza sie. co moze byc tego przyczyna. Dodam ze przy normalnej pogodzie nigdy sie to nie pojawia Z gory dziekuje za podpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 ???? dziwne co najmniej - jakby wspomaganie bylo elektryczne to moglobybyc jakies przebiecie, ale tu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Mógłbyś dokładniej opisać problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bakin Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 Dokładnie wygląda to tak. Najeżdzam na kałóże wody i przy skrecie trace wspomaganie, skreca sie niesamowice ciezko. Pojawia sie to tylko po jezdzie po kalóżach w innych warunkach nigdy. Moze to jakies paski np. boksują ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 Podejrzewam ze slabo jest naciagniety pasek od wspomagania i jak podejdzie pod niego woda, to jeszcze bardziej sie slizga i stad brak wspomagania. POZDRAWIAM..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 A na przykład na postoju (wiem, że tak nie powinno się robić) jak skręcisz kierownicę do oporu to nie słyszysz pisku? U mnie tak było i winny temu był nienaciągnięty pasek (tak jak pisze Dżodżo). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bakin Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 zgadza sie jak do oporu przekrece kierownica to jest pisk, mowicie ze to paski ok zajade do mechanika niech naciaga je dziekuej za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.