lukig35 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Witam, od pewnego dłuższego czasu mam następujący problem: po odpaleniu rozgrzaniu mogę jeździć godzinę dwie trzy natomiast po zgaszeniu na chwile i ponownym odpaleniu jest strasznie zamulony ;/ Spotkał się może ktoś z takim problemem ? skrzynia automat, błędów nie ma żadnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 (edytowane) Ciekawy problem Ciekawe co mówią czujniki stuku... Ps. Na jakim paliwie latasz ? Genralnie jak jedziesz cały czas to masz zimny dolot jak staniesz np. na chwile to natychmiast przejmuje on gorąco spod maski i trzeba znowu rozjeździć auto by ochłodziło się... Z ciekawostek powiem że jak masz silnik dwu przepustnicowy HR ten 313Konny niby to na paliwie PB95 generują one w okolicach 275-285KM a na PB98 10-15KM więcej Edytowane 27 Kwietnia 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukig35 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 hmm może i dolot, mam stożek bez osłony ale dziwi mnie to, że mogę jeździć długo nawet w korkach i jedzie normalnie a po zgaszeniu np. na tankowanie rusza gorzej jak tdi ;/ silnik de z jedna przepustnicą, paliwo 95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Nie jest tak ,że zawsze 98 lejemy ? U mnie pod klapką wlewu pisze wyraźnie tylko 98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 zalecane 98 ale na 95 tez nic sie nie stanie, silnik sie dostosuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 masz stożek który zasysa powietrze o temp 80 a może i wiecej stopni zrób taką próbe pojaździj jak zwykle i potem otwóż maske zostaw ją otwartą i jak zwykle odpal go jak bedzie ok to wiesz co zrobić , czyli kupić orginalną puche filtra i zasysac powietrze z przodu auta zawsze to powtażam stożki można stosowac w autach turbo a nie w wolnosaakach w których w 90%sa źle załozone powodują spory spadek mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 (edytowane) zalecane 98 ale na 95 tez nic sie nie stanie, silnik sie dostosuje Pewnie że się dostosuje w końcu ma czujnik spalania stukowego, jego dostosowanie czasem zabiera 30KM i powoduje znacznie większe spalanie Edytowane 29 Kwietnia 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 masz stożek który zasysa powietrze o temp 80 a może i wiecej stopni zrób taką próbe pojaździj jak zwykle i potem otwóż maske zostaw ją otwartą i jak zwykle odpal go jak bedzie ok to wiesz co zrobić , czyli kupić orginalną puche filtra i zasysac powietrze z przodu auta zawsze to powtażam stożki można stosowac w autach turbo a nie w wolnosaakach w których w 90%sa źle załozone powodują spory spadek mocy Dobrze powiedziane. Ja swoj kupilem juz ze stozkiem ktory tez zasysa ten goracy syf i wlasnie chce obudowac filtr, zalozyc air duct'a i kolektory owinac bandazem. Wloty na masce ze by pozwolily usunac troche temp spod maski. Zastanawialem sie na pociagnieciem go do zderzaka gdzie wlot by byl w miejscu odblasku ale mam wrazenie ze to by sie nie sprawdzilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szejn Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Polecam zastosowanie innego moda takiego jak miałem u siebie. Zapożyczone z naszego forum Koszt nie duży zobaczysz czy są efekty i wtedy najwyżej ulepszysz Jak wiadomo Zetki nie jadą na stożkach, w sensie nic to nie daje (zmienia tylko dźwięk) albo nawet odejmuje Wałkowane było 100 razy że najlepszy jest ori dolot, więc trzeba go usprawnić Trzeba zrobić dolot na dolot jak ja to mówię. U kolegi z forum wyglądało to tak: (i wg mnie było to zbyt zawiłe, chciałem to uprościć) U mnie wyglądało to tak: Chwytak powietrza zrobiony na bazie rur pcv, wszystko pomalowane czarnym matem, do tego na wejściu (lejku) naciągnięta siatka, coby np. liści nie łapał. Wszystko wprowadzone w ori puchę. Wejście (lejek) był w miejscu ori kratki wlotu powietrza maksymalnie z boku. Ponadto pierwotnie już sam dolot został owinięty kocem termicznym (docelowo poszedł w bandaż termoizolacyjny) sorry ale lepszej foty nie mam, ale widać koc termiczny na dolocie, po prostu odbijał ciepłe powietrze z silnika. Po jeździe na torze dolot był chłodny Do tego maska została podniesiona na spacerach: A efekt tych zabiegów był taki Moim zdaniem mega, bardzo dobry, auto odżyło w upalne dni A koszt zabawy niewielki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukig35 Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 czesc, zalozylem oryginalna puszke dorobilem rurke taka jak kolega natomiast auto dalej muli i bledow brak ;/ reset kompa ? ma ktos pomysl co sprawdzic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Trzeba spraqdzic odczyty stukowca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.