pawel2163 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 dla tych co maja system alarmowy nats i maja problemy z blokujacym sie immo. przyjechał do mnie klient z almerka n16 i powiedzial takie slowa samochod raz zapala a raz nie. Po szczególowej relacji dowiedzialem sie, ze samochod bardzo ciezko uruchomic poniewaz w wiekszosci przypadkow nie dziala rozrusznik, innym razem mozna przekrecic rozrusznikiem natomiast nie ma iskry. Pomysl byl prosty usunac immo, lecz okazalo sie ze jest maly ZONK. Nie kazdy elektronik chce sie tego podjac. Dwa dni stracone na konsultacje nic do sprawy nie wniosly. Jak już sie poddalem i chcialem oddac samochód klientowi zeby pojechal do serwisu i wydarl ze swojej kieszeni 800 zł za naprawe immo, czystym przypadkiem odkrylem blad konstrukcyjny który nęka samochody z systemem NATS Otóz jest to antena immo przy stacyjce która jest tak gleboko na niej obsadzona, ze z biegiem czasu traci sygnał z transpondera w kluczyku i zaczynaja sie dziac cuda z Immo Tak wiec podjalem próbę i co eureka samochod zapala za kazdym razem Patent bardzo prosty jak budowa cepa antena jest mocowana do stacyjki za pomocą sruby od góry, wiec uciąlem cześc oczka i zrobiłem tzw fasolke dzieki czemu mozna regulowac odległośc anteny od kluczyka wiec niech mi ktos powie za co serwis bierze taka kase Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 A ja kilku osobom dałem inny sposób naprawy tego elementu. Jak wspomniałeś, czasami chodzi również i o styk a nie tylko odległość. Wystarczy za pomącą własnej pięści uderzyć w obudowę kierownicy-stacyjki i też wielokrotnie ten sposób zadziałał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Antena jest dobrze ustawiona - za krótkie są kable idące od niej. Wystarczy kilkanaście razy poregulować sobie kierownicę i usterka gotowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel2163 Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 no własnie okablowanie i wsuwki w kostce tez byly dokladnie posprawdzane, przede mna nawet byla wymieniana antena oczywiscie na oryginal wiec juz ktos mial z tym problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Mirek-jednak stara zasada PRL'owska mówiąca że młotkiem naprawisz każdy samochód działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arn89 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Identyczna sytuacje miałem w zeszłym tygodniu. Dociśnięcie kostki przy stacycje i zaciągnięcie na niej opaski samozaciskowej rozwiązało problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R2r Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Koledzy. Dziękuję za podzielenie się doświadczeniami. Pomogło mi to w diagnozowaniu problemu. Mam jednak prośbę żeby porady dodatkowo wspierać fotką. Każdy chyba ma już w komórce aparat. Cykajcie proszę zdjęcie części, która jest winna danej usterce. Takim jak ja - nie mającym pojęcia o mechanice czy elektronice - bardzo to pomoże. Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.