Gość rawen Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Witam wszystkich forumowiczow. Nadszedl czas aby w mojej almerce wymienic wszystkie 4 amory na nowe i nie chce oszczedzac . Pytanko , czy roznica w twardosci miedzy tymi amorami jest spora , bo bardzo bym chcial zamowic ultra sr ale nie wiem jak bardzo sa one twardze . Niechcialbym sie rozczarowac ze jak je zaloze i wjade w dziure to mi odpadnie kolo albo pol zawiechy a w srodu wytrzeli mi schowek .Glownie jezdze po miescie i pare razy w tygodniu po autostradzie (lubie pocisnac). I oczywiscie sprężyny fabryczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Stoję przed podobnym problemem, w moim przypadku amorki na tył. Chyba zdecyduję się na excel g ze względu na to, że almera sama w sobie ma twardo zestrojone zawieszenie, gdyby dać jeszcze twarde amorki to będzie już mocno nieprzyjemnie. Fajnie na kręte drogi, na miasto pewnie będzie porażka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.