Edek01 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Panowie co sądzicie o tym filtrze oleju K&N ? Wiem że zaraz wielu z was powie że po co się grzebać i brudzić co 10.000 km jak można kupić za 25zł papierowy filtr oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Bez urazy, ale ja podtrzymam Twoje drugie zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 (edytowane) Ten filtr jest dla pewno dla tych co lubią i mają warunki na grzebanie w swoim samochodzie ,jak wymiana płynów itp Z tej firmy mam już trzeci filtr powietrza , byłem i jestem zadowolony z tych filtrów, papierowe dławią przepływ powietrza. Kusi teraz wypróbować filtr oleju ,ale co daje szybsze filtrowanie oleju ? Szybsze smarowanie klawiatury,szybsze chłodzenie oleju w silniku no nie wiem? A jak szybciej filtruje to morze gorzej jak papierowy . Zapominałem dodać ten filtr ma wbudowane 2 magnesy neodymowe ! Konstrukcja filtra na bogato ,cena tego filtra też pewnie na bogato. Edytowane 3 Maja 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 A wg mni fajny bajer Jakby byl do primerki to pewnie bm się skusił na taki Ciekawe jak z żywotnością-ile razy go można tak myć i zakładać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 (edytowane) Patrząc na konstrukcje jest solidna i podejrzewam że wytrzyma wiele lat. Ale uszczelki do mycia trzeba zdejmować, jeśli zrobimy to niechlujnie to ją rozerwiemy, jeden filtr ma 6 takich uszczelek . Zawsze można dokupić zestaw 6 uszczelek na zapas i problem z głowy. Przy składaniu naoliwić każdą uszczelkę olejem, aby trzymały szczelność i były elastyczne podczas zakładania. A czy będzie pasować do twojej primery nie wiem, to są wymiary tego filtra porównaj z swoim,czy na długość by się zmieścił . Część SS-1008 Specyfikacja produktu Typ produktu: Filtry oleju Zawór anty Spuścić Powrót: Nie Bypass zaworu: Tak Filtr Materiał: Stal Mesh Materiał Uszczelka: Viton Wysokość: 3.25 in (83 mm) Średnica zewnętrzna: 2.688 in (68 mm) PSI Zawór : 16 Nakrętka Usuwanie: Nie Styl: Kanister Specyfikacja gwintu: M20 x 1,5 Waga: 1 lb (0,5 kg) Edytowane 4 Maja 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 I oby jeszcze oringi na długo starczały, a jest ich tu parę..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diablo75 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 (edytowane) Nie no to mnie zwaliło z nóg.Jeszcze trochę,a może olej przez watke i ponownie zalewać.Moim zdaniem to jest nabijanie ludzi w butelke,przecież filtry oleju nie śą aż tak drogie.Ja wymieniam co każdą wymiane. Edytowane 4 Maja 2014 przez diablo75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Ok rozumiem ale wiesz. Temat ciekawy. filtr zawsze sie wymienia a to co,powiedziales o wacie i oleju - przecież tak juz sie robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 (edytowane) Aktualnie co się opłaca co nie. Filtr powietrza silnika (Papierowy dławik) oryginał nissan do mojego silnika to koszt 120 zł, wiem wiem mogę kupić za 45 zł zamiennik ale on w oczach się rozpada dziękuje nie zaryzykuje . Filtr powietrza silnika, wielokrotnego użytku k&n do mojego silnika kosztował mnie 195 zł to kiedy mi się zwraca???? Filtr oleju oryginalny do mojego silnika (bez zniżek) z podkładką 60 zł wymieniam olej co 10.000 km a filtr powietrza kiedy jest brudny a nie zapchany brudem. Wiem mogę kupić zmienik filtra oleju ale konstrukcja zaworu wewnątrz jest inna, oryginał zamyka się szczelnie bo jest blaszka ,zmieniki mają samą sprężynę bez blaszki a i są takie co nie mają wcale sprężyny dziękuje nie zaryzykuje Filtr oleju wielokrotnego użytku k&n jeszcze nie wiem ile kosztuje w Polsce czekam na odpowiedz! Ale za granicą(Hiszpania) znalazłem najtaniej za( 490 zł darmowa wysyłka do europy) to przy której wymianie mi się zwraca?? Ten filtr jest dla tych co lubią grzebać sobie przy samochodzie i ich to odpręża jak mnie Wielu woli oddać samochód do serwisu i niech oni się brudzą i martwią jakie części dobrać ja to rozumie . Edytowane 5 Maja 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Edek01, zamęt siejesz, które zamienniki się w oczach rozpadają? Miałem Filtrony, Knechty, Manny i żadne nigdy się nie rozpadły, zostałem przy Mann-ach, bo wg mnie najlepsze (porównywałem jakość wykonania mając wszystkie 3 obok siebie). Filtr powietrza K&N to dopiero może narobić problemów, po pierwsze słabo filtruje - są testy na sieci, wg których te filtry przepuszczają więcej drobnych zanieczyszczeń niż tradycyjne oraz dodatkowo przepuszczają większe zanieczyszczenia (drobinki). Jeśli dobrze pamiętam to rozpiska wyglądała tak, że papierowe zatrzymywały ok. 99,5% zanieczyszczeń a bawełniany, oliwiony K&N ~95% (nie mówię, że dokładnie takie były liczby, bo nie pamiętam, chodzi o rzędy wielkości, w każdym razie chyba tylko "gąbki" są gorsze). Druga sprawa to olej, którym oliwi się te wkładki, stożki - może dostawać się na przepływomierz. Są opisane przypadki "załatwienia" przepływomierzy przez te filtry (ale MAP-om to nie szkodzi). Ja bym nie założył, nie wiem jak inni, "trochę" za dużo wątpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 (edytowane) Zamętu nie sieje..................... Zmieniki papierowe są tandetnie wykonane(porównuje z oryginalnym filtrem) nawet Mann oszukuje bo w środku filtr made in china i jakość wykonania do oryginału dzień a noc! Filtry K&N (wkładka) powietrza nie teoretyzuje -fakty- miałem w Oplu k&n 1.6 silnik czysty nic nie dolegało ,miałem k&n w Almerze przepływomierz nigdy nie wariował silnik czysty. Aktualny włożony k&n w Tidzie od 7000 km tu najbardziej czuć zmianę filtra, zrobił się elastyczny szybciej przyspiesza ,kontrola czystości za filtrem - co dłubie coś w samochodzie czyściutko nie przepuszcza brudu i oleju!! Ale niestety trzeba umieć oliwić te filtry po myciu ja się nauczyłem na pierwszym w oplu -na zaciągu filtra daje więcej oleju, na stronę od przepływki symbolicznie oleje. Więc Maius nie sieje k**wa niczego bo do rolnika mi daleko,bliżej do mechanika. Ale temat jest o filtrze K&N oleju wielorazowego użytku . Edytowane 5 Maja 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Napisałem o filtrze powietrza, bo skoro firma jedne filtry robi słabe to można (ale nie trzeba) się spodziewać, że jej inne produkty też nie będą najwyższych lotów. Cały artykuł: http://www.nicoclub.com/archives/kn-vs-oem-filter.html I dwa linki, filtrowanie słabe, opory rzeczywiście mniejsze: A po 7 tys. km silnik się nie rozleci, gorzej, jak chcesz auta używać dłużej (kilkadziesiąt albo kilkaset tysięcy km). I teraz moje pytanie: czy reklamowany większy przepływ oleju uzyskują w ten sam sposób, jak większy przepływ powietrza? Tzn gorzej filtrując? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 (edytowane) To nie jest temat o filtrach powietrza k&n -jeden sobie chwali filtry k&n i nic się nie psuje jak by taki syf puszczały to po oleju bym widział że jest czarny! A w każdym z trzech samochodów olej przy kontroli stanu zawsze był miodowy czysty! Żaden z 3 moich samochodów się nie popsuł z powodu zamontowanego filtra k&n ! Silnik ma oddychać pełną piersią a nie być dławiony papierzakiem. Co do filtra oleju k&n to właśnie ciekawe jak sobie radzi ten stalowy filtr w szybkim filtrowaniu na pewno 2 magnesy neodymowe pomagają . Podejrzewam że smok w misce olejowej ,będzie lżej pracować a dzięki temu przy odpaleniu klawiatura będzie szybciej smarowana. Ale największe wrażenie na mnie robi ByPass tego filtra . Ten filtr ma dużą przepustowość jest chłodnicą oleju tak piszą na zagranicznych forach . Teraz najlepsze kiedy chcemy wyczyścić filtr ale jeszcze nie zmieniać oleju , to okręcamy puszkę z filtrem w środku. Baza z zaworem zwrotnym zostaje przykręcona do silnika i olej nie cieknie bo baza jest szczelna! O i to mi się podoba jak olej ciemnieje czyszczę filer i dalej filtruje Tak samo z filtrem powietrza jak widzę że już brudny to czyszczę oliwie i dalej filtruje. Co się okazuje k&n nie jest producentem tych filtrów tylko http://gopurepower.com/ Tu o filtrze http://www.dieselworldmag.com/duramax-filter-trifecta K & N z dumą prezentuje nowy filtr oleju wielokrotnego użytku, które będą trwać czas życia pojazdu w normalnych warunkach użytkowania pojazdu. Obudowa filtra, zawór obejścia i płyta połączenia są Kęsy CNC z aluminium 6061 T6. Wkład filtra ze stali nierdzewnej wykorzystuje mikro ekranem i zaślepki przyłączone do jednego kawałka dla ekstra trwałości. Filtrację mechaniczną uzyskuje się za pomocą podwójnego T tkane 304 ze stali nierdzewnej mikro ekranu, który zapewnia doskonałą ochronę silnika, zapewniając znaczny wzrost w przepływie oleju, w porównaniu do standardowych jednorazowych filtrów olejowych. Wkład filtrujący zawiera dwa neodymowe magnesy znajdujące się na ekranach filtrów dla dodatkowej pojemności i usuwania odpadów. Wszystkie uszczelki są niezawodne długotrwałe Mil-Spec Viton dla niezawodnego uszczelnienia. Wałek Zawór obejściowy jest wyjmowany do czyszczenia i wykorzystuje kulowy ze stali nierdzewnej uszczelniającego w sprężynę ze stali nierdzewnej o zwiększonej trwałości. Każdy filtr oleju jest wykonany z materiałów i komponentów wysokiej jakości, przeznaczony do bardzo dużych przepływów przy niskich ograniczeń, zapewnia doskonałą ochronę silnika i jest łatwa do czyszczenia i konserwacji. Oleju K & N Filtr wielokrotnego użytku kęsów przez Pure Power jest naprawdę ostatni filtr oleju będzie kiedykolwiek potrzebne do zakupu.Wałek Obudowa aluminium Stal nierdzewna Filtracja Micro-Screen Wbudowane magnesy neodymowe Mil-Spec Viton uszczelki Stal nierdzewna obejściowy Uszczelnienie Kula & Sprężyna ss US Pat. Nr 7413089 i US Pat. Do czasu K & N zmywalny / Filtr oleju wielokrotnego użytku. Zamieszczam zdjęcia oryginalnego filtra oleju Nissan . Całe szczęście że to mój ostatni oryginalny filtr dokręcony do bloku mojego silnika Drugi filtr jest odkręcony i rozcięty po przebiegu 4800 km nie ma to jak made in china. Z ostatniej chwili -dostałem odpowiedz od głównego importera-sprzedawcy produktów k&n na Polskę firme InterCars. Nie mają możliwości sprowadzenia, pod jednego klienta tego filtra ,zamówienie musiało by opiewać min na 50 szt! Reasumując jeśli ktoś chał by kupić takie cacko to musi kupować samodzielnie za granicą a jeśli zagranicą to tu najtaniej i darmowa wysyłka http://www.performance-filters-shop.com/SS-1008-Billet-Alu-Oil-Filter Edytowane 12 Maja 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Odgrzeje. Ktoś ma może ten filtr u siebie? Odgrzeje. Ktoś ma może ten filtr u siebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 (edytowane) Nie nikt pewnie nie ma, bo komu by się chciało czyścić ten filtr przy wymianie oleju ?! Ja do końca roku, kupie go sobie z http://www.performance-filters-shop.com/SS-1008-Billet-Alu-Oil-Filter Bo mi będzie się chciało czyścić przy wymianie, mnie to odpręża Edytowane 22 Lipca 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeRŁAziomal Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 WITAM SA TAKIE MOZE KOMPLETY DO NISSANA QASHAIA 2.0/PROSZE O LINKA LUB KONTAKT...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.