zagore Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Witam Szukałem, szukałem... sorki, że może było, ale już głupi jestem, bo wiele się naczytałem i... nic konkretnego się nie dowiedziałem:) No to tak: Primera 2002 rok silnik 1,8 benzyna, przebieg 135000 (na bank oryginalny, bo jestem II właścicielem, a pierwszy kupował przy mnie to auto w salonie:) Jak sobie jeżdżę po mieście, w korkach jest ok. Silnik się nagrzewa, wskazówka temperatury się zatrzymuje w odpowiednim miejscu (nieco niżej niż w połowie), nic nie śmierdzi olejem Jak sobie pojadę na trasę, pojadę na obrotach powyżej 3-3,5 tys. (ok. 120 km/h na 5 biegu) i tak powiedzmy przez 20 minut non stop, to zaraz potem czuje z wywietrzników smród oleju (nie jest to benzyna, tylko właśnie olej, wiecie na pewno jak to "pachnie"). Wskazówka temperatury jest ok. (tak, jak po mieście, czyli niecałe pół). I auto zachowuje się całkiem normalnie... Please poradźcie z czego to wynika, że powyżej obrotów 3,5 tys. zaczyna mi śmierdzieć w kabinie. A jak otworzę maskę, to również wokół silnika czuć taki smrodek oleju. Poziom oleju - gut - w połowie Castrol 10w40 magnatec - wymieniony miesiąc temu, bo podejrzewałem, że poprzedni mobil był podrabiany, bo tez waliło... Poziom płynu chłodzącego - gut - w połowie Spod silnika NIC nie cieknie - specjalnie umyłem silnik na myjni, aby podpatrzeć - i suchutki... O co kaman? Pzdr. K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Miałem tak w Hondzie Accord '92 r. 2.2 Winowajcą była uszczelka chłodniczki oleju zamontowanej między blokiem silnika a filtrem oleju. Całość znajdowała się idealnie nad kolektorem wydechowym i właśnie pod autem było sucho, ale smród po nagrzaniu niesamowity był. Oring kupiłem za 5 PLN w motoshopie u mnie w mieście. Może warto pójść w tym kierunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 u mnie kiedyś w innym aucie kapało spod uszczelki zaworów na kolektor wydechowy, krople właśnie leciały pod większym obciążeniem silnika, więc poszukaj może tam przyczyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.