PrimerkaTD Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 (edytowane) Witam. Mam problem z p11 2.0td kombi prawdopodobnie tylnym prawym amortyzatorem, ponieważ ostatnio zaczął pukać na lekkich dziurach, po zjedzie z kraweznika jak i również po tzw policjantach i staje się uciążliwe, dlatego kieruje pytanie czy do amortyzatory prawodopodnie będą do wymiany ? Proszę mi jeszcze powiedzieć o ile np delikatnie krótsze i np twarde kupić. Edytowane 5 Maja 2014 przez PrimerkaTD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Pewnie poduszka poszła dla tego puka , trzeba rozebrać i sprawdzić poduszkę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Dokładnie jak pisze kolega nice-wawa .... Też "to" przerabiałam Oględziny , szarpania , itp. nic nie dadzą.....Trzeba wyciągnąć poduchę .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 6 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Przód i tył się różnią? Czy wszystkie cztery są takie same? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 No chyba raczej się różnią.... http://allegro.pl/poduszka-amortyzatora-przod-nissan-primera-p11-96-i4215772222.html http://allegro.pl/poduszka-amortyzatora-tyl-nissan-primera-p11-japan-i4130477881.html przykładowe..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Dokładnie jak wyżej dostałeś linki różnica widoczna . Musisz wykręcić kolumnę z amorkiem , u góry dwie śruby na dole 1 . Potem zobaczysz w jakim stanie poduszka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 6 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 (edytowane) Od środka się chyba nie wykręca tego amortyzatora? Potrzebuje sciągacz do sprężyn ? Może ktoś udzielić krótkiej instrukcji ? Edytowane 6 Maja 2014 przez PrimerkaTD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Odkręcasz koło amortyzator z poduszką jest przykręcony do budy na dwie śruby 13, 14 lub 15 dokładnie nie pamiętam . Na dole amortyzator przykręcony do belki jedną śrubą chyba 17 .Wyjętą kolumne dokładnie oglądasz stan gum na poduszce i na dole amorka .Ściągacz by się przydał ale akurat tylne sprężyny można ścisnąć za pomocą drugiej osoby.Jak rozkręcisz będziesz dokładnie wszystko widział . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 6 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 (edytowane) mi tłumaczy mechanik że niby ciężko będzie bo to grube sprężyny bla bla bla... itp. Czyli myślisz ze obejdzie się bez ściągacza? Ale i tak chce to zrobić sam. Edytowane 6 Maja 2014 przez PrimerkaTD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Mozna tez kupic całe kolumny z rozbiórek po angolach, lub na szrotach i wymienic całość.Warto też się zaopatrzyc w dobry klucz ,ciężko te śruby od budy odkręca.A ściągacz to też nie wielki wydatek a wierz mi przyda sie jak masz zamiar grzebać sam ,ja kupiłem chyba 70 zł.dałem i już dawno sie splacil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.