Mactroj Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 przez niewielki otworek w obudowie wywala olej!czy to jest wina uszczelniacza wałka rozrządu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Daj fotkę w którym miejscu obudowy. Tylko nie rób za dużego zdjęcia /800 wystarczy/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mactroj Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 niestety nie mam możliwości zrobić zdjęcia ale otworek jest prawie na środku obudowy od strony filtra powietrza na płaszczyźnie równoległej do koła np.pasowego wałka rozrządu.jest tak mała że widać dopiero na włączonym silniku jak wycieka olej.Obudowa pompy dzieli się na dwie części.Zastanawiam się czy ta od strony silnika jest normalnie zalana olejem i uszczelniacz jest między tymi częściami czy tylko między głowicą a pompoą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Masz to samo? Może to Ci pomoże aby zaznaczyć miejsce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mactroj Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 mniej więcej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 To będziesz miał chyba pompę do wymiany. Całość chodzi w oleju a duże koło jest napędzane przez wałek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 220 złotych nowa pompa, plus 20 złociszy uszczelka. Cena z intercarsa. Może warto wstrzymać się z zakupem rozebrać popatrzyć, może uszczelka nowa rozwiąże Twój problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mactroj Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Dzięki !spróbuje rozebrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 jak rozbebeszysz wstaw fotki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Uszczelka nic Ci nie da. Jest ona a dokładnie to oring, ale tylko po to aby uszczelnić pompę pomiędzy obudową całej vacum. Przyglądałem się swojej pompie bo mam rozebraną i ja nie widzę na niej żadnego otworku. Nie wiem Carlos gdzie Ty znalazłeś taką pompę i taką cenę /prócz tego "w tajemnicy" masz swój silnik i paliwo/ a to na pewno będzie również wielka różnica. Podaj link do tej pompy. Ja musiałem kupować używkę a w ASO zawołali ponad 2 tyś. Co prawda vacum może się różnić między 2,2 a 1,9. Aha, praktycznie pompa jest nierozbieralna przez ta małą zębatkę, która jest wprasowywana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mactroj Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 (edytowane) niestety pompa do wymiany!!!masakra w środku!wałek wyrobił obudowę aż się przetarła i powstała dziura.Pytałem w serwisie około1000zł. i nie ma! Edytowane 10 Maja 2014 przez mactroj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 To jednak pompy się różnią. Moja teoretycznie jest nierozbieralna. Więc tylko IC, jeśli @carlos by Ci podał bezpośredni link lub tylko żywka. Sprawdź dlaczego doszło do przetarcia, gdyż jakaś przyczyna musi być a szkoda abyś ponownie "załatwił" drugą pompę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mactroj Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 miałem awarie bo zassał mi olej z turbiny i pracował około minuty na maksie na szczęście zdusiłem.niestety turbina do wymiany!domyślam się że wtedy wałek pompy się nie wyrobił i zaczął bić!pompa straciła wydajność i problemy ze wspomaganiem hamulców no i nowa turbina za późno dawała ciśnienie dopiero około 2500-2700 .mam nadzieje że po wymianie pompy się poprawi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.