kamil_sz_n Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Czy ktoś naprawiał może roke paska wieloklinowego w 1.8? Na wyższych obrotach coś mi zaczyna metalicznie dzwonić i podejrzewam, że to może być kończące się łożysko w te rolce, a w weekend bede miał dopiero czas na obadanie sprawy. Nowa kosztuje troche dużo, a słyszałem, że da się wymienić samo łożysko więc może ktoś wie jakie tam jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Raczej gdyby kończyła Ci się rolka to głośno by pracowała i na niskich obrotach a na wysokich wyła. Jeżeli słyszysz metaliczny dzwięk to w1kolejności sprawdź stan napinacza łańcucha!!! Potem dopiero zdejmij paski i sprawdź łożysko rolki, altka i.t.d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_sz_n Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Ten metaliczny odglos slysze na wyzszych stalych obrotach np. jak wejde na 3100, ponizej i powyzej tych obrotow cisza. Postaram sie dzis zdjac paski i odpalic silnik bez nich i zobacze co i jak bo szkoda remont robic:/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.