SZLITEK Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Mam pytanie ,gdzie kupić ładny podłokietnik do JUKA model 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clawis Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 (edytowane) Allegro .AMSTER za ok 250 zl.Są dedykowane do JUKE Mam taki sam .Oryginał inaczej się mocuje w konsoli ale jest drogi i różnicy chyba w wyglądzie nie ma. Edytowane 13 Maja 2014 przez clawis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaktus Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Prawidłowa nazwa to Armster. I wymaga wiercenie 4 otworów w konsoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clawis Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Faktycznie popełniłem błąd w nazwie . Mimo wiercenia tych 4 otworów (prawie nie widocznych ) i niestety niewygoda w używaniu hamulca ręcznego to i tak polecam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzuker Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Mimo wiercenia tych 4 otworów (prawie nie widocznych ) i niestety niewygoda w używaniu hamulca ręcznego to i tak polecam . W związku z działaniem hamulca ręcznego mam pytanie. U mnie hamulec "trzyma", gdy dźwignia hamulca ustawia się prawie pod kątem 75o. Odruchowo ustawiam na ok. 45o i jestem nie mile zaskoczony, gdy autko po otwarciu drzwi i wystawieniu lewej stopy na ziemię zaczyna się przemieszczać. A jak jest u Was.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 W związku z działaniem hamulca ręcznego mam pytanie. U mnie hamulec "trzyma", gdy dźwignia hamulca ustawia się prawie pod kątem 75o. Odruchowo ustawiam na ok. 45o i jestem nie mile zaskoczony, gdy autko po otwarciu drzwi i wystawieniu lewej stopy na ziemię zaczyna się przemieszczać. A jak jest u Was.? Stosujemy się do podstawowych zasad użytkowania pojazdów mechanicznych i zawsze zostawiamy samochód na biegu, a ręczny używamy jedynie jako dodatek/w ostateczności. Nie lubimy staczających się aut, zapieczonych linek czy zacisków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZLITEK Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Czy ma ktoś zdjecie jak wygląda ten podłokietnik w juke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clawis Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ee1bd2dc4d2c0af2.html nawet nie musiałem swojemu fotki robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexxmen30 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 ja ma orginał czy 700 PLN za wygode to wiele ???? Ja go dostałem gratis i jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navkol Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 (edytowane) A nie prościej było użyć szukajki na FORUM ? Wątek dot. podłokietnika już jest TUTAJ (włącznie z fotami) Edytowane 19 Maja 2014 przez Navkol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaktus Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 W związku z działaniem hamulca ręcznego mam pytanie. U mnie hamulec "trzyma", gdy dźwignia hamulca ustawia się prawie pod kątem 75o. Odruchowo ustawiam na ok. 45o i jestem nie mile zaskoczony, gdy autko po otwarciu drzwi i wystawieniu lewej stopy na ziemię zaczyna się przemieszczać. A jak jest u Was.? U mnie trzyma przy jakiś 45 stopniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clawis Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Potwierdzam też mam na 45o . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzuker Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Dzięki. Trudno mi się przestawić. Wcześniej miałem Peugeota 307. Tam wystarczyło przestawić dźwignię o trzy ząbki i hamulec trzymał. Obecnie dopiero na koniec skoku dźwigni widać, że ręczny działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navkol Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Przy zaciąganiu ręcznego podłokietnik faktycznie trochę "przeszkadza" . Tak samo przy jego "zrzucaniu". Pytanie jest jedno: jak często korzystacie z hamulca ręcznego? Przy codziennym użytkowaniu hamulec ręczny jest zaciągany sporadycznie (no chyba że ktoś mieszka/parkuje na podjazdach/w górach) Poza tym podłokietnik ARMSTER'a (nie wiem jak ori) jest odchylany do pionu i wówczas dostęp do dźwigni hamulca jest bezproblemowy Osobiście polecam - komfort jazdy zdecydowanie poprawia się. Szczególnie przy automatycznej skrzyni, gdzie nie trzeba "wachlować biegami" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzuker Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Nie wiem jak inni ale ja używam często hamulca ręcznego. Na przykład: Zatrzymanie na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną. Przed zamkniętymi przejazdami kolejowymi. Bramki autostradowe. Korki uliczne. Zwłaszcza po zmroku oślepianie trzema lampami świateł STOP, poprzez hamowanie pojazdu przed toczeniem się hamulcem nożnym, dla mnie nie jest przyjemne, także staram się nie robić tego kierowcom stojącym za mną. Jak jeszcze dołożymy: kierunkowskaz a czasem także przez pomyłkę włączone światła przeciwmgłowe tylne i "kurza ślepota" murowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Zwłaszcza po zmroku oślepianie trzema lampami świateł STOP, poprzez hamowanie pojazdu przed toczeniem się hamulcem nożnym, dla mnie nie jest przyjemne, także staram się nie robić tego kierowcom stojącym za mną. Jak jeszcze dołożymy: kierunkowskaz a czasem także przez pomyłkę włączone światła przeciwmgłowe tylne i "kurza ślepota" murowana. Byłoby pięknie gdyby wszyscy tak robili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuka Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Nie wiem jak inni ale ja używam często hamulca ręcznego. Na przykład: Zatrzymanie na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną. Przed zamkniętymi przejazdami kolejowymi. Bramki autostradowe. Korki uliczne. Zwłaszcza po zmroku oślepianie trzema lampami świateł STOP, poprzez hamowanie pojazdu przed toczeniem się hamulcem nożnym, dla mnie nie jest przyjemne, także staram się nie robić tego kierowcom stojącym za mną. Jak jeszcze dołożymy: kierunkowskaz a czasem także przez pomyłkę włączone światła przeciwmgłowe tylne i "kurza ślepota" murowana. Cieszę się że podjąłeś ten temat, mnie również szlag trafia kiedy kierowcy stojących przede mną na światłach samochodów trzymają nogę na pedale hamulca i niemiłosiernie oślepiają stojących z tyłu. Przecież hamulec ręczny jest po to żeby go używać również w takich sytuacjach !!!. Nie robię tego nigdy i nigdy nie mam problemu z zapieczonymi linkami ręcznego hamulca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
furo Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 (edytowane) Cieszę się że podjąłeś ten temat, mnie również szlag trafia kiedy kierowcy stojących przede mną na światłach samochodów trzymają nogę na pedale hamulca i niemiłosiernie oślepiają stojących z tyłu. Przecież hamulec ręczny jest po to żeby go używać również w takich sytuacjach !!!. Nie robię tego nigdy i nigdy nie mam problemu z zapieczonymi linkami ręcznego hamulca. Niektórzy mają automat więc nie mają wyboru. Na co dzień jeżdżę z manualną skrzynią i też mnie to wkurza. Jednak z doświadczenia wiem, że większość ludzi nie zwraca na to uwagi. Niektórzy znajomi mnie wyśmiewali, że wrzucam na luz w mieście i ręczny:( Edytowane 21 Maja 2014 przez furo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzuker Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Na co dzień jeżdżę z manualną skrzynią i też mnie to wkurza. Jednak z doświadczenia wiem, że większość ludzi nie zwraca na to uwagi. Niektórzy znajomi mnie wyśmiewali, że wrzucam na luz w mieście i ręczny:( Wystarczy stara zasada: "Nie rób drugiemu co Tobie nie miłe." A Twoi znajomi może zmienią zdanie, gdy sami doświadczą niebezpiecznej sytuacji na drodze typu "wjazd na bagażnik" przez kierowcę w okularach ze szkłami "jak dno kufla od piwa" oślepionemu przez ich tylne światła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexxmen30 Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 co do hamulca recznego to ja byłem w serwisie i podciągnęli teraz trzyma na 3 ząbek . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzuker Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Dzięki. Też muszę udać się do serwisu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a jak Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Witam , czy montował ktoś sam oryginalny podłokietnik do swojego Juka???? Kupiłem właśnie i mam pytanko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Witam , czy montował ktoś sam oryginalny podłokietnik do swojego Juka???? Kupiłem właśnie i mam pytanko. Jakie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a jak Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 czy te otwory sie wierci od razu w tym ostatnim schowku czy tam sie ten np srodek jakos wyjmuje????? i czy tak jak w instrukcji najpierw wiertlo 5mm a pozniej 10mm??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 (edytowane) czy te otwory sie wierci od razu w tym ostatnim schowku czy tam sie ten np srodek jakos wyjmuje????? i czy tak jak w instrukcji najpierw wiertlo 5mm a pozniej 10mm??? Rób tak jak w instrukcji. Tylnego schowka w całości nie wyciągniesz, Albo demontujesz cały tunel(dwie części nakładka kolorowa i środek, albo możesz postarać się zdemontować kawałek tylnej osłony(nie jest przykręcona, trzyma o ile pamiętam od góry nakładka kolorowa i zatrzaski) i wtedy masz dostęp do dwóch nakrętek pod schowkiem. Dostęp do trzeciej po demontażu całego tunelu. Natomiast potrzeby nie ma o ile dysponujesz fabrycznymi nakrętkami w gumie- do otworu wkładasz gumę z nakrętką i przykręcasz stelaż (wkładkę stalową) imbusikiem. tunel 1.pdf tunel 2.pdf Edytowane 14 Lutego 2015 przez krzycho59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.