mirek1975 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Witam wszystkich, no i mam problem z moją primerką. Po odpaleniu silnika a i tu z problemem bo nie zawsze odpali od razu czasem muszę go dłużej pokręcić, silnik nierówno pracuje odczuwalne są drgania nawet na karoserii, po prostu się dławi i szarpie, w czasie jazdy jest podobnie do obrotów 2. tys,samochodem rzuca, powyżej 2 tys.silnik zaczyna pracować normalnie i tak jest na każdym biegu, auto ma moc, turbina po regeneracji pracuje świetnie. Wstępne diagnozy to brak odpowiedniego ciśnienia na dwóch z czterech cilindrów, pewnie to jest przyczyna. Moje pytanie i prośba do was, to czy brak ciśnienia na tych cylindrach można jakoś zniwelować omijając kapitalny remont silnika. Może ktoś z was miał podobny problem i jak sobie z nim poradził. Skąd może brać się ten brak ciśnienia na cylindrach. Bardzo proszę o pomoc. Disel silnik 2.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak_86 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 A ciśnienie było mierzone, czy tak o ktoś stwierdził? Bo równie dobrze mogą być wtryski do regeneracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek1975 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 tak ciśnienie było mierzone w cylindrach , w zasadzie na dwóch jest trochę mniejsze niż powinno, a na tych dwóch pozostałych jest bardzo małe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak_86 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 No to raczej bez remontu się nie obejdzie Tylko nie wlewaj syfu typu ceramizer, moto doktor, czy jakiegoś innego ustrojstwa bo zababra Ci już cały silnik. Wydaje mi się, że żeby być pewnym to trzeba ściągnąć głowicę, wtedy wszystko powinno być jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Kolego troszke to możesz sobie w nosie podłubać. Co za kierowca daje auto do mechanika co nie potrafi zmierzyć ciśnienia sprężania porawnie. Diesel nie może mieć różnicy w ciśnieniu między najlepszym cylindrem a najgorszym więcej jak 5 bar. Np" 1 cylinder ma 30 bar i najwięcej to każdy pozostały nie może mieć mniej jak 25 bar. Róznica ciśnień prowadzi do uszkodzenia silnika są duze przeciążenia na wale itp. Sciągnięcie głowicy nic tu nie da trzeba porawnie zrobić test sprężania z olejem i bez oleju jedno wyklucza pierścienie drugie np. prowadnice w głowicy. Dobry mechanik wie o czym mowa i wie jak tego dokonać. Ten co Ci to robił to jakiś stodołowy partacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek73 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 powiem ci zrub sobie rachunek sumiemnia bo jezeli to silnik to kasuj auto ja to przerobiłem szkoda zdrowia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 No ja mialem podobny problem i wskonczylo sie to wymianasilnika, bo tak jak kolegawyzej napisal jak mechanik kiepski to i diagnoza taka sama a to prowadzi do wiekszychkaplikacji w moim lrzypadku zaczelo sie od padnietych 2 wtryskowitak mnie machanik wykierowal ze skonczylo sie to ich ukruszeniem no apotem to juz kaplica, taniej wyszlo kupicnoey silnik niz remontowac stary Moral jest taki ze zmien mechanika nia takiego co ma pojecie o silnikach diesel , niech porobi wszystkie testy i postawi zetelna diagnoze wtedybedziesz wiedzial co robic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.