PrimerkaTD Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Mam problem ponieważ od kilku dni kiedy bym nie przyszedł do samochodu czy to rano i jest zimny czy po chwilowej jeździe cały czas włacza mi sie wentylator po od chłodnicy po przekręceniu kluczyka na zapłon jest dziwne pykanie w przekaźniku obok filtra powietrza, cóż to mogło się popsuć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 może masz ustawioną klimę na auto, wtedy wiatry startują odrazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 U mnie w Note był podobny objaw,ale to padło główne zasilanie silnika w sterowniku.Załączał się wentylator,przekaźnik pykał,z tym że silnika nie dało się uruchomić.Zakręcił ale nie odpalał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 przekaźnik przy filtrze paliwa jest od świec żarowych, rozbierz i przeczyść styki. I sprawdź czy grzanie świec działa to tak na początek wentylator praktycznie w td się nie włącza chyba że klimę włączysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Czujnik temperatury jest pewnie ubity i widzi inną temperaturę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Jak odłączy się czujnik temperatury ten z 2 stykami wkręcony poziomo to włączają się wentylatory. Dla tego zacząłbym diagnozę od tego. Zmierz jego rezystancję powinna być ok 2kΩ na zimnym do ok 200&omega na ciepłym. Wsadź w odpiętą wtyczkę rezystor 2-10kΩ zasymulijesz komputerowi temperaturę 20 do -10 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZOMO Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Podpinam się pod temat, mam identyczną sytuacje i jeszcze do tego załączył mi się chek engine, mam tak od wczoraj i nie mam zbytnio pojęcia co z tym zrobić. Mieszkam pod Sieradzem i znam już prawie wszystkich elektromechaników w tym miescie i okolicy, jestem wprost załamany na sam pomysł że mam do któregoś jechać . Sprawdzę czujnik temperatury, może kupie nowy i podmienie, zobaczymy. Aha jak przekręce kluczyk to wiatraki załaczją się od razu, i długo grzeją się świece, gdzieś 2x dłużej niż zwykle, po odpaleniu chek nie gaśnie i już zostaje. Silnik pracuje równo bez zmian. Problem rozwiązany, winowajcą okazał się zerwany przewód od czujnika temperatury, pierdoła. Po zlutowaniu przewodu został błąd, wykasowałem go i jest ok. Poszedłem wcześniejszymi radami i przeczyściłem styki w przekaźniku od świec, różnica bardzo duża, auto pali szybciej i lepiej. Przy diagnozie błędów oprócz 13(czujnik temperatury wody) wyskoczył mi także błąd 86 (EGR), rozebrałem i przeczyściłem ale i tak był ok, membrama cała, przewody od waku szczelne, zawór pracuje bardzo ładnie tylko nie dochodzi do niego podciśnienie aby się otworzył. Pompa waku daje podciśnienie ale po drodze jest jakiś elektrozawór i chyba się nie otwiera, dochodzi do niego kostka z dwoma pinami. Wymienię go i zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.